دانلود IDrive - برنامه موبایل پشتیبان گیری از اطلاعات
OS support Android icon

برنامه پشتیبان گیری از اطلاعات اندروید

IDrive نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهد که اطلاعات خود را از کامپیوتر به موبایل، موبایل به موبایل و موبایل به کامپیوتر انتقال دهید. این نرم افزار هم سیستم عامل ویندوز، هم سیستم عامل Mac را پشتیبانی می کند. با نرم افزار IDrive عکس، فیلم، موسیقی، لیست مخاطبین، انواع فایل ها و... را می توانید انتقال دهید و همچنین پشتیبان گیری کنید.

ابتدا برنامه را بر روی دستگاهی که می‌خواهید به طور مثال لیست مخاطبین را از آن انتقال ‌دهید اجرا‌ کنید. (در اینجا به طور فرضی روند انتقال را از اندروید به اندروید درنظر می‌گیریم). وقتی که برای اولین‌بار برنامه را اجرا می‌کنید از شما می‌خواهد که حساب کاربری در آن ایجاد کنید. در مرحله بعد وارد حساب‌کاربری شده و گزینه My Files را انتخاب‌کنید تا یک نسخه پشتیبان جدید ایجاد‌کنید. برنامه از شما سوال خواهد کرد که از چه اطلاعاتی می‌خواهید نسخه پشتیبان تهیه‌کنید. لیستی از مخاطبین را که می‌خواهید انتقال دهید انتخاب کنید (می‌توانید همه مخاطبین را انتخاب کنید) و نسخه پشتیبان آن را بر روی سرویس ابری که در اختیارتان قرار‌خواهد گرفت، ایجاد کنید. زمان انجام فرآیند پشتیبان‌گیری وابسته به تعداد مخاطبینی است که شما برروی دستگاه اندرویدی خود دارید. بعد از اینکه این عملیات خاتمه یافت برنامه iDrive را بر روی گوشی مقصد اجرا ‌کنید و با همان حسابی که قبلا ایجاد کرده بودید وارد برنامه شوید. گزینه Universal online را از منوی MyFiles انتخاب کنید. از اینجا به بعد دیگر با دستگاه اندرویدی‌ مبدا که برای ایجاد نسخه پشتیبان از آن استفاده کرده بودید کاری ندارید. حالا در دستگاه مقصد مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب کنید و فرآیند بازیابی را شروع کنید. از این نرم افزار نه ‌تنها برای انتقال مخاطبین که برای ایجاد پشتیبان برای مواقع ضروری هم می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید فایل‌های دیگرتان را نیز تا حجم ۵ گیگابایت بر روی سرویس ابری این برنامه ذخیره کنید.

کلمات کلیدی: IDrive, پشتیبان گیری از اطلاعات, download IDrive, download IDrive for android, IDrive for android, دانلود, Pro Softnet Corporation full App / Game collection, حقخ سخبفدثف زخقحخقشفهخد, حقخ سخبفدثف زخقحخقشفهخد, Download IDrive Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Technical tools, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, هیقهرث, هیقهرث, دانلود IDrive برنامه موبایل پشتیبان گیری از اطلاعات, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود پشتیبان گیری از اطلاعات موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, Android, Android 2.0, Android Market, Google Play, HTC, Motorola, Samsung, Sony Ericsson, موبایل, موتورولا, اچ تی سی, اندروید, سونی اریکسون, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ابزار فنی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, \ajdfhk "dvd hc hxghuhj, majdfhk 'dvd hc hxghuhj,دانلود IDrive - برنامه موبایل پشتیبان گیری از اطلاعات,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/43068/

2013-01-05
11:10:54

دانلود IDrive - برنامه موبایل پشتیبان گیری از اطلاعات

📱 نامIDrive
📁 دسته بندیابزار فنی
📅 تاریخ به روزرسانی1391/10/16
📊 تعداد دانلود24,855
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها