دانلود JasFTP v11.09 MacOS - نرم افزار حرفه ای جابه جایی فایل ها برای مک
For macintoush

دانلود جاس اف تی پی برای مک

 آیا از جابه جایی فایل ها خسته شده اید و حوصله این کار را ندارید؟ آیا می خواهید با صرف زمان کمتر پشت کامپیوتر، فایل های کامپیوتر خود را جا به جا کنید؟
نرم افزار JasFTP مشکل شما را حل می کند. FTP که مخفف File Transfer Protocol است، نرم افزاری ساده ایست که در وقت شما صرف جویی می کند. طریقه استفاده از این برنامه این چنین است که شما از قبل در این نرم افزار، فایل های مورد نظر و مقصد آنها را مشخص کرده و می توانید به کار های دیگر خود برسید. این نرم افزار به صورت خودکار و به ترتیب، تمامی فایل های شما را جا به جا خواهد کرد. برای استفاده از این برنامه نه تنها نیازی به برنامه نویسی نیست، بلکه با وجود محیط ساده و کاربر پسند این نرم افزار، کارهای شما آسان شده است.
علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های خود را به راحتی و آسانی و بدون هیچ گونه اتلاف وقتی انتقال دهید. شما تنها کافیست فایل های خود را انتخاب کنید و مسیر انتقال را به نرم افزار دهید و سراغ دیگر کار های خود بروید. این نرم افزار با استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده فایل های شما را به راحتی و با امنیت انتقال خواهد داد. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر را در سرور و یا از یک سیستم به سیستم دیگر در تاریخ و روز های معین و همچنین با تغییر نام دلخواه انتقال دهید. این نرم افزار برای سیستم عامل مک نسخه ۱۰٫۵ به بالا می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار JasFTP:

- محیط بسیار ساده و کاربرپسند

- رابط گرافیکی
 آسان و راخت
- همه کاره و متنوع

- قدرتمند و قابل اطمینان

- مقرون به صرفه

- اجرا کردن بیش از 100 دستورالعمل در هر روز

- سرعت بالا در انتقال فایل ها

- اجرای پیشرفته اتوماتیک و دستی تنظیمات FTP و SFTP
- اجرای اتوماتیک SFTP از طریق اینترنت یا اینترانت
- اطلاع رسانی از از طریق ایمیل در صورت بوجود آمدن ارور به همراه کد خروجی ارور
- قابلیت کنترل از راه دور FTP مانند : حذ، تغییر نام و فشرده سازی
- ایجاد و مدیریت فایل های Zip با استفاده از تنظیمات wildcards
- حذف فایل ها در برنامه بر اساس نویسه عام
- پشتیبانی از پروکسی ها HTTP، SOCKS 4 و SOCKS 5
- پشتیبانی از پروتکل هی انتقال SFTP
- پشتیبانی از هر دو پروتکل SSH، SSH1 و SSH2
- قابلیت ایجاد رمز عبور و درخواست وارد سازی رمز به هنگام اجرای نرم افزار
- و...

کلمات کلیدی: مدیریت فایل, انتقال فایل, انتقال سریع فایل, مدیریت FTP, انتقال فایل در مک, مدیریت انتقال فایل مک, آپلود فایل, آپلود فایل در مک, مدیریت FTP در مک, آپلو, Hitek Software full software collection, اهفثن سخبفصشقث, اهفثن سخبفصشقث, Download JasFTP Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, تشسبفح, تشسبفح, دانلود JasFTP MacOSX نرم افزار حرفه ای جابه جایی فایل ها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت هایتِک سافت ور , ihdjِ: shtj ,v , ihdjِ: shtj ,v , آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش جاس اف تی پی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, [hs ht jd \d, [hs ht jd md, JasFTP نرم افزاری ساده و کاربرپسند برای صرفه جویی در وقت شما و جا به جایی فایل های مورد نظر شما به صورت خودکار است., مدیریت FTP, مدیریت FTP در مک, مدیریت انتقال فایل مک, آپلود فایل, آپلود فایل در مک, آپلود فایل در مکینتاش, انتقال فایل در مک, انتقال سریع فایل, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود JasFTP v11.09 MacOS - نرم افزار حرفه ای جابه جایی فایل ها برای مک ,
2015-11-30
00:21:14

دانلود JasFTP v11.09 MacOS - نرم افزار حرفه ای جابه جایی فایل ها برای مک

💻 نام نرم افزارJasFTP
📌 شماره نسخهv11.09
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل42.31 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/9/8
📊 تعداد دانلود18,405
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️