دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف)

دانلود دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف)

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مجموعه ای از مرثیه سرایی های مداحان معروف کشور را جمع آوری نموده ایم که می توانید به صورت جداگانه هریک را دانلود نمایید.

ای ماه خون!
بار دیگر از راه می رسی و با نسیم گرم کربلایی، قصه آلاله های سرخ را به گوش جان می رسانی. دوباره سکوت تاریخ را درهم می شکنی و بغض ناله را از تنگنای حنجره ها آزاد می کنی. بانگ چاووش کاروانت به گوش می رسد و شیدائیان را دوباره به مهمانی شور و حماسه فرا می خواند و جان عشاق را از جام گریه سرمست می کند
و سلام بر محرم الحرام، ماه آغازین سال هجری قمری!
محرم راز دل بلاجویان و حرم مصفای اهل دل است، محرم نقطه پرگار اهل ولایت، محرم کتاب خون و شهادت، شور و شعور و کتاب عشق و شکوه شقایق شیدایی و کتاب غلبه نور بر ظلمت و جهل و نادانی است.

محرم ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی، ماه ظلم ستیزی و مبارزه با تبعیض و ذلت است. محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر و جمیع منکرات است.

و سلام بر حسین!
سالار شهیدان، سید اولیاء و شقایق سرخ روئیده در نینوا
نور دیده بندگان خدا، گلبوته سرخ باغستان سبز توحید، عطیه بزرگ سرمدی و راهنمای راه رشد و شرف و فضیلت و هدف.
که دلیری و آزادگی از قامت بلندش روئید و عشق از نامش حرمت یافت.
سلام بر حسین! سالار همه ناشران عقیده و جهاد و سلام برحسین سرو بلند و آزادی و معرفت که از ذلت بیزار است و عاشق آزادی است.

حسین، عاشورا را آفرید
و عاشورا حسینیان زمانه را، حسین خود را در بلا افکند تا ولا و ولایت به معنا بنشیند «البلاء للولا» با خون حسین تفسیر شد و مسجدالاقصی و کعبه هدی با خون حسین بقا یافت. حسین چون کتابی بی شیرازه، جسمش را به دم تیغ جباران سپرد تا شیرازه قرآن را مستحکم گرداند. حسین با خون خود عدالت، مظلومیت و عبودیت را عاشقانه تعبیر کرد.

حسین همه را به تلاش و مبارزه برای دستیابی به حقیقت زندگی فرا خواند. چرا که پیام کربلا و عاشورا پیام حریت، عدالت، عزت و سرافرازی است و نباید این اهداف بزرگ در مکتب حسین فراموش شود. اگر این اهداف نادیده گرفته شود فلسفه عزاداری و به تبع آن راه حسین(ع) فراموش خواهد شد. حسین بر ما آموخت که چگونه، عقیده را پاس بداریم. او راه جاودانگی معنوی و مردی را از راه درست و اصولی ترسیم کرد.
پس بر او سلام باد.

کلمات کلیدی: دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مداحی حمید علیمی, دانلود مداحی مهدی میردادماد, دانلود مداحی مهدی اکبری, دانلود مداحی مهدی سلحشور, دانلود مداحی محمدرضا طاهری, دانلود مداحی نریمان پناهی, دانلود مداحی نزار القطری, دانلود مداحی سید مجید بنی فاطمه, دانلود مداحی عبداله رضا هلالی, دانلود مداحی حسین سیب سرخی, دانلود مداحی جواد ذاکر, دانلود مداحی حسن خلج, , دانلود مداحی محرم مجموعه منتخب از مداحان معروف, دانلود صوت دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف), فایل صوتی, صدا, فول آلبوم, ام پی تری, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, آئودیو, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, nhkg,n lnhpd lpvl (l[l,ui lkjof hc lnhphk luv,t), nhkg,n lnhpd lpvl (l[l,ui lkjof hc lnhphk luv,t),, Religious, Lamentation, دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف),
2012-11-14
20:10:00

دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف)

📁 دسته بندیمرثیه سرایی
💾 حجم فایل530 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/8/24
📊 تعداد دانلود257,295
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها