دانلود Coda v2.7.7 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک
For macintoush

دانلود کدا برای مک

Coda نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید یک وب سایت زیبا طراحی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار مشابه Adobe dreamweaver می باشد. با این تفاوت که که محیطی بسیار کاربر پسندتر دارد. در این نرم افزار همه چیز در دسترش شما بوده و کار را برای شما آسان می کند. همچنین این برنامه شامل ۳ بخش است. بخش اول یک محیط طراحی بسیار حزفه ای، بخش دوم یک محیط مدیریت FTP بسیار کاربر پسند، بخش سوم یک کتابخانه از کد های HTML,PHP,ASP و ... می باشد. این نرم افزار به صورت کاملا هوشمند ادامه تگ ها را ساخته و کار شما را تسریع می بخشد. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای از HTML5,CSS3,Ajax پشتیبانی می کند. Coda نرم افزاری می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی، وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Coda:
- محیطی کاربر پسند و زیبا
- دارای محیط مدیریت FTP (متصل به نرم افزار Transmit)
- پشتیبانی از Html5
- پشتیبانی از Ajax
- پشتیبانی از Jquarry
- نوشتن خودکار ادامه تگ ها
- برطرف شدن تعدای از مشکلات نسخه های قبلی
- طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش زبان HTML به صورت شی گرا
- قابلیت کشیدن و رها کردن اجزا سازنده صفحه وب از طریق موس در برنامه
- اضافه کردن Add، Edite، Clone و ساختار صفحات وب از یک فایل
- قابلیت سفارشی ساختن منو ها ، کلید ها و ...
- توانایی ساخت فرم ها و فیلد های مخفی در صفحات
- قرار دادن کد های HTML در قسمت سورس صفحات
- محیطی جداگانه برای طراحی CSS
- دارای کتابخانه کد ها
- و ...

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزار های طراحی وب سایت چیست؟
این برنامه تمام ابزارهای لازم برای ساخت یک وب سایت Html را در اختیار شما قرار می دهد که برای ساخت سایت تنها می بایست از سلیقه‌ی خود استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایت خود را آماده کنید. ابزارهایی همچون ویرایشگر CSS، مشاهده منظم سایت در مرورگر، ویرایشگر متن کاملا حرفه ای و ... به راحتی دردسترس هستند. همچنین می توانید با استفاده از پلاگین های برنامه امکانات و ویژگی های نرم افزار را افزایش دهید و کار خود را حرفه ای تر کنید. علاوه بر این طراحی وب سایت یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد که امروزه از آن به طریق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند. امروزه کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. بسیاری از کاربرانی که قصد دارند تا برای شرکت و یا مکانی که در آن فعالیت می کنند وب سایتی را طراحی کنند و به علت این که به برنامه نوسی وب آشنا نداشته این وظیفه را به عهده برنامه نویسان قرار می دهند و هزینه ای را نیز متحمل می شوند.

کلمات کلیدی: طراحی وب, برنامه نویسی وب, طراحی سایت, طراحی وب سایت, طراحی وب در مک, برنامه نویسی وب در مک, طراحی سایت در مک, طراحی وب سایت در مک, طراحی وب در مکینتاش, Panic full software collection, حشدهز, حشدهز, Download Coda Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زخیش, زخیش, Coda is a powerful Web editor that puts everything in one place. An editor. Terminal. CSS. Files. With Coda 2, دانلود Coda نرم افزار طراحی وب سایت, دانلود نرم افزار های شرکت پانیک, \hkd:, mhkd:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کدا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :nh, :nh, بهترین نرم افزار در ضمینه طراحی وب سایت , Coda, برنامه نویسی وب در مک, برنامه نویسی وب در مکینتاش, طراحی وب در مک, طراحی وب در مکینتاش, طراحی وب سایت, طراحی وب سایت در مک, طراحی وب سایت در مکینتاش, طراحی سایت, طراحی سایت در مک, طراحی سایت در مکینتاش, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Coda v2.7.7 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک,
2020-11-06
08:40:27

دانلود Coda v2.7.7 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک

💻 نام نرم افزارCoda
📌 شماره نسخهv2.7.7
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل166 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/8/16
📊 تعداد دانلود48,428
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️