دانلود Final Cut Studio Collection 2014 MacOS - مجموعه نرم افزارهای ویرایش فیلم و جلوه های ویژه در م
For macintoush

دانلود فاینال کات استودیو برای مک

بزرگترین و بهترین پکیج جهت ویرایش، جلوه های ویژه و صداگذاری جهت ساخت یک فیلم را می توان به Final Cut Studio  اشاره نمود. این پکیج از بهترین نرم افزار های تهیه شده در زمینه فیلم سازی می باشد که محصول شرکت اپل است. این پکیج شامل نرم افزار های مختلفی از جمله Final Cut , Motion و ... است که شما را در یک فیلم سازی بسیار حرفه ای یاری می کنند.

برخی ویژگی های این مجموعه:
- مجموعه نرم افزار های ویرایش فیلم ، صدا ، جلوه های ویژه که شما را در یک فیلم سازی حرفه ای یاری می کنند.
- مدیریت و نصب آسان
- سازگاری کامل با سیستم عامل شیر ( لاین )
- و . . .

نرم افزار های این بسته عبارت است از:
- Final Cut Pro X
- Motion
- Audio Content
- Motion Content
- Sound Track Pro
- Color
- Compressor
- DVD Studio Pro

نرم افزار Final Cut Pro:
بهترین نرم افزار در ضمینه ویرایش فیلم و مونتاژ است که به شما کمک می کند یک فیلم را به راحتی تدوین کنید.
نرم افزار Motion:
یکی از بهترین نرم افزار ها در ضمینه ساخت جلوه های ویژه می باشد . این نرم افزار به عنوان برادر دوقلوی Adobe After Effect می باشد. کار با این نرم افزار نسبت به Adobe After Effect راحت تر بوده ولی از لحاظ تخصصی به مراتب قوی تر می باشد .
Audio Contents:
مجموعه ای عظیم از انواع صدا ها برای صداگذاری بر روی فیلم ها می باشد. این مجموعه شامل صدا های حیوانات ، اشیاء ، انسان و . . . می باشد که ما در صداگذاری فیلم ها یاری می نمایید. این مجموعه مخصوص نرم افزار Sound Track Pro می باشد.
Motion Content:
مجموعه ای از افکت ها و جلوه های ویژه مخصوص نرم افزار مک که را در ساخت انیمشین ها یاری می دهند.
نرم افزار Sound Track Pro:
یکی از قوی ترین و حرفه ترین نرم افزار های موجود در ضمینه صداگذاری بر روی فیلم ها می باشد. این نرم افزار با بانک صدا های خود توانسته تبدیل به یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین نرم افزار در سطح خود شود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با صداگذاری بر روی فیلم به طور مثال صدای باز شدن پنجره ۷ یک فیلم بسیار زیبا بسازید.
نرم افزار Color:
این نرم افزار به شما کمک می کند تا رنگبندی فیلم های خود را به صورت کاملا حرفه ای تنظیم کرده و به هرچه جذاب تر شدن آن کمک کنید.
نرم افزار Compressor:
معمولا فیلم هایی که شما مشاهده می کنید بر روی یک دیسک CD,DVD قرار دارند.جالب است بدانید که این فیلم ها فشرده شده اند تا بتوان آن را بر روی دیسک قرار داد. در واقع ممکن است که نسخه ویرایشی یک فیلم به چند ده گیگابایت برسد که به اصطلاح باز ( Extend ) هستند.
نرم افزار Compressor به شما کمک می کند تا حجم فیلم های خود را بر اساس نیاز خروجی خود فشرده کرده و حجم آن را میزان قابل توجهی کم کنید.
نرم افزار DVD Studio Pro:
حال در نظر داشته باشید که فیلم خود را ساخته اید و می خواهید آن را بر روی یک دیسک DVD رایت کنید. به طور معمول می خواهید یک منوی بسیار زیبا برای فیلم خود ساخته و آن را مورد استفاده قرار دهید. این کار را می توانید با نرم افزار DVD Studio Pro انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا یک نوی بسیار جذاب برای فیلم خود ساخته و پس از ان برای دیسک DVD ایت کنید.

کلمات کلیدی: دانلود, بسته, ویرایش, فیلم, میکس, مونتاژ, Apple Inc full software collection, شححمث هدز, شححمث هدز, Download Final Cut Studio Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بهدشم زعف سفعیهخ, بهدشم زعف سفعیهخ, دانلود Final Cut Studio مجموعه نرم افزارهای ویرایش فیلم و جلوه های ویژه در مک, دانلود نرم افزار های شرکت شرکت اپل, av:j h\g, av:j hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فاینال کات استودیو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, thdkhg :hj hsj,nd,, thdkhg :hj hsj,nd,, بزرگترین و بهترین پکیج نرم افزای در ضمینه ویرایش فیلم و جلوه های ویژه, مکینتاش, Multimedia, مالتی مدیا, دانلود Final Cut Studio Collection 2014 MacOS - مجموعه نرم افزارهای ویرایش فیلم و جلوه های ویژه در مک,
2015-11-18
21:42:33

دانلود Final Cut Studio Collection 2014 MacOS - مجموعه نرم افزارهای ویرایش فیلم و جلوه های ویژه در مک

💻 نام نرم افزارFinal Cut Studio
📌 شماره نسخهv2014
📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل52690 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/4/2
📊 تعداد دانلود68,246
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️