دانلود Flux v7.1.11 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک
For macintoush

دانلود فلوکس برای مک

Flux یک نرم افزار طراحی وب می باشد که به وسیله آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش کد نویسی یک وب سایت برای خود طراحی کرده و پس از آن بر روی وب انتشار دهید. این نرم افزار بیشتر به صورت گرافیکی می باشد و در قسمت هایی در صورت نیاز می توان کد های HTML را ویرایش کرد. این نرم افزار بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند طراحی وب و ساخت وب سایت را به تازگی آغاز کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flux:
- طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش کد نویسی
- پشتیبانی از سیستم Drag&Drop برای راحتی بیشتر
- پشتیبانی از Web2 و Ajax
- قابلیت ساخت CSS
- نمایش کد های ساخته شده و ویرایش آن در صورت نیاز
- تغییر صفحات سایت و آپلود مجدد آن ها به وسیله ارتباط FTP و SFTP
- و ...

اما وجه تمایز Flux نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
Flux یکی از کارآمدترین نرم افزارهای موجود برای طراحی و ساخت سایت های XHTML/CSS در سیستم عامل Mac OSX می باشد. تمام ابزارهای لازم برای شکل گیری یک وب سایت استاندارد به صورت یک ویرایشگر WYSIWYG در دسترس کاربر هستند و قادر خواهد بود تا با کشیدن و رها کردن، عناصر سازنده ی صفحه ی مورد نظر خود را در کنار هم بچیند و بیشتر به سلیقه نیازمند است. این نرم افزار به فکر افراد حرفه ای نیز بوده است و این امکان را به آن ها می دهد تا با کدنویسی مستقیم، ابزارهای لازم خود را ایجاد کنند. Flux دارای گالری غنی از تصاویر، افکت ها، قالب های از پیش ساخته شده و ... است که کار افراد مبتدی را بسیار آسان تر می کند.

کلمات کلیدی: طراحی وب سایت برای مک , کد نوسی, وب , Flux, طراحی وب سایت, طراحی وب سایت مک, طراحی سایت برای مک, Theescapers full software collection, فاثثسزشحثقس, فاثثسزشحثقس, Download Flux Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بمعط, بمعط, Flux is an advanced XHTML and CSS Web design software. You can do Web 2.0, AJAX, and most other buzzword-compliant things. , دانلود Flux MacOSX نرم افزار طراحی وب سایت برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت دی اسکپرز, nd hs:\vc, nd hs:mvc, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فلوکس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, tg,:s, tg,:s, یک نرم افزار در ضمینه طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش کد نویسی, Flux, طراحی وب سایت, طراحی وب سایت مک, طراحی سایت برای مک, Development, توسعه, دانلود Flux v7.1.11 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک,
2019-05-29
18:58:49

دانلود Flux v7.1.11 MacOS - نرم افزار طراحی وب سایت برای مک

💻 نام نرم افزارFlux
📌 شماره نسخهv7.1.11
📁 دسته بندیتوسعه
💾 حجم فایل216 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/3/8
📊 تعداد دانلود32,199
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️