دانلود (PAC-MAN (Championship Edition - بازی پکمن (ویرایش قهرمانی)
(1393/6/5) تغییرات:

نسخه آپدیت شده همراه با افزونه های جدید اضافه شد.

دانلود بازی پکمن (ویرایش قهرمانی) برای کامپیوتر

پکمن از آن دسته از بازی های مشهور و قدیمی است که با این که در طول این سال ها تغییرات زیادی نکرده است، اما از همان ابتدا تا به امروز طرفداران خود را راضی نگاه داشته است و هم اکنون هم طرفداران جدیدی را به خود اختصاص می دهد. این بازی ژاپنی در دستگاه های آرکید متولد شد و به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. ممکن است بازیکنان با تجربه تر در مورد نکاتی که در ادامه مطرح می شوند اطلاعات فراوانی داشته باشند اما برای بازیکنان کم سن و سال تر باید گفت که پکمن، بیست سال پیش از آغاز قرن بیست و یکم به دنیا آمد و مطمئنا از تعداد زیادی از طرفدارانش مسن تر است! پس از محبوبیت پکمن در دستگاه های آرکید و افزایش بی شمار تقاضا، سازندگان آن با توسعه فروش خود آن را بر روی پلتفرم های متفاوتی مثل کنسول های خانگی و دستگاه های کوچک بازی دستی، عرضه کردند و پکمن به یک بازی ویدئویی بین المللی تبدیل شد. پکمن برای آتاری، نینتندو، میکرو، سگا، پلی استیشن و سایر کنسول ها منتشر شد و راه خود را به سمت کنسول های امروزی و البته کامپیوتر باز کرد. گوگل در تولد سی سالگی پکمن، نشان خود را با یک هزارتوی به سبک بازی پکمن تغییر داد. این هزارتوی قابل بازی کردن است و می توانید با جستجوی عبارت Pac-man، با آن بازی کنید.

شاید بتوان سه عامل اصلی موفقیت پکمن را در سه کلمه سادگی، سرعت و جذابیت خلاصه نمود. در این بازی شما کنترل پکمن را به دست می گیرید و باید او را در یک هزارتوی آبی رنگ یاری دهید. او باید کل نقاط موجود در صفحه که به پکدات ملقب هستند را بخورد و اگر بر سر راهش میوه ای دید، آن را هم به عنوان امتیاز ویژه بخورد. هر زمان که او بتواتند تمامی نقاط را نوش جان کند به مرحله بعدی می رسد! البته در این بین چند مزاحم هم وجود دارند که پکمن باید با فرار کردن از آن ها مانع از این شود که او را بخورند!

لیست افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

Pac-Man Championship Edition DX+:
- Mountain Course
- Big Eater Course
- Championship III & Highway II Courses
- Dig Dug Skin
- Rally-X Skin
- Pac is Back Skin
- Pac Steps BGM
- Reentrance BGM

کلمات کلیدی: دانلود (PAC-MAN: (Championship Edition, دانلود بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, دانلود بازی (PAC-, Mine Loader Software Co full game collection, پهدث مخشیثق سخبفصشقث زخ, ئهدث مخشیثق سخبفصشقث زخ, Download (PAC-MAN: (Championship Edition Game, دانلود آخرین نسخه بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, دانلود جدیدترین نسخه بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, دانلود جدیدترین اپدیت بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, (PAC-MAN: (Championship Edition for windows, (PAC-MAN: (Championship Edition for PC, full DLC, New, (PAC-MAN: (Championship Edition Last Version, (PAC-MAN: (Championship Edition Full Licensed, Free License, (PAC-MAN: (Championship Edition Cracked, Direct Download Link, DDL, (PAC-MAN: (Championship Edition Crack, (PAC-MAN: (Championship Edition Keygen, (PAC-MAN: (Championship Edition Patch, (PAC-MAN: (Championship Edition Serial, (PAC-MAN: (Championship Edition Update, Online, Trial, Edition, (PAC-MAN: (Championship Edition Retail, (PAC-MAN: (Championship Edition RePack, خرید بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, سریال بازی (PAC-MAN: (Championship Edition, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, (حشز-پشد: (زاشپحهخدساهح ثیهفهخد, (حشز-ئشد: (زاشئحهخدساهح ثیهفهخد, آخرین نسخه بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), جدیدترین ورژن بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), نسخه نهایی بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), بازی جدید پکمن (ویرایش قهرمانی), دانلود بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), بازی پکمن (ویرایش قهرمانی) برای ویندوز, بازی پکمن (ویرایش قهرمانی) برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب پکمن (ویرایش قهرمانی), فول لایسنس, شماره سریال پکمن (ویرایش قهرمانی), دانلود رایگان پکمن (ویرایش قهرمانی), کرک بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), شماره سریال بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), کیجن پکمن (ویرایش قهرمانی), خرید بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی پکمن (ویرایش قهرمانی) با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), اپدیت بازی پکمن (ویرایش قهرمانی), آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, \:lk (,dvhda rivlhkd), m:lk (,dvhda rivlhkd),Arcade, آرکید, Arcade, سرگرم کننده, دانلود (PAC-MAN (Championship Edition - بازی پکمن (ویرایش قهرمانی),
2020-03-27
02:02:35

دانلود (PAC-MAN (Championship Edition - بازی پکمن (ویرایش قهرمانی)

🕹️ نام بازی(PAC-MAN: (Championship Edition
📁 دسته بندیسرگرم کننده
🏢 ناشرNamco Bandai Games
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل535 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/5
📊 تعداد دانلود36,378
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها