دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو

دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو

آندره ریو از از برجسته ترین نوازندگان ویولن دنیا بشمار می رود که با کنسرتهای باشکوه و کم‌نظیر خود توانسته علاقه مندان زیادی را در سرار دنیا به سوی خود جلب کند.
آندره ریو در اکتبر سال ۱۹۴۹ در خانواده‌ی هلندی بدنیا آمد. پدر او رهبر ارکستر بود و تاثیر بسزایی در آینده آندره داشت به طوریکه در سن ۵ سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و در ابتدای جوانی با اجرای قطعه والس ذوق و استعداد خود را در این زمینه نشان داد. او در دانشگاه به اجرای قطعه‌ی والتز طلا و نقره اثر فرانس لیهار پرداخت که با استقبال شدید مخاطبان مواجه شد و تصمیم گرفت اجرای فرمهای مختلف والس را جدی تر دنبال کند. ریو سالن ارکستر شهر ماستریخت را ایجاد کرد و به عنوان یک ویولنیست به ارکستر سمفونی لیمبورخ پیوست. او در سال ۱۹۸۷ ارکستر سمفونی یوهان اشتراوس را تاسیس کرد و از آن زمان با اجرای فرمهای مختلفی از والس توانست آن را احیا کند و لقب سفیر والس را به خود اختصاص دهد.
در مجموعه حاضر 100 ملودی زیبا و  خاطره انگیز توسط آندره ریو نواخته شده است.

کلمات کلیدی: دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو, صد ملودی بسیار زیبا, دانلود بهترین ملودی های دنیا, بهترین ملودی های جهان, Andre Rieu, The 100 Most Beautiful Melodies, دانلود ملودی های جهان, Andre Rieu full album collection, شدیقث قهثع, شدیقث قهثع, دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو, دانلود آثار آندره ریو, hknvi vd,, hknvi vd,, دانلود صوت 100 ملودی زیبا از آندره ریو, فایل صوتی, صدا, فول آلبوم, ام پی تری, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, آئودیو, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, 100 lg,nd cdfh hc hknvi vd,, 100 lg,nd cdfh hc hknvi vd,,andre rieu, ملودی, موسیقی, موسیقی های بدون کلام, اندره ریو, اهنگ, اهنگ های, دانلود بهترین موسیقی بدون کلام, Instrumental, Instrumental, دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو,
2013-02-12
20:29:45

دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو

📁 دسته بندیموسیقی بی کلام
💾 حجم فایل557 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/11/24
📊 تعداد دانلود56,203
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها