دانلود FIFA 2014  - بازی فیفا 14
(1392/8/19) تغییرات:

کرک نسخه 5 به همراه آپدیت اضافه شد.

دانلود بازی فیفا 14 نسخه نهایی برای کامپیوتر

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی به همراه تصاویری از بخش های مختلف بازی، بنظر می رسد تغییرات خوبی در این سری به اعمال آمده است:

سیستم Dribbling بازی به ویژه در هنگام " کنترل اولیه" توپ به خوبی تقویت یافته است که بسته به سرعت و توانایی بازیکن شما، توپ کنترل خواهد شد. این سیستم به گونه ایست که Gamer ها با سطح توانایی خود می توانند از کنترل بهتری در بازی بهره مند شوند، برای مثال کسانی که مبتدی و از تجربه ی کمی برخوردار هستند، برای بازی کردن کمی دچار سختی خواهند بود. در اینصورت انتخاب بازیکنان و دادن پاس های صحیح اهمیت بالایی دارد.

سیستم Takleکردن در بازی نیر توسعه یافته است. به طوری که شما با انجام یک Takle بلند، می توانید با داشتن شانس بیشتر، در اولین فرصت توپ را از حریفتان بگیرید. همچنین شما می توانید با انجام یک Takle ناموفق، بسته به سرعت عملتان، خیلی سریع به بازی برگردید. اگر به جای درگیری تک به تک و رو در رو با مدافعین، توپ رو به فضا های خالی آنان ارسال کنید، موقعیت شوت زدن و پاس بسیار موثر تر و خطرناک تر خواهد شد. 

بخش Skill Games تو FIFA 14 کاملا این موارد رو توی تمرین ها توضیح خواهد داد. تعدادی Mini Game جدید برای تکنیک ها هم اضافه می شود که استفاده ازشون به توانایی شما بستگی دارد.

این ها معرفی ابتدایی از این عنوان به شمار می آیند، پس از این صحبت ها، 2 تریلر از بازی منتشر شد که اطلاعات بدست آمده به شرح زیر است:

طبق گفته ی سازندگان بازی، تغییرات زیادی بر روی محیط اطراف بازی، استادیوم ها و تماشاگران اعلام شده است.
Pure Shot: این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد تا در هنگام زدن ضربه شوت به توپ، خود را بنابه موقیعت بازی، جایگیری نماید.
 
Real Ball Physics: فیزیک بدنی و ظرافت هر بازیکن در حمل توپ موثر می باشد و با توجه به اندام و قدرت بدنی هر بازیکن، آنان می توانند از خط دفاعی حریف عبور کرده و به طرف دروازه ضربه بزنند؛ دقیقا مانند یک فوتبال واقعی.
 
Protect The Ball: قابلیت دفع و حمل توپ به شیوه بسیار عالی به بازی اضافه شده. به طور مثال حرکت بازیکن حریف با هر سرعتی و دریبلی، مدافع تیم می تواند با توجه به میزان آمادگی و قابلیت خود توپ را دفع کند.
 
Teammate Intelligence: اینبار هم تیمی های شما در بازی با هوش مصنوعی قوی تر ظاهر شده و هرجا که واقعا لازم باشد برای جایگیری اقدام می کنند. مدافعان تمامیه فرصت ها برای پشتیبانی از تیم را انجام می دهند. به طور مثال وقتی تیم شما در بازی عقب است با توجه به آن عمل می کند و میزان تاثیر گذاشتن نتیجه بر روی بازی بعدی را نیز درک می کند. بازیکنان در خط حمله هرگونه روزنه و راه های جدیدی را برای وارد شدن به عمق حریف به خوبی می دانند. بازیکنان خط دفاعی باهوش تر شدند و با ایجاد فاصله بین هم، همواره فضایی را برای دریافت پاس ایجاد می کنند.
 
Sprint Dribble Turns: کاهش سریع! در حالی که بازیکن با سرعت زیاد ( هر سرعتی ) اقدام به دریبل بازیکن حریف می کند، به خوبی و سرعت کافی می تواند سرعت خود را کم کرده و حریف مقابل را اپیش رو بردارد.

کلمات کلیدی: دانلود FiFa 2014 , دانلود FiFa 2014, دانلود بازی FiFa 2014 , دانلود فیفا 14 نسخه دمو, دانلود fifa 14 با , EA Canada full game collection, ثش زشدشیش, ثش زشدشیش, Download FiFa 2014 Game, دانلود آخرین نسخه بازی FiFa 2014 , دانلود جدیدترین نسخه بازی FiFa 2014 , دانلود جدیدترین اپدیت بازی FiFa 2014 , FiFa 2014 for windows, FiFa 2014 for PC, full DLC, New, FiFa 2014 Last Version, FiFa 2014 Full Licensed, Free License, FiFa 2014 Cracked, Direct Download Link, DDL, FiFa 2014 Crack, FiFa 2014 Keygen, FiFa 2014 Patch, FiFa 2014 Serial, FiFa 2014 Update, Online, Trial, Edition, FiFa 2014 Retail, FiFa 2014 RePack, خرید بازی FiFa 2014 , سریال بازی FiFa 2014 , Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, بهبش 2014 , بهبش 2014 , شرکت الکترونیک آرتز, hg:jv,kd: hvjc, hg:jv,kd: hvjc, آخرین نسخه بازی فیفا 14 نسخه نهایی, جدیدترین ورژن بازی فیفا 14 نسخه نهایی, نسخه نهایی بازی فیفا 14 نسخه نهایی, بازی جدید فیفا 14 نسخه نهایی, دانلود بازی فیفا 14 نسخه نهایی, بازی فیفا 14 نسخه نهایی برای ویندوز, بازی فیفا 14 نسخه نهایی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب فیفا 14 نسخه نهایی, فول لایسنس, شماره سریال فیفا 14 نسخه نهایی, دانلود رایگان فیفا 14 نسخه نهایی, کرک بازی فیفا 14 نسخه نهایی, شماره سریال بازی فیفا 14 نسخه نهایی, کیجن فیفا 14 نسخه نهایی, خرید بازی فیفا 14 نسخه نهایی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی فیفا 14 نسخه نهایی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی فیفا 14 نسخه نهایی, اپدیت بازی فیفا 14 نسخه نهایی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, tdth 14 ksoi kihdd, tdth 14 ksoi kihdd,Ea game, Ea sports, sports, ورزشی, Sports, ورزشی, دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14,
2018-10-19
15:42:59

دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14

🕹️ نام بازیFiFa 2014
📁 دسته بندیورزشی
🏢 ناشرElectronic Arts
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل6500 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/8/19
📊 تعداد دانلود805,316
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها