دانلود Twitter Tutorial Series - دوره های آموزشی توییتر
(1394/1/15) تغییرات:

دوره آموزشی Twitter for Business اضافه شد!

دانلود دوره های آموزشی توییتر

توییتر (Twitter)‏ یک شبکه‌ی اجتماعی و سرویس ارائه دهنده‌ی میکروبلاگینگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را که توییت (Tweet)‏ نامیده می‌شود، ارسال کنند. Twitter یک سرویس میکرو بلاگ است که با شعار الان چه می کنید ؟ ( What Are you Doing ) به شما این امکان را می دهد که بصورت جملات بسیار کوتاه احوالات یا موضوعی که در حال انجام آن هستید را با دیگران به اشتراک بگذارید. یکی از ویژگی‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۱۴۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیّت رسید. در توییتر افزون برفرستادن نوشتار می‌توان فیلم، عکس، و صدا نیز ارسال کرد. توییتر در لغت به معنی جیک جیک کردن است.
توییتر در مارس ۲۰۰۶ توسط جک دورسی ایجاد شد و در جولای ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ دارای ۵۰۰ میلیون کاربر فعال بوده است که ۳۴۰ میلیون توییت در روز ارسال می‌کنند و بیش از ۱.۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.
در دوره های آموزشی Twitter Tutorial Series شما با  تمام مفاهیم کلیدی و تکنیک های لازم  از جمله ایجاد یک حساب کاربری، خواندن و ارسال tweet ها، سرویس ها و ابزارهای مختلف و... در سایت توییتر آشنا می شوید.

عناوین آموزشی Twitter Essential Training:
- درک مفاهیم پایه ای مرتبط با Twitter
- اضافه کردن اطلاعات پروفایل
- شروع به کار با Twitter
- تنظیم گزینه های اکانت
- ارسال و دریافت توییت ها
- به اشتراک گذاری عکس و محتوای وب
- ارتباط برقرار کردن با دیگر کاربران سیستم Twitter
- جستجو در Twitter
- چگونگی استفاده از Twitter در تلفن همراه
- افزودن Twitter به وب سایت یا وبلاگ شخصی خود
- استفاده از ابزارهای شرکت های دیگر در جهت سهولت و افزایش کارایی در Twitter
- بکارگیری دیگر سرویس های موجود در Twitter
- بازنگری در تغییرات رابط کاربری
- و ...

دیگر دوره های آموزشی:
- آموزش استفاده از Twitter برای کسب و کار
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش تصویری ارسال متن در Twitter, آموزش ویدیویی ساخت اکانت Twitter, فیلم آموزشی تکنیک های Twitter, آمو, Download Twitter Tutorial Series , Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, شبکه, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, فصهففثق فعفخقهشم سثقهثس , فصهففثق فعفخقهشم سثقهثس , دانلود آموزش دوره های آموزشی توییتر, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, essential, lynda, Twitter, لیندا, آموزش, آموزش توییتر, توییتر, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Network, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره های آموزشی Twitter Tutorial Series شما با تمام مفاهیم کلیدی و تکنیک های لازم از جمله ایجاد یک حساب کاربری، خواندن و ارسال tweet ها، سرویس ها و ابزارهای مختلف و... در سایت توییتر آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, n,vi ihd hl,cad j,ddjv, n,vi ihd hl,cad j,ddjv,دانلود Twitter Tutorial Series - دوره های آموزشی توییتر,
2018-01-16
10:35:53

دانلود Twitter Tutorial Series - دوره های آموزشی توییتر

🎓 نام آموزشTwitter Tutorial Series
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل~675 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/1/15
📊 تعداد دانلود41,378
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها