دانلود PhotoKey6 Pro v6.0.0027 MacOS - نرم افزار طراحی عکس  برای مک
For macintoush

دانلود فتوکی برای مک

ما برای علاقه مندان کار بر روی عکس، نرم افزار PhotoKey را معرفی می کنیم به کمک این نرم افزار به راحتی و به صورت خودکار می توانید پس زمینه ی عکس هایتان را حذف نموده و هر عکس پس زمینه ی دلخواهی به آن بیافزایید. در این صورت شما صاحب یک عکس جدید با یک استایل متفاوت خواهید بود. با افزودن لایه های جدید بر روی عکس تان می توانید کیفیت و ظاهر آن را بهبود بخشید می توانید بر روی عکس تان متن، لوگو و فریم اضافه کنید در این صورت شما عکسی شبیه به عکس های روی مجلات خواهید داشت. به راحتی می توانید متن و افکت های دلخواه بر روی عکس تان اضافه کنید. وجود رنگ های مختلف، سایه و افکت های پیشرفته برای آن است که امکانات هر چه بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. عکس بگیرید و با کمک این نرم افزار از کار کردن بر روی آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoKey:
- رابط کاربری پیشرفته

- هموارسازی عکس و ساخت کاریکاتور

- پنجاه تصویر با کیفیت بالا برای پس زمینه

- قرار دادن تصاویر توسط نرم افزار در ایمیل
- اعمال افکت و تغییرات دلخواه بر روی عکس
- پردازش دسته ای کاملاً خودکار
- بهره مندی از لایه‌های دکوراسیون مختلف
- قابلیت تثبیت موقعیت لایه‌ها
- افکت‌ها و فیلترهای مخلتف
- افزودن متن، لوگو و ...
- ابزار ساخت کارت‌های تبریک
- ساخت عکس به فرمت‌های PNG ،TIFF و JPEG

- و...

اما وجه تمایز PhotoKey نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
به کمک نرم افزار PhotoKey به راحتی و به صورت خودکار می‌توانید پس زمینه ی عکس‌هایتان را حذف نموده و هر عکس پس زمینه ی دلخواهی به آن بیافزایید. در این صورت شما صاحب یک عکس جدید با یک استایل متفاوت خواهید بود. با افزودن لایه‌های جدید بر روی عکس تان می‌توانید کیفیت و ظاهر آن را بهبود بخشید. علاوه بر این می‌توانید بر روی عکس تان متن، لوگو و فریم اضافه کنید در این صورت شما عکسی شبیه به عکس‌های روی مجلات خواهید داشت. به راحتی می‌توانید متن و افکت‌های دلخواه بر روی عکس تان اضافه کنید. وجود رنگ‌های مختلف، سایه و افکت‌های پیشرفته برای آن است که امکانات هر چه بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. عکس بگیرید و با کمک این نرم افزار از کار کردن بر روی آن لذت ببرید.

کلمات کلیدی: نرم افزار طراحی عکس برای مک, نرم افزار طراحی عکس مک, طراحی عکس برای مک, نرم افزار طراحی عکس مک, طراحی عکس مک, طراحی عکس, PhotoKey, PhotoKey برای مک, PhotoKey , Fxhome full software collection, بطاخپث, بطاخئث, Download PhotoKey Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حاخفخنثغ, حاخفخنثغ, Designed for professional green screen photographers. Add professional greenscreen photography to your portfolio of services with PhotoKey 6 Pro, دانلود PhotoKey MacOSX نرم افزار طراحی عکس برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اف ایکس هوم, ht hd:s i,l, ht hd:s i,l, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فتوکی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, tj,:d, tj,:d, شما با کمک نرم افزار Photokey می توانید به صورت خودکار پس زمینه عکس هایتان را حذف نموده و هر عکس پس زمینه دلخواهی را به آن اضافه نمایید., PhotoKey, PhotoKey مک, PhotoKey برای مک, نرم افزار طراحی عکس مک, طراحی عکس, طراحی عکس مک, طراحی عکس برای مک, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود PhotoKey6 Pro v6.0.0027 MacOS - نرم افزار طراحی عکس برای مک,
2016-06-20
18:39:46

دانلود PhotoKey6 Pro v6.0.0027 MacOS - نرم افزار طراحی عکس برای مک

💻 نام نرم افزارPhotoKey
📌 شماره نسخهv6.0.0027
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل125 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/3/13
📊 تعداد دانلود21,968
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️