دانلود Google Chrome v119.0.6045.105 MacOS - گوگل کروم، نرم افزار مرورگر اینترنت برای مک
For macintoush

دانلود گوگل کروم برای مک

گوگل کروم ( Google Chrome) یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد. در ابتدا نسخهٔ آزمایشی آن برای کاربران نرم‌افزار سیستم‌عامل مک در یکصد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و رایانهٔ اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع خواهد کرد. موتور این مرورگر نرم‌افزار آزاد وب‌کیت (WebKit) است. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. از سال 1990 شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی نرم افزارهای مرورگر وب را عرضه کردند و امروزه این دسته از نرم افزارها یک عنصر جدانشدنی هر سیستم عاملی هستند و بدون شک یکی از پر کاربردترین نرم افزار های کاربردی به شمار می‌آیند. این نرم افزار از موتور چیدمان بلینک (Blink) برای پردازش و تولید ظاهر صفحه استفاده می‌کند. تا به امروز بیشتر از 40 نسخه از این نرم افزار معرفی شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی SpyWare ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- بهره‌گیری از موتور چیدمان Blink
- قابلیت مرور وب در حالت Incognito
- همگام سازی تنظیمات و اطلاعات کاربر با اکانت گوگل
- دسترسی و مدیریت آسان Bookmark ها
- دارای قابلیت Do Not Track
- قابلیت نصب افزونه‌های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه‌های مک
- بروزرسانی خودکار و آسان نرم افزار
- و ...

اما وجه تمایز Google Chrome نسبت به سایر مرورگرها در چیست؟
عموم نرم افزارهای مرورگر وب عملکردی مشابه دارند لذا تفاوت چشم گیری در ویژگی‌های آن‌ها مشاهده نمی‌شود و انتخاب یک مرورگر خاص معمولاً به سلیقه‌ی کاربر و سایر فاکتورهای شخصی بازمی‌گردد ولی معرفی چند قابلیت این نرم افزار خالی از لطف نیست.
- قابلیت Incognito:
مرور وب در این حالت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از بستن برنامه، تمامی اطلاعاتی که در طی آن جلسه (Session) بر روی سیستم شما ذخیره شده است به طور خودکار حذف شود لذا هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر نام سایت‌های بازدید شده و سایر فایل‌های آن‌ها اعم از Cookie ها و غیره در سیستم ذخیره نمی‌شود.
- قابلیت همگام سازی مرورگر با اکانت گوگل:
در صورتی که مرورگر خود را به اکانت گوگل خود متصل کنید، تمامی اطلاعات شما و حتی تنظیمات مرورگر شما بر روی اکانت شخصی شما ذخیره می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نصب مجدد ویندوز یا نرم افزار بتوانید تمامی اطلاعات خود را به صورت آنی بازگردانید، حتی می‌توانید تلفن همراه خود را نیز به گوگل متصل کنید تا تنظیمات شما بر روی گوشی نیز اعمال شود.
- قابلیت Do Not Track:
این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت فعال سازی، مرورگر به صورت محترمانه از سایت‌هایی که بازدید می‌کنید درخواست کند تا از ردیابی کردن شما خودداری کنند تا حریم خصوصی کاربر حفظ شود.
- ترجمه خودکار صفحات خارجی:
اگر هر صفحه‌ای را غیر از زبانی که مرورگر بر روی آن تنظیم شده است باز کنید، برنامه به طور خودکار به شما پیشنهاد می‌دهد که در صورت تمایل می‌تواند تمامی محتویات سایت را با بهره گیری از Google Translate به زبان شما بازگرداند.

کلمات کلیدی: مرورگر, کروم, مرورگر سریع, گوگل کروم, مرورگر کم حجم, مرورگر بهینه, مرورگر گوگل, مرورگر مکینتاش, chorme for mac, Google full software collection, لخخلمث, لخخلمث, Download Google Chrome Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, لخخلمث زاقخپث, لخخلمث زاقخئث, Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier. It has one box for everything: Type in the address bar and get suggestions for both, دانلود Google Chrome گوگل کروم برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت گوگل, ","g, ','g, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش گوگل کروم, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ","g :v,l, ','g :v,l, نرم افزار مرورگر اینترنت که سرعت لود،امنیت بالا و دارای پوسته های زیبا می باشد., chrome, مرورگر کم حجم, مرورگر کروم, مرورگر بهینه, کروم, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود Google Chrome v119.0.6045.105 MacOS - گوگل کروم، نرم افزار مرورگر اینترنت برای مک,
2023-11-15
07:55:30

دانلود Google Chrome v119.0.6045.105 MacOS - گوگل کروم، نرم افزار مرورگر اینترنت برای مک

💻 نام نرم افزارGoogle Chrome
📌 شماره نسخهv119.0.6045.105
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل195 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/8/14
📊 تعداد دانلود155,070
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️