دانلود Top Notch English Course - مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ به همراه کتاب و فیلم

دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ

کتاب تاپ ناچ در سال ۲۰۰۶ به عنوان برترین متد آموزشی انتشارات Longman شناخته شد. در ایران سری این کتابها شامل ۱۰ جلد کتاب می باشد. مطابق با مطالب هر unit فیلم مربوط به آن نیز ارائه شده است که به زبان آموز کمک می کند تا به صورت چند رسانه ای در معرض یادگیری زبان قرار گیرد و ضمن تماشای فیلم های جذاب آن هر چه بیشتر به یادگیری علاقه مند شود. نکته جالب توجه در بخش فیلم ها وجود بخش مصاحبه های خیابانی آن می باشد که زبان آموز را در هر سطحی با لهجه و طرز بیان طبیعی و واقعی شهروندان انگلیسی زبان قرار می دهد. همچنین زبان آموز با لهجه های شهروندان آمریکایی که زبان مادری شان زبان دیگری است نیز آشنا می شوند تا در دنیای واقعی بتوانند با تمام افراد به خوبی صحبت کنند و مطالب آنها را درک کنند. در کتاب TOP NOTCH مطالب به شیوه ای نو بیان شده و سیستم آن بر اساس حضور در شرایط طبیعی و واقعی بنا نهاده شده است. پخش فیلم های مرتبط با هر unit که از جذابیت خاصی برخوردار است بر قدرت آموزشی این متد افزوده و به همین سبب می توان آن را در زمره سیستم های برتر آموزشی چندرسانه ای دانست. وجود بخش های تقویت کننده گرامر و دایره لغات نیز از بخش های جالب توجه این کتاب ها می باشد.

برای پیشرفت هرچه سریعتر زبان آموز و افزایش کارایی کلاس ها علاوه بر کتاب های تاپ ناچ، برای تقویت مهارت های 4 گانه زبان (Speaking, Writing, Listening, Reading) به صورت جداگانه بر روی این مهارت ها با کتاب های آموزشی مرتبط نیز کار می شود.

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید بدون شک این مجموعه می تواند بهترین گزینه برای یادگیری شما باشد.

این مجموعه شامل محتویات زیر می باشد:

:: کتاب ها
فایل PDF کتاب دانش آموز (Student's book) و کتاب تمرین (Work Book)
کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقویت کننده گرامر و تلفظ در انتهای کتاب و یک CD صوتی کار در خانه ( Take-Home) برای تمرین تلفظ در خانه یا بیرون از خانه است. همچنین کتاب Work Book کمک خواهد نمود تا به تمرین مباحث درسی بپردازید.

- فایل PDF کتاب ویرایش مخصوص معلمان (Teacher's Book)
- فایل PDF کتاب پازلها و بازی ها (Copy& Go Book)
- فایل های PDF برنامه‌ریز درسی برای معلمان

کتاب ویرایش مخصوص معلمان و برنامه‌ریز درسی، برنامه درسی کاملی را برای هر جلسه کلاس در اختیار معلمان قرار می‌دهد. برای هر یک از فعالیت‌ها یک زمان تدریس مشخص پیشنهاد شده تا کار حدسی از برنامه خارج شود. میان هر نسخه از کتابچه مخصوص معلمان و برنامه‌ریز درسی یک CD منابع معلمان قرار دارد. بخش‌های اختیاری و قابل چاپ زیر به منظور شخصی‌سازی شیوه تدریس در این CD در نظر گرفته شده‌اند:
- استراتژی‌های بهبود لغت
- استراتژی‌های مباحثه
- استراتژی‌های گوش دادن
- استراتژی های خواندن
- خودآزمون گرامر
- انگیزاننده‌های مکالمه
- تمرینات اضافی مهارت نوشتن
- تمرینات تلفظ
- محاسبه‌کننده سرعت خواندن
- تمرینات اضافی درک مطلب
- سازمان‌دهنده‌های گرافیکی

:: فایل هی صوتی و تصویری آهنگ های آموزشی
مجموعه Top Notch تنها مجموعه آموزش زبان انگلیسی است که از آهنگ ها برای آموزش زبان استفاده کرده است. در این مجموعه فایل های تصویری گنجانده شده که مطالب درسی را به صورت آهنگین آموزش می دهد و همچنین فایل بی کلام آهنگ ها نیز ارائه شده تا زبان آموز پس از گوش دادن با آهنگ مورد نظر تمرین کند. علاوه بر آن یک کتاب فایل صوتی و PDF آهنگ های آموزشی به صورت مجزا در این مجموعه قرار داده شده است.

:: فیلم های آموزش زبان انگلیسی کتابهای تاپ ناچ Top Notch
Top Notch TV یک مجموعه از فیلم های کمدی موقعیتی است که زبان انگلیسی را همراه با موضوعات درس های کتاب های Top Notch ارائه می دهد. همچنین این فیلم دارای مصاحبه با مردم درباره مو ضوعات مختلف مربوط به درس های کتاب Top Notch می باشد.

:: نرم افزار آموزشی تاپ ناچ با نام Top Notch-CDROM
هر یک از دوره های Top Notch شامل یک نرم افزار کاملا Interactive می باشد که مباحث درسی و تمرینات متنوع در آن گنجانده شده است.

:: برنامه صوتی کلاسی کامل
برنامه صوتی کلاسی شامل قسمت های درک شنیداری، تمرینات ریتم و آهنگ کلام و ترینات تلفظ هدفمند است که روی تلفظ دقیق و قابل درک تمرکز می‌کند. از آنجا که Top Notch یک سیستم آموزشی برای ارتباطات بین‌المللی است، متکلمان بومی و غیر بومی متنوع در این تمرینات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را برای دنیای بیرون از کلاس آماده کنند.

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه اموزشی تاپ ناچ, دانلود مجموعه کتاب های تاپ ناچ, دانلود مجموعه فیلم های اموزشی زبان انگلیسی تاپ نوچ, دانلود فایل های top notch, دانلود مجموعه اموزش زبان انگلیسی تاپ نوچ, دانلود کتاب و فیلم اموزشی دوره اموزشی top notch, تاپ نوچ, Download Top Notch English Course, New, Full Album, Audio, mp3, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n w,j hik' hgf,l jvhki, فخح دخفزا ثدلمهسا زخعقسث, فخح دخفزا ثدلمهسا زخعقسث, دانلود Top Notch English Course مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ به همراه کتاب و فیلم, دانلود صوت مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ, فایل صوتی, صدا, فول آلبوم, ام پی تری, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, آئودیو, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, l[l,ui hl,ca cfhk hk"gdsd jh\ kh], l[l,ui hl,ca cfhk hk'gdsd jhm kh],ویدیو اموزشی, آموزش زبان انگلیسی, اموزش, اموزش زبان, دانلود مجموعه اموزشی, زبان انگلیسی, Training, Training, دانلود Top Notch English Course - مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ به همراه کتاب و فیلم,
2013-10-22
17:29:37

دانلود Top Notch English Course - مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ به همراه کتاب و فیلم

🎧 نامTop Notch English Course
📁 دسته بندیآموزشی
💾 حجم فایل7444 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/7/5
📊 تعداد دانلود254,831
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها