دانلود بازی موبایل SHADOWGUN: DeadZone
OS support Android icon
(1395/6/10) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.6.0

اگر به دنبال این هستید که گوشی خود را به یک کنسول بازی تبدیل کنید و به اوج هیجان در بازی های تیراندازی گروهی برسید بازی SHADOWGUN: DeadZone را از دست ندهید. در این بازی شما در نقش یک تیرانداز در یک گروهی هستید که باید با بیگانگان که دشمنان شما هستند بجنگید. این بازی شباهت زیادی به بازی N.O.V.A. 3 دارد و مانند تمامی بازی های تیراندازی نیاز به دقت و سرعت عملکرد بالایی دارد که هم از طرف بازیکن و هم از طرف بازی باید پشتیبانی شود. این بازی قابلیت های زیادی دارد از جمله مبارزه تاکتیکی به صورت گروهی تا ۱۲ نفر به صورت آنلاین و ده ها نقشه و مکان های مختلف برای مبارزه. همچنین شما در بازی از سلاح های بسیار پیشرفته و قدرتمندی مانند : تفنگ پلاسما، راکت هسته ای و... استفاده می کنید که تجربه هیجان بیشتری نسبت به دیگر بازی ها تیراندازی به شما می دهد.

ویژگی های بازی موبایل SHADOWGUN: DeadZone:
- تجربه منحصربفرد در نبرد های تاکتیکی و چند نفره که تا 12 بازیکن همزمان را ساپورت خواهد کرد.
- انتخاب از 2 حالت متفاوت: بازی مرگ و کنترل منطقه
- وجود مناطق و نقشه های مختلف و 10 کاراکتر قابل انتخاب
- با پیشروی در بازی عناصر و قابلیت های جدیدی برای کاراکتر شما باز خواهد شد.
- استفاده از کنترل های حرفه ای و روان
- انواع و اقسام سلاح ها از جمله: پلاسما , مسلسل , موشک انداز , تفنگ ساچمه ای , اسنایپر و... در دسترس بازیباز بوده و همگی قابلیت ارتقاء خواهند داشت.
- انواع و اقسام وسایل کمکی از جمله: نارنجک EMP , نارنجک FRAG , جلیقه محافظ , کیت مهمارت و بسیاری دیگر در بازی وجود دارند.
تغییرات نسخه 2.6.0
- اضافه شدن قابلیت گزارش افراد متقلب در بازی
- بهبود لیست دوستان و قابلیت های آن
- اضافه شدن گزینه نزدیک ترین سرور برای کاهش زمان تاخیر
- بهبود کیت مهمات و پزشکی و کاهش میزان طول عمر آنها
- بهینه ساز موشک انداز و اسنایپر و قابلیت شارژ آنها توسط کیت مهمات
- خوانایی بهتر فونت های زبان های آسیایی

کلمات کلیدی: SHADOWGUN: DeadZone, منطقه مرگ, download SHADOWGUN: DeadZone, download SHADOWGUN: DeadZone for android, , Download SHADOWGUN: DeadZone Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Shooting, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ساشیخصلعد: یثشیظخدث, ساشیخصلعد: یثشیظخدث, دانلود بازی موبایل SHADOWGUN DeadZone, دانلود بازی موبایل SHADOWGUN: DeadZone,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/42162/

2016-08-31
14:02:55

دانلود بازی موبایل SHADOWGUN: DeadZone

📱 نامSHADOWGUN: DeadZone
📁 دسته بندیتیراندازی
📅 تاریخ به روزرسانی1395/6/10
📊 تعداد دانلود24,702
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها