دانلود Adobe Audition CS6 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک
For macintoush

دانلود ادوبی آیدیشن CS6 برای مکینتاش برای مک

Adobe Audition CS6 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ویرایش و میکس فایل های صوتی است و یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی مشهور Adobe شناخته می شود که تا به حال Adobe، نسخه های متعددی از این نرم افزار را منتشر کرده است.
این نرم افزار دارای ابزارهای بسیار حرفه ای آهنگ سازی می باشد به طوری که می توان آن را به یک استدیو مجازی ساخت آهنگ تشبیه کرد. شما قادرید تا با کمک این نرم افزار به راحتی اقدام به ظبط صدا و ویرایش آن کنید و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه اقدام به تنظیم صدا بر روی آهنگ مورد نظرتان کنید. به عبارت دیگر ابزارهای این نرم افزار را می توان به چند بخش ظبط, ویرایش, تدوین, رندر, تنظیم, میکس و ... تقسیم بندی کرد که هر یک از آن ها در مراحل مختلف ساخت آهنگ مورد نظرتان به شما کمک می کنند. همچنین در این برنامه افکت های صوتی متنوعی قرار گرفته است که می توانید از آن ها در هنگام ساخت آهنگ ها استفاده کنید. علاوه بر این نویزگیر نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است که به منظور حذف نویز از آهنگ های با کیفیت پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Audition CS6 MacOSX:
- سازگار با جدیدترین تکنولوژی های صوتی
- شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
- سازگار با صداهای چندکاناله و دالبی
- وجود تمامی امکانات لازم برای ویرایش موزیک ها
- سازگاری با پردازنده اصلی سیستم برای افزایش کارآیی نرم افزار
- هماهنگی با انواع ورودی ها
- ضبط صدا با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت گرفتن خروجی مختلف نظیر دیسک های صوتی
- وجود صدها افکت صوتی
- سازگاری با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro
- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار

کلمات کلیدی: دانلود, صبط, ویرایش, میکس, صوت, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download Adobe Audition Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شیخذث شعیهفهخد, شیخذث شعیهفهخد, دانلود Adobe Audition cs6 macosx نرم افزار ضبط ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ادوبی آیدیشن CS6 برای مکینتاش, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hn,fd hdndak CS6 fvhd l:dkjha, hn,fd hdndak CS6 fvhd l:dkjha, بهترین نرم افزار در ضمینه ویرایش و میکس فایل های صوتی, مکینتاش, Multimedia, مالتی مدیا, دانلود Adobe Audition CS6 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک ,
2016-10-20
14:20:18

دانلود Adobe Audition CS6 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک

💻 نام نرم افزارAdobe Audition
📌 شماره نسخهvCS6
📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل427 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/4/16
📊 تعداد دانلود33,970
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️