دانلود iLife11 MacOS - بسته نرم افزاری iMovie, iPhoto, Garageband برای مک
For macintoush

دانلود آی لایف برای مک

پکیج iLife یکی از پکیج های فوق العاده می باشد که توسط شرکت اپل عرضه می شود. در این پکیج
نرم افزار ها ی iphotoiMovie و Garage Band موجود می باشند که هر کدام به تنهایی در سیستم عامل مک موجود هستند. اما به روزرسانی های آنها با کمی مشکل مواجه هست.

محتویات بسته iLife 11 عبارتند از:

iPhoto:

یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای میدریت ،انتقال عکس ها از مک به آیفون، آی پاد تاچ و آی پد و بلعکس، ویرایش عکس ها می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار شما می توانید عکس های خود را در سیستم جدید ICloud اپل به صورت خودکار آپلود (پشتیبان) کرده و با آیفون، آی پد و آی پاد تاچ خود به اشتراک بگذارید.

iMovie:
یکی از بهترین نرم افزار های موجود در ضمینه ویرایش و ساخت فیلم می باشد. این برنامه باعث شده با محیط کاربر پسند و ساده خود حتی کاربران تازه وارد در ضمینه ساخت و ویرایش فیلم بتوانند از این برنامه به نحو عالی از این برنامه استفاده کرده و بتوانند نیاز های خود را در ضمینه ویرایش فیلم بر طرف نمایند. این برنامه با افکت ها و جلوه های ویژه خود به مراتب توانسته از برنامه های ویندوزی مشابه خود پیشی بگیرد.

Garage Band:
یکی از بهترین نرم افزار ها در ضمینه ساخت موزیک می باشد که شما به وسیله ان می توانید به راحتی یک موزیک زیبا بسازید. این نرم افزار هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای طراحی و ساخته شده است. در بخشی از این نرم افزار شما می توانید از موزیک های کوتاه و از پیش ساخته شده (Sample) استفاده کرده و با چیدن در کنار یکدیگر یک موزیک زیبا بسازید. در بخش دیگر از این نرم افزار شما می توانید گیتار، جاز و ... خود را به وسیله رابط ها به مک خود متصل کرده و با ضبط صدا ها در مجموع یک موزیک بسازید.

کلمات کلیدی: iLife, Download, Apple INC full software collection, شححمث هدز, شححمث هدز, Download iLife Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, همهبث, همهبث, دانلود iLife11 MacOSX بسته نرم افزاری iMovie iPhoto Garageband برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اپل, h\g, hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آی لایف, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hd ghdt, hd ghdt, کاربردی ترین پکیج نرم افزاری اپل که در آن برنامه های iMove,iPhoto و GarageBand قرار دارد., مکینتاش, آیلایف, دانلود, Utilities, کاربردی, دانلود iLife11 MacOS - بسته نرم افزاری iMovie, iPhoto, Garageband برای مک,
2016-10-10
20:14:48

دانلود iLife11 MacOS - بسته نرم افزاری iMovie, iPhoto, Garageband برای مک

💻 نام نرم افزارiLife
📌 شماره نسخهv11
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل3290 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/2/13
📊 تعداد دانلود35,397
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️