دانلود 100 موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی
آکوردئون یک نوع ساز بادی دستی شستی‌دار است با سطح مورب متحرک در دو طرف و بدنه فانوسی.
این ساز در اوایل قرن نوزدهم در اروپا اختراع شد و معمولاً در موسیقی محلی اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدیمی‌ترین نام این ساز هارمونیکا است که یک اسم یونانی بوده و به معنی هارمونی موسیقیایی به کار برده می‌شده‌است.
سازدهنی یا هارمونیکا (Harmonica)‏ جزو سازهای بادی است و در خانوادهٔ سازهای زبانه آزاد قرار می‌گیرد. تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه از جنس فلز است که تنها یک سرآن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می‌تواند آزادانه حرکت کند.  شاید برخی مواقع متوجه شباهت موجود بین صدای سازدهنی و آکاردئون شده باشید. این شباهت در جنس صدا، در واقع به خاطر شباهت در ساختمان این سازها و نحوه تولید صوت در آنها است.
در مجموعه حاضر  100 قطعه از بهترین موسیقی بی کلام ساز های آکاردئون و سازدهنی گردآوری شده است.

کلمات کلیدی: موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی, دانلود مجموعه موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی, دانلود, دانلود 100 موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی, 100 Accordion and Harmonica, 100 Accordeon and Harmonika, دانلود 100 موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی, accordeon, موسیقی, اهنگ بی کلام, دانلود مجموعه موسیقی بیکلام, Instrumental, Instrumental, دانلود 100 موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی,
2013-04-10
15:30:32

دانلود 100 موسیقی بی کلام آکاردئون و سازدهنی

📁 دسته بندیموسیقی بی کلام
💾 حجم فایل704 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/1/21
📊 تعداد دانلود66,278
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها