دانلود Light It. Shoot It. Retouch It. - آموزش عکاسی آتلیه، نور پردازی کن، عکس بگیر، روتوش کن

دانلود نور پردازی کن، عکس بگیر، روتوش کن

عکاسی یا همان  فتوگرافی در لغت به معنای فن عکاسی و عکسبرداری و در عمل به معنی ثبت و ایجاد یک تصویر است که در زبان یونانی فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است. این روزها دوربین ‌های عکاسی دیجیتال با دارا بودن ظاهر زیبا و فریبند‌ه، بسیاری از افراد را به عکس گرفتن و کارکردن با آن‌ ها ترغیب می ‌کنند. بیشتر دوربین‌ های عکاسی مجهز و پیشرفته هستند و کار کردن با آن‌ها به گونه‌ ای سهل و آسان شده است. با این حال باید این موضوع را به خاطر سپرد که این عکاس است که عکس می‌ گیرد نه دوربین! برای گرفتن عکس‌ های زیبا و جذاب فراگرفتن برخی نکات الزامی به نظر می‌ رسد. در حقیقت عکاسی از سه مرحله ساده شامل نورپردازی مناسب به شخص و یا شی و مکان مورد نظر برای عکاسی، عکاسی از موضوع مورد نظر و در نهایت رتوش حرفه ای عکس تشکیل می شود.

Light It. Shoot It. Retouch It یک سمینار آموزشی است که توسط شرکت Kelby برگزار شده است و مدرس در طول این سمینار چند ساعته شما با اصول اساسی در عکاسی آتلیه آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- تنظیمات نور و روش عکاسی با نور
- استفاده حداکثر از نور طبیعی
- تنظیمات دوربین، gear، و power settings برای هر عکس
- آشنایی با نرم افزارهای مورد نیاز برای عکاسی و آموزش چگونگی استفاده از آن ها
- تست صحت عملکرد سخت افزارها و نرم افزارهای عکاسی
- استفاده از دو نور برای عکاسی
- تغییر دادن محیط، مدل و  منابع نوری و افزودن نور سوم
- تکنیک های رتوش
- چگونگی رتوش مو، چشم ها، لب ها، پوست و بسیاری دیگر از ترفندهای کوچک
- چگونگی ایجاد افکت های پرتره با کنتراست بالا بدون نیاز به پلاگین ها
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش تنظیم نور آتلیه برای عکاسی, آموزش تصویری تنظیم نور در آتلیه برای عکاسی, آموزش عکاسی آتلیه, آموزش , Download Light It. Shoot It. Retouch It., Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, عکاسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, مهلاف هف. ساخخف هف. قثفخعزا هف., مهلاف هف. ساخخف هف. قثفخعزا هف., دانلود آموزش های شرکت کلبی, :gfd, :gfd, دانلود آموزش نور پردازی کن، عکس بگیر، روتوش کن, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Kelby, photography, نور پردازی, آموزش, آموزش عکاسی, آتلیه, روتوش, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Photography, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, k,v \vnhcd :k، u:s f"dv، v,j,a :k, k,v mvnhcd :k، u:s f'dv، v,j,a :k,دانلود Light It. Shoot It. Retouch It. - آموزش عکاسی آتلیه، نور پردازی کن، عکس بگیر، روتوش کن,
2015-06-18
10:47:38

دانلود Light It. Shoot It. Retouch It. - آموزش عکاسی آتلیه، نور پردازی کن، عکس بگیر، روتوش کن

🎓 نام آموزشLight It. Shoot It. Retouch It.
📁 دسته بندیعکاسی
💾 حجم فایل44500 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/5/21
📊 تعداد دانلود49,325
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها