دانلود macOS Lion 10.7.3 + update 10.7.4 - سیستم عامل شیر برای مک
For macintoush

دانلود مک او اس شیر برای مک

با سیستم عامل  Mac OS کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید.
مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک (Mac mini) هست تا قویترین Server‌ها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل است. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعد از آن به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC) تغییر کرد. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.

Mac OS كه مخفف Macintosh Operating System است، نام تجاری یك سری از سیستم عامل های دارای رابط گرافیكی كاربر است كه توسط شركت Apple برای كامپیوترهای مكینتاش توسعه داده شده اند. سیستم عامل مک عموماً به خاطر رابط گرافیكی خوب خود مشهور شده است. این سیستم عامل برای نخستین بار در سال 1984 با كامپیوتر Macintosh 128K عرضه شد. نسخه های اولیه Mac OS تنها با كامپیوترهای مكینتاش که بر مبنای Motorola 68000 ساخته شده بودند، سازگار بودند در حالیكه نسخه های جدیدتر با كامپیوترهای PowerPC نیز سازگار شدند. اخیراً نیز سیستم عامل Mac OS X با كامپیوترهای Intel x86 سازگار شده است. نسخه های مختلف Mac OS نخستین سیستم عامل مكینتاش شامل دو بخش نرم افزاری بود كه با نام های "System"و "Finder" شناخته می شدند كه هركدام از این دو بخش دارای نسخه مخصوص به خود بودند. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را می توان رقیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با سیستم عامل ویندوز از ویژگی هایی برخودار است مانند داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آن، داشتن امنیت بسیار بالا و ... . یکی دیگر دیگر از ویژگی های بسیار خوب این سیستم عامل ویروسی نشدن آن در مقایسه با ویندوز است در واقع فایل های مخربی که تحت ویندوز ساخته شده باشند هرگز در سیستم عامل مکینتاش کارائی نخواهند داشت و از این جهت این سیستم عامل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این برخی از نرم افزارهای معروف مورد نیاز کاربران در این سیستم عامل از قبل نصب شده است مانند مرورگر Safari جهت جستجو در اینترنت، پلیر QuickTime X جهت اجرا و پخش فایل های مالتی مدیا با فرمت های مختلف، مسنجر iChat جهت چت و گفتگو در اینترنت، تقویم  iCal جهت مشاهده تقویم و ساعت، نوار Dock جهت دسترسی سریعتر به برنامه های مورد نیاز از روی دسکتاپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که مورد نیاز کاربران در هنگام کار با این سیستم عامل خواهد شد.

قابلیت های کلیدی سیستم عامل Mac OS X Lion:
- ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد
- وجود نرم‌افزارهای مختلف و کاربردی بسیار، مانند: مرورگر Safari، پلیر QuickTime X، مسنجر iChat، تقویم  iCal و نوار Dock
- سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آن
- امنیت بسیار بالا
- ویروسی نشدن آن در مقایسه با ویندوز، در واقع فایل های مخربی که تحت ویندوز ساخته شده باشند هرگز در سیستم عامل مکینتاش کارائی نخواهند داشت
- و ...

کلمات کلیدی: دانلود, سیستم, عامل, مک, شیر, Lion, Apple Inc full software collection, شححمث هدز, شححمث هدز, Download macOS Lion Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پشزخس مهخد, ئشزخس مهخد, دانلود macOS Lion سیستم عامل شیر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت شرکت اپل, av:j h\g, av:j hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مک او اس شیر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, l: h, hs adv, l: h, hs adv, سیستم عامل شیر برای مک, مکینتاش, Operating system, سیستم عامل, دانلود macOS Lion 10.7.3 + update 10.7.4 - سیستم عامل شیر برای مک,
2020-02-11
13:08:34

دانلود macOS Lion 10.7.3 + update 10.7.4 - سیستم عامل شیر برای مک

💻 نام نرم افزارmacOS Lion
📌 شماره نسخهv10.7.3
📁 دسته بندیسیستم عامل
💾 حجم فایل4510 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/3/14
📊 تعداد دانلود61,524
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️