دانلود Tribler v7.12.0 MacOS - نرم افزار دانلود و جستجو در تورنت برای مک
For macintoush

دانلود تریبلر برای مک

کمتر کسی هست که سیستم تورنت را استفاده نکرده باشد و یا نام آن را نشنیده باشد. تورنت یک سیستم رایانه به رایانه است که بوسیله آن کاربران می توانند فایل های خود را به اشتراک و یا دانلود نمایند. اکثر سایت های تورنت دارای فایل ها و ویدیو هایی هستند که در بازار به قیمت های بسیار زیادی فروخته می شوند. جستجو برای یافتن یک برنامه خاص شاید نیاز به وقت زیادی باشد تا بتوان آن را یافت و دانلود کرد. اما نرم افزار Tribler به شما کمک می کند تا به راحتی در میان انبوهی از سایت های تورنت به جستوجو پرداخته، اطلاعات آنها را مشاهده کرده و پس از آن در صورت تمایل دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tribler:
- دانلود فایل های تورنت
- جستجوی سریع در میان انبوهی از سایت های تورنت
- لیست کردن فایل های یافت شده
- به نمایش گذاشتن اطلاعات فایل ها از جمله : تعداد Seed و Leech، حجم فایل و ...
- کاملا غیر متمرکز
- و ...

اما وجه تمایز Tribler نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جهت دانلود و جستجو در تورنت از این نرم افزار کاربردی استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار جستوجوی سریع در میان انبوهی از سایت های تورنت مورد نظر خود را انجام دهید.

کلمات کلیدی: دانلود, تورنت, جستوجو, فایل, ویدیو, عکس, دانلود و جستوجو در تورنت برای مک, دانلود و جستوجو در تورنت مک, Tribler مک, Tribler , Tribler full software collection, فقهذمثق, فقهذمثق, Download Tribler Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, فقهذمثق, فقهذمثق, Tribler for Mac uses Tor-inspired onion routing to search and download torrents with fewer worries or censorship., دانلود Tribler نرم افزار دانلود و جستوجو در تورنت برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت تریبلر, jvdfgv, jvdfgv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش تریبلر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, jvdfgv, jvdfgv, یکی از بهترین نرم افزار ها در ضمینه تورنت می باشد که می توان به وسیله در میان انبوهی از سایت های تورنت به جستوجو پرداخت., Tribler, Tribler مک, فایل, ویدیو, جستوجو, دانلود و جستوجو در تورنت مک, دانلود و جستجو در تورنت برای مک, عکس, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود Tribler v7.12.0 MacOS - نرم افزار دانلود و جستجو در تورنت برای مک,
2022-07-25
19:35:48

دانلود Tribler v7.12.0 MacOS - نرم افزار دانلود و جستجو در تورنت برای مک

💻 نام نرم افزارTribler
📌 شماره نسخهv7.12.0
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل70 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/5/3
📊 تعداد دانلود25,672
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️