دانلود DivX Pro v10.8.7 MacOS - نرم افزار اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx برای مک
For macintoush

دانلود دایویکس برای مک

همگی ما با فرمت ویدیویی DivX آشنا هستیم. این فرمت به ما قابلیت آن را می دهد که بتوانیم به راحتی فایل های ویدیویی که بسیار حجیم می باشند را به بدون افت کیفیت ولی با حجم کمتر به اشتراک بگذاریم. حال برای پخش این نوع فایل ها نیاز به نرم افزاری داریم که بتوان آن را اجرا کنیم. DivX Pro نام نرم افزاری است که می توانی به کمک آن این نوع فرمت ها را به راحتی اجرا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DivX Pro:
- اجرای فایل های ویدیویی با فرمت divx
- دارای ابزارهای مختلف كار با فایل های DivX
- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- دارای محیط كاربری  ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت كیفیت
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یكدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- پخش فورمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- قابلیت تبدیل سایر فرمت های ویدیویی به فرمت divx
 - و...

اما وجه تمایز DivX Pro نسبت به سایر نرم افزارهای اجرای فایل های ویدیویی در چیست؟
DivX Pro نسل جدید نرم افزار پخش DivX می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 را با نهایت کیفیت اجرا کنید. DivX یک فرمت برای فایل های ویدئویی است که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. بیش از 100 میلیون دستگاه از فایل های ویدئویی DivX پشتیبانی می کنند و این دستگاه ها هم اکنون توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند. انواع پلیرهای DVD، کنسول های بازی، گوشی های موبایل و... از این فرمت کاملا پشتیبانی می کنند. DivX Pro امکان مشاهده این فرمت را در کامپیوتر برای شما فراهم می کند. اجرای فرمت های .divx, .avi .mkv و فرمت های صوتی AAC و MP3 به همراه DFX Audio Enhancer، ساخت فرمت MKV با نهایت کیفیت و پشتیبانی از رزولوشن 1080p و صدای فراگیر5.1 تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار DivX Pro می باشند.

اما DivX چیست؟
DIVX مخفف Digital Video eXpress , یك codec ویدیویی از شرکت DivxNetwork است که بر اساسMPEG - 4  بنا شده و می تواند حجم فایلها را تا ده برابر نسبت به MPEG - 2 فشرده سازی کند! به عبارتی دیگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است كه از تكنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرك ویدئویی را با كیفیت بسیار عالی و حجم بسیار كم  ذخیره نماید. این فورمت به دلیل حجم پایین و كیفیت فوق العاده بالای خود، امروزه به یكی از معروفترین و  محبوب ترینcodec های موجود تبدیل شده است و توسط  نرم افزارهای معروف Player پشتیبانی می شود.
DivX Player برنامه ای قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ایجاد فایل های ویدئویی Divx می باشد.
وب سایت DivX اخیرا یك پك كامل شامل  4 نرم افزار پیشرفته و كاربردی بنام DivX Codec , DivX Converter, DivX Player ,DivX Web Player  را ارائه نموده كه مجموعه كاملی از برنامه های مدیریت و كار با فایل های DIVX را برای كاربر فراهم میسازند, این نرم افزار ها به ترتیب قادر به اجرای فایل های DIVX در محیط اینترنت، اجرای فایل های DIVX در ویندوز, مبدل فایل های DIVX و كدك كننده این فایل ها می باشند.
نسخه جدید DivX Player دارای قابلیت های مختلفی می باشد كه از آن ها میتواند به بخش Download manager  جهت مدیریت دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت، بخش Media manager جهت سازماندهی فایل های DivX , و بخش Burn to disc جهت رایت مستقیم فیلم ها بروی CD اشاره كرد.
DivX Converter یا مبدل این شركت قدرتمند نیز  قادر است در طی فرآیندی سه مرحله ای فیلم های مورد نظر شما را به فورمت فشرده و با كیفیت Divx تبدیل نماید و آن را در قالب یك فیلم كامل DVD بروی یك CD ذخیره كند، همچنین برنامه  DivX Web Player مانند یك پلاگین بروی مرورگر شما نصب شده و امكان اجرای فایل های DivX در اینترنت را برای كاربر فراهم می سازد.
بدون شك دیر یا زود به این نرم افزار قدرتمند نیازمند خواهید شد، چرا كه فرمت اكثر فیلم های مختلف روز , اخیرا به سمت DivX رفته و به حدی فراگیر شده است، كه مطمئنا یكی از این CD ها به دست شما خواهد رسید و جهت اجرای آن چاره ای جز استفاده از DivX Player نخواهید داشت.

کلمات کلیدی: دانلود, نرم افزار, مک, پخش کننده, فرمت, ویدیویی, divx, اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx برای مک, اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx, اجرای فایل هایی , Divx full software collection, یهرط, یهرط, Download Divx Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, یهرط حقخ, یهرط حقخ, DivX Pro is back! Advanced features for video editing, cropping, custom logo watermarks, saving snapshots,, دانلود DivX Pro MacOSX نرم افزار اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx, دانلود نرم افزار های شرکت دایویکس, nhd,d:s, nhd,d:s, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش دایویکس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, nhd,d:s, nhd,d:s, یک نرم افزار در زمینه پخش فایل هایی ویدیویی با فرمت divx., DivX Pro, DivX Pro برای مک, پلیر, اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx, اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx برای مک, اجرای فایل هایی ویدیویی برای مک, Multimedia, مالتی مدیا, دانلود DivX Pro v10.8.7 MacOS - نرم افزار اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx برای مک,
2019-01-30
19:21:13

دانلود DivX Pro v10.8.7 MacOS - نرم افزار اجرای فایل هایی ویدیویی با فرمت Divx برای مک

💻 نام نرم افزارDivx Pro
📌 شماره نسخهv10.8.7
📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل133 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/11/10
📊 تعداد دانلود31,395
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️