جامع‌ ترین راهنمای چند رسانه‌ ای خرید تلویزیون به زبان فارسی
OS support Android icon
حتماً برایتان اتفاق افتاده در مورد خرید تلویزیون مردد باشید و یا ندانید کدام مدل یا چه سایزی را اننخاب کنید و یا چه تکنولوژی از میان تكنولوژی‌های ال.سی.دی، پلاسمات و یا ال.ئی.دی برای شما مناسب‌تر است و چرا؟
موارد بسیاری باید در خرید یک تلویزیون مد نظر خریداران باشد، نور اطاق، محل قرار گیری تلویزیون، وضعیت نصب و... . توضیحات اینگونه مسائل معمولا از حوصله و طاقت فروشندگان به دور است ولی اهمیت توجه به این نکات دقیق سبب می‌گردد خریدی مطلوب و بهینه در انتظار خریداران باشد.

برنامه راهنمای خرید تلویزیون با الگوریتمی ساده و با پرسیدن چند سوال بهترین انتخاب را به شما معرفی می کند.

این مراحل به صورت ذیل تقسیم بندی شده است:
1- شما سایز مناسب خود را یا از قبل می‌دانید و یا با انتخاب فاصله خود سایز مناسب به شما پیشنهاد می‌شود.
2- نوع نصب (بر روی دیوار یا بر روی پایه) را مشخص کنید و اطلاعاتی در رابطه با آن می‌گیرید.
3- مرحله بعد اطلاعات تکمیلی که نوع استفاده شما از تلویزیون را مشخص می‌کند گرفته می‌شود، برای هر کدام نیز اطلاعات کاملی نیز گرفته می‌شود.
4- نهایتاً پس از انتخاب مرحله بعد مدل‌های پیشنهادی به شما نشان داده خواهد شد.

شما برای استفاده از این راهنما می توانید به نسخه تحت وب این برنامه در آدرس vtp.goldiran.ir و یا نصب برنامه اندروید راهنمای خرید تلویزیون به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

در ساخت این برنامه از نظرات متخصصین فن چیدمان و دکور و صنعت نمایش استفاده شده و به جرات می توان گفت راهنمایی ارائه شده توسط این برنامه بسیار جامع بوده و خواست شما را بر آورده خواهد کرد.

کلمات کلیدی: جامع‌ ترین راهنمای چند رسانه‌ ای خرید تلویزیون به زبان فارسی, جامع‌ ترین راهنمای چند رسانه‌ ای خرید تلویزیون به زبان فارسی, جامع‌ ترین راهنمای چند رسانه‌ ای خرید تلویزیون به زبان فارسی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/46621/

2013-07-20
14:03:51

جامع‌ ترین راهنمای چند رسانه‌ ای خرید تلویزیون به زبان فارسی

📁 دسته بندیآموزشی
📅 تاریخ به روزرسانی1392/4/29
📊 تعداد دانلود28,074
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها