دانلود TrainSignal Cisco CCNA (640-802) - آموزش مهارت های شبکه در دوره آموزشی CCNA به شماره آزمون 64

دانلود آموزش مهارت های شبکه در دوره آموزشی CCNA به شماره آزمون 640-802

سیسکو بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌ کند (از جمله انواع روترها وسویچ ها، فایروال ها تجهیزات وایرلس و...) و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. سیسکو در ۱۵۰ کشور دنیا مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری تأسیس کرده‌است و  مدارکی را برای متخصصین در زمینه‌های مختلف شبکه ارائه می‌کند. مدارک شرکت CISCO راهیست به سوی موقعیت های برجسته شغلی و تأییدی است بر مهارتی با استانداردهای بسیار عالی که دریافت این مدرک به معنی پیوستن به جامعه متخصصان ماهر در شبکه است که در دنیای صنعت و تکنولوژی شناخته شده و معتبرند.
شرکت CISCO سه سطح از مدارک را جهت متخصصین IT در نظر گرفته (آشنائی (Associate)، متخصص (professional)، سطح مهارت عالی (Expert)) که دارای ابعاد متفاوتی برای بر آوردن نیاز و تقاضای افراد مختلف است.

سطوح مختلف و متنوعی در مدارک CISCO موجود است. اخذ مدرک از CISCO بسیار ارزشمند است و ارزش و اعتبار والائی برای متخصصین شبکه، مدیران آن ها و شرکت هایی که این متخصصان را استخدام نموده اند، دارند.
اولین سطح آموزشی برای تمامی شاخه های سیسکو Entry Level می باشد. دوره آموزشی این سطح با نام CCENT تعریف می شود که اولین قدم برای آغاز دوره های سیسکو مدرک CCENT جهت بدست آوردن جایگاه همکار و اخذ مدرک CCNA یا همان گواهینامه همکار شرکت سیسکو می باشد. مدارک سطح همکار شرکت سیسکو(Associate)، مرحله اول در شبکه های سیسکو می باشد که در این سطح یک مدرک موقتی برای آن دسته از افرادی که با تجارب شغلی کوچکتری در ارتباط می باشند به نام مدرک CCNET در نظر گرفته شده است.
مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله IGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP, Ethernet, Access List می باشد که در واقع تضمین کننده دانش کار با شبکه های کوچک اداری در بازار کار است.
در دوره آموزشی TrainSignal Cisco CCNA (640-802) شما با مفاهیم مطرح شده در دوره CCNA و سرفصل های مطرح شده برای آزمون  Cisco CCNA (640-802) آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- شروع
-  مبانی شبکه
- مقدمه ای بر دودویی
- مدل های شبکه
- اصول شبکه محلی (Local Area Network)
- هاب شبکه، تکرار، و سوئیچ ها
- سوئیچ سیسکو سخت افزار
- پیکربندی سوئیچ سیسکو
- عمومی سوئیچ سیسکو/عیب یابی شبکه
- اصول شبکه های بی سیم
- عملیات شبکه بی سیم
-  آدرس دهی IPv4
- IPv4 را خدمات
- IPv4 را Subnetting
- IPv4 را مبانی مسیریابی
- IPv4 را مسیریابی استاتیک و دینامیک
- عملیات روتر سیسکو و پیکربندی
- مفاهیم امنیت شبکه سیسکو
- شبکه گسترده (WAN) اصول
- شبکه های WAN
- روتر پایه و عیب یابی شبکه
- گام های بعدی
- شبکه های محلی مجازی (VLANs)
- مبانی VLAN Trunking
- پروتکل درخت پوشا (STP)
- آشنایی با Rapid Spanning-Tree Protocol (RSTP)
- مبانی Cisco Access-List
- اصول مسیریابی IP
- آشنایی با Enhanced Interior Gateway Routing Protocol (EIGRP)
- مسیریابی EIGRP
- آشنایی با Open Shortest Path First (OSPF)
- طراحی آدرس های IPv4
- شبکه های WAN مبتنی بر PPP
- مبانی Frame-Relay WAN
- پیکربندی Frame-Relay
- شبکه های خصوصی مجازی
-  ترجمه آدرس شبکه
- IP Version 6
- و ...

کلمات کلیدی: دانلود فیلم آموزشی TrainSignal Cisco CCNA (640-802), آموزش جامع مدارک Cisco, آموزش تصویری مطالب لازم ب, TrainSignal full tutorial collection, فقشهدسهلدشم, فقشهدسهلدشم, Download TrainSignal Cisco CCNA (640-802), Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, شبکه, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, فقشهدسهلدشم زهسزخ ززدش (640-802), فقشهدسهلدشم زهسزخ ززدش (640-802), دانلود آموزش های شرکت ترین سیگنال, jvdk sd"khg, jvdk sd'khg, دانلود آموزش آموزش مهارت های شبکه در دوره آموزشی CCNA به شماره آزمون 640-802, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, 640-802, CCENT, CCNA, Cisco, Networking, TrainSignal, آموزش, سیسکو, شبکه, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Network, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca lihvj ihd af:i nv n,vi hl,cad CCNA fi alhvi hcl,k 640-802, hl,ca lihvj ihd af:i nv n,vi hl,cad CCNA fi alhvi hcl,k 640-802,دانلود TrainSignal Cisco CCNA (640-802) - آموزش مهارت های شبکه در دوره آموزشی CCNA به شماره آزمون 640-802,
2020-06-01
22:45:13

دانلود TrainSignal Cisco CCNA (640-802) - آموزش مهارت های شبکه در دوره آموزشی CCNA به شماره آزمون 640-802

🎓 نام آموزشTrainSignal Cisco CCNA (640-802)
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل2030 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/6/31
📊 تعداد دانلود46,725
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها