دانلود Spec Ops: The Line - بازی روی خط جنگ
(1395/10/18) تغییرات:

نسخه به روز شده PLAZA جایگزین شد.
نسخه فشرده شده FitGirl اضافه شد.

دانلود بازی روی خط جنگ برای کامپیوتر

سبک اکشن در چند سال اخیر با پیشرفت های چشم گیری روبرو بوده و وجود صحنه های سینمایی و تغییرات زیاد در گیم پلی این سبک، باعث شده تا بازی های اکشن با مخاطب های بیشتری روبرو باشند. همیشه سوژه های این سبک از بازی ها یا مبارزه با تروریست ها بوده و یا جنگ با موجودات بیگانه ای که به زمین حمله کرده اند، اما بازی Spec Ops: The Line که به تازگی راهی بازار شده، سنت شکنی کرده و سوژه دیگری را در خودش قرار داده که بسیار جالب توجه و تا اندازه بسیار زیادی قابل تأمل است. همان طور که احتمالاً در تبلیغات بازی یا دموی آن مشاهده کرده اید، این بازی در شهر دبی اتفاق می افتد، اما شهری که در این بازی با آن روبرو هستیم، شباهتی به آن مکان تازه به دوران رسیده امروزی و دستاوردهای جدیدش ندارد.

می توانم به این موضوع اشاره کنم که بهترین قسمت این بازی، داستان آن خواهد بود. داستانی که در آن می توانید از انتقادهای سیاسی به قدرت های بزرگ دنیا گرفته تا به چالش کشیدن شهر دبی با تمام پیشرفت و تکنولوژی ای که در آن قرار دارد را مشاهده کرد. شهری که برای ساخت آن تریلیون ها دلار هزینه شده و برج ها و ساختمان های بی نظیری در آن دیده می شوند، در این بازی به خرابه ای تبدیل شده و به شهر ارواح تبدیل شده است. دیگر از آن زیبایی ها و تبلیغات چشم و گوش پرکنی که از دبی می شنوید، خبری نیست و ویرانی و بدبختی در آن به خوبی دیده می شود.
شاید این نمایش جالب از دبی، به نوعی تصویری از بطن آن و شرایطی است که در ظاهر آن دیده نمی شود. در این بازی شهر دبی پس از طوفان های شن متعددی که در آن رخ داده، کاملاً از بین رفته و تنها چیزی که از تمدن در آن دیده می شود، بقایایی از ساختمان ها و آسمان خراش های سر به فلک کشیده آن است. تمام کسانی که توانسته اند، به سرعت شهر را ترک کرده اند و تنها انسان های بی گناه و بی دفاع در آن باقی مانده اند. بازی به خوبی به این موضوع اشاره می کند که تمام سیاستمداران، افراد ثروتمند و تمام کسانی که قدرتی در این شهر داشته اند، مدت ها پیش دبی را ترک کرده اند و جایی که تا دیروز برای آن تبلیغات زیادی می کردند و از آن به عنوان مدینه فاضله نام می بردند را رها کرده اند.

کلمات کلیدی: دانلود Spec Ops: The Line با لینک مستقیم, دانلود Spec Ops: The Line از سرور ایران, دانلود Spec Ops: Th, Yager full game collection, غشلثق , غشلثق , Download Spec Ops: The Line Game, دانلود آخرین نسخه بازی Spec Ops: The Line, دانلود جدیدترین نسخه بازی Spec Ops: The Line, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Spec Ops: The Line, Spec Ops: The Line for windows, Spec Ops: The Line for PC, full DLC, New, Spec Ops: The Line Last Version, Spec Ops: The Line Full Licensed, Free License, Spec Ops: The Line Cracked, Direct Download Link, DDL, Spec Ops: The Line Crack, Spec Ops: The Line Keygen, Spec Ops: The Line Patch, Spec Ops: The Line Serial, Spec Ops: The Line Update, Online, Trial, Edition, Spec Ops: The Line Retail, Spec Ops: The Line RePack, خرید بازی Spec Ops: The Line, سریال بازی Spec Ops: The Line, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, سحثز خحس: فاث مهدث, سحثز خحس: فاث مهدث, شرکت یاگر, dh"v, dh'v, آخرین نسخه بازی روی خط جنگ, جدیدترین ورژن بازی روی خط جنگ, نسخه نهایی بازی روی خط جنگ, بازی جدید روی خط جنگ, دانلود بازی روی خط جنگ, بازی روی خط جنگ برای ویندوز, بازی روی خط جنگ برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب روی خط جنگ, فول لایسنس, شماره سریال روی خط جنگ, دانلود رایگان روی خط جنگ, کرک بازی روی خط جنگ, شماره سریال بازی روی خط جنگ, کیجن روی خط جنگ, خرید بازی روی خط جنگ, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی روی خط جنگ با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی روی خط جنگ, اپدیت بازی روی خط جنگ, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, v,d ox [k", v,d ox [k',2k games, action, FPS, Shooting, اکشن, بازی, تیر اندازی, Action, Shooting, اکشن, تیراندازی, دانلود Spec Ops: The Line - بازی روی خط جنگ,
2020-05-13
22:30:21

دانلود Spec Ops: The Line - بازی روی خط جنگ

🕹️ نام بازیSpec Ops: The Line
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشر2K Games
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل6380 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/10/18
📊 تعداد دانلود157,454
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها