دانلود Mars Edit v5.0.0 MacOS - نرم افزار ساخت وبلاگ و ویرایش آن برای مک
For macintoush

دانلود مارس ادیت برای مک

امروزه وبلاگ ها و وب سایت های زیادی در وب ساخته شده اند که هر کدام رنگ و لعاب خاص خود را دارد. معمولا طراحی یک وبلاگ و یا یک وب سایت کاری سخت و احتیاج به مهارت در طراحی وب دارد.
Mars Edit نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید برای خود یک وبلاگ ساخته و پس از آن در هر زمانی که مایل بودید آن را ویرایش کنید. از قابلیت هایی که می توان برای این نرم افزار نام برد پشتیبانی از AppleScript است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mars Edit :
- ساخت وبلاگ بدون نیاز به دانش طراحی وب
- بروزرسانی وبلاگ تنها با چند کلیک
- پشتیبانی از AppleScript
- چک کردن املای کلمات
- رابط کاربری ساده و آسان
- استفاده از الگوریتم های بهینه شده طراحی وب
- و ...
تغییرات نسخه 3.7.5:
- بهبود بروزرسانی فونت پنجره اصلی از Lucida Grande به San Francisco
- بهبود اختلاف سایز فونت برای بعضی از فیلدهای ورودی
اما برتری Mars Edit نسبت به سایر نرم افزارهای ساخت وبلاگ در چیست؟
این نرم افزار یک ویرایشگر بلاگ برای OS X است که باعث می شود ویرایش کردن بلاگ همانند نوشتن ایمیل ساده به نظر رسد، همچنین این برنامه دارای ویژگی هایی مانند spell-checking، پیش نویس، پنجره های مختلف و حتی پشتیبان AppleScript است.
این برنامه با بیشتر سرویس دهنده های بلاگ از جمله WordPress, Blogger, Drupal, Movable Type, TypePad و خیلی های دیگر کار می نماید.

کلمات کلیدی: طراحی, وبلاگ, ساخت, ساخت وبلاگ و ویرایش آن برای مک, ساخت وبلاگ برای مک, ویرایش وبلاگ برای مک, وبلاگ برای مک, طراحی وبلاگ برای مک, طراحی وبلاگ, red sweater full software collection, قثی سصثشفثق, قثی سصثشفثق, Download Mars Edit Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پشقس ثیهف, ئشقس ثیهف, MarsEdit is a blog editor for Mac OS X that makes editing your blog like writing email, with spell-checking, drafts, multiple windows, and even AppleScript support. It works with with most blog services including WordPress, Blogger, Drupal, Movable Type, TypePad, and many others., دانلود Mars Edit MacOSX نرم افزار ساخت وبلاگ و ویرایش آن برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت رد سییتر, vn sddjv, vn sddjv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مارس ادیت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lhvs hndj, lhvs hndj, Mars Edit نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید برای خود یک وبلاگ ساخته و پس از آن در هر زمانی که مایل بودید آن را ویرایش کنید . از قابلیت هایی که می توان برای این نرم افزار نام برد پشتیبانی از AppleScript می باشد., ویرایش وبلاگ برای مک, وبلاگ برای مک, ساخت وبلاگ برای مک, طراحی وبلاگ, طراحی وبلاگ برای مک, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود Mars Edit v5.0.0 MacOS - نرم افزار ساخت وبلاگ و ویرایش آن برای مک,
2022-12-08
23:37:50

دانلود Mars Edit v5.0.0 MacOS - نرم افزار ساخت وبلاگ و ویرایش آن برای مک

💻 نام نرم افزارMars Edit
📌 شماره نسخهv5.0.0
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل22 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/17
📊 تعداد دانلود26,091
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️