دانلود Lynda Foundations of Photography: Exposure - آموزش اصول عکاسی، نوردهی و تنظیم میزان نور عکس

دانلود آموزش اصول عکاسی، نوردهی و تنظیم میزان نور عکس

یکی از اصطلاحاتی که میان عکاسان حرفه ای بسیار رایج است Exposure (نوردهی و در معرض نور قرار گرفتن) است که به میزان نوری که به فیلم یا گیرنده تصویر می‌رسد، گفته می‌شود. این مقدار ترکیبی از نور موجود، عدد دیافراگم و سرعت شاتر و همچنین درجه حساسیت فیلم یا سنسور مورد استفاده است و اکثر عکاسان حرفه ای آن را بکار می گیرند تا مطمئن باشند که عکس هایشان از لحاظ نوردهی به مشکلی برنخواهد خورد. این تکنیک مخصوصاً در عکاسی از صحنه هایی که در آن ها کنتراست یا سطوح نوری متفاوتی وجود دارد بکار می آید. هنگامی که شما می خواهید از یک صحنه عکس بگیرید سیستم هوشمند نورسنجی دوربین شما سرعت شاتر و اندازه دریچه دیافراگم را طوری تنظیم می کند که عکس از نوردهی مناسبی برخوردار باشد و تراز نوردهی در دوربین که به آن عدد evaluate گفته می شود برابر با صفر قرار گیرد. اما در صحنه هایی که سطوح نوری متفاوتی وجود دارد (مثل مکان های سایه روشن) ممکن است برخی از قسمت های عکس دچار مشکل نوردهی بیش از حد و یا نوردهی کم تر از حد لازم شود. بنابراین لازم است تا شما بعنوان یک عکاس با مفهوم Exposure و بکارگیری آن برای گرفتن عکس های بی نظیر آشنا باشید.
در دوره آموزشی Foundations of Photography: Exposure شما با تکنیک های عکاسی برای رفع مشکل صحنه هایی با میزان نوردهی خاص آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- Exposure چیست
- بررسی حالت دوربین
- متریک های اندازه گیری میزان نور
- عکسبرداری از تصاویر sharp
- کنترل سرعت شاتر
- مفهوم f-stops
- کنترل حرکت
- عکس گرفتن با عمق متفاوت تصاویر
- اندازه گیری دیافراگم
- عکسبرداری در نور کم
- ایجاد تعادل برای نور عکس
- کار ​​با هیستوگرام
- استفاده مناسب از فلاش
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش تنظیم Exposure برای عکاسی, آموزش تصویری تنظیم نور عکس, آموزش تکنیک Exposure, ویدیو آموزش عکاسی, وی, Download Foundations of Photography: Exposure, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, عکاسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, بخعدیشفهخدس خب حاخفخلقشحاغ: ثطحخسعقث, بخعدیشفهخدس خب حاخفخلقشحاغ: ثطحخسعقث, دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش اصول عکاسی، نوردهی و تنظیم میزان نور عکس, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, lynda, photography, لیندا, آموزش, آموزش عکاسی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Photography, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca hw,g u:hsd، k,vnid , jkzdl ldchk k,v u:s, hl,ca hw,g u:hsd، k,vnid , jkzdl ldchk k,v u:s,دانلود Lynda Foundations of Photography: Exposure - آموزش اصول عکاسی، نوردهی و تنظیم میزان نور عکس,
2018-10-07
10:11:18

دانلود Lynda Foundations of Photography: Exposure - آموزش اصول عکاسی، نوردهی و تنظیم میزان نور عکس

🎓 نام آموزشFoundations of Photography: Exposure
📁 دسته بندیعکاسی
💾 حجم فایل2520 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/12/21
📊 تعداد دانلود39,318
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها