دانلود PhotoStyler v6.8.5 MacOS - نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر برای مک
For macintoush

دانلود فوتو استایلر برای مک

آیا تا کنون پیش آمده که بخواهید یک تصویر را ویرایش کرده و پس از یک یا دو افکت زیبا آن را به اشتراک بگذارید؟ PhotoStyler نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی یک تصویر را ویرایش و پس از آن با انتخاب از کتابخانه افکت های این نرم افزار آن را به راحتی به اشتراک بگذارید. کار با این نرم افزار آسان بوده و به راحتی می توان در کمتر از چند دقیقه یک تصویر زیبایی بسازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photostyler:
- ایجاد افکت های زیبا و جذاب
- استایل های از پیش ساخته شده جهت کمک به طراحی های شما
- سیستم هوشمند و خودکار تنظیم رنگ ها
- ابزار های فراوان
- و...

اما وجه تمایز PhotoStyler نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
PhotoStyler یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های مک جهت افکت گذاری تصاویر می باشد که مخاطبان خاص خود را دارد. این نرم افزار یکی از قوی ترین نرم افزار های انعطاف پذیر با فن آوری بالا با هسته اپل می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما با صرفه جوئی در زمان خود به راحتی می توانید بر روی تصاویر خود افکت های متفاوتی را اضافه نموده و انها را به تصاویری زیبا و خاطره انگیز تبدیل نمائید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به دارا بودن بیش از چندین افکت و طرح آماده، پشتیبانی از بسیاری از فرمت های تصویری از جمله فرمت RAW، دارا بودن ابزار های پیشرفه ماسک و ... اشاره کرد.

کلمات کلیدی: دانلود نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر برای مک, دانلود نرم افزار ویرایش عکس برای مک, نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر, افکت گذاری بر روی تصاویر, افکت, Neatberry full software collection, دثشفذثققغ, دثشفذثققغ, Download photoStyler Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حاخفخسفغمثق, حاخفخسفغمثق, PhotoStyler is the easiest way to style your digital photos with your Mac. This simple, fast and accurate native solution combines the powers of Apple's core technologies with the flexibility and efficiency of proprietary application-specific modules. PhotoStyler supports all image formats that are supported by MacOS including RAW images., دانلود PhotoStyler MacOSX نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت نیت برری, kdj fvvd, kdj fvvd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فوتو استایلر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, t,j, hsjhdgv, t,j, hsjhdgv, نرم افزاری در زمینه طراحی عکس و افکت گذاری بر روی تصاویر با بیش از 100 ها افکت و ابزار های مفید برای مک, PhotoStyler, PhotoStyler مک, PhotoStyler برای مک, نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر, افکت گذاری بر روی تصاویر, افکت گذاری بر روی تصاویر مک, دانلود نرم افزار ویرایش عکس برای مک, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود PhotoStyler v6.8.5 MacOS - نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر برای مک,
2016-12-24
13:19:07

دانلود PhotoStyler v6.8.5 MacOS - نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر برای مک

💻 نام نرم افزارphotoStyler
📌 شماره نسخهv6.8.5
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل68 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/10/4
📊 تعداد دانلود26,649
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️