دانلود Batman: Arkham Origins - The Complete Edition - بازی بتمن: خاستگاه آرکهام - ویرایش کامل

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی بتمن: خاستگاه آرکهام برای کامپیوتر

Batman: Arkham Origins نام عنوان زیبا و پرطرفداری می باشد که توسط شرکت برادران وارنر منتشر شده است. گیم پلی عالی بازی در کنار گرافیک چشم نواز آن باعث شده است که گیمر های زیادی به این سری بازی روی بیاورند. داستان بازی چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد، جایی که Black Mask به دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان باید بفهمد که چرا Black Mask قصد انجام چنین کاری را دارد و داستان ادامه می‌یابد.

یا مثل یک قهرمان میمیری یا آنقدر زنده میمونی که متوجه میشی خودتم تبدیل به یک دشمن شدی. مسلما این جمله تاثیر گذار را طرفداران بتمن در شاهکار کریستوفر نولان یعنی شوالیه تاریکی، بارها شنیده و از آن لذت برده اند. دیالوگی که بتمن پس از مرگ هاروی دنت به جیمز گوردون می گوید و نشان از این دارد که فاصله بین صعود تا سقوط یک قهرمان کم تر از آن چیزیست که تصورش را داریم و سه گانه کریستوفر نولان، توانست جو تاریکی که فیلم های بتمن به آن نیاز داشت را به زیبایی هر چه تمام تر نشان بدهد. دو نسخه قبلی هم تلاشی دیگر برای ادامه فیلم های تاریک سه گانه مدرن بتمن بود که انصافا به خوبی توانست با نشان دادن جنبه های انسانی یک ابرقهرمان، عناوینی هم سطح با فیلم را ارایه دهد. خاستگاه ارکهام باری دیگر قصد دارد با نشان دادن همین جنبه ها و داستانی تاریک تر به همراه گیم پلی بسیار روان و نوآوری های زیاد، جای در پای بزرگان بگذارد و در نتیجه هر طرفدار شوالیه تاریکی را به سمت خود جلب کند.

بازی Blackgate Deluxe Edition:
شبی بتمن مثل همیشه در حال گشت زنی شبانه خود برای امن نگاه داشتن شهر گاتهام است، او ناگهان متوجه زن گربه ای یا Catwoman می شود که در حال دزدیدن چیزی از ساختمانی با فناوری پیشرفته است. بتمن او را دنبال می کند و او را دستگیر می کند و سپس به زندان دروازه سیاه می برد. دو هفته بعد رئیس پلیس گوردون با بتمن تماس می گیرد و به او خبر می دهد که در دروازه سیاه یک انفجار صورت گرفته است و همچنین زندانیان که حالا آزاد هستند، گروگان هایی در دست دارند. زندان به سه بخش تقسیم شده است و جوکر، پنگوئن و مرد نقاب سیاه هر کدام یک بخش از زندان را کنترل می کنند. پس از ورود بتمن به زندان او زن گربه ای را می بیند. زن گربه ای بتمن را از وجود گروگان ها در قسمتی از زندان مطلع می کند که دارای بالاترین امنیت است و به نام بال آرکهام شناخته می شود. بازیکن به عنوان بتمن می تواند به دلخواه رقیب خود را از میان سه غول بازی انتخاب نماید.
از نظر ابعادی این بازی، یک بازی دو و نیم بعدی است. بازی دو و نیم بعدی در اصل یک بازی دو بعدی است که مجموعه تصاویر، طوری در آن به نمایش در می آیند که حالت سه بعدی را شبیه سازی می کند و باعث می شود که بازی سه بعدی به نظر آید.

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- افزونه New Millennium Skin:
این افزونه شش لباس و ظاهر قابل انتخاب جدید را به بازی اضافه می کند که پنج تای آن متعلق به بتمن و یک عدد متعلق به رابین می باشد. این تغییرات ظاهری عبارتند از: ظاهر اولین حضور بتمن که در سال 1939 میلادی رخ داد، پسر سرخ، نوئل، 52 جدید، سیاه ترین شب و تیم درک رابین.

- افزونه Infinite Earths Skin:
این افزونه شش لباس و ظاهر قابل انتخاب جدید را به بازی اضافه می کند که پنج تای آن متعلق به بتمن و یک عدد متعلق به رابین می باشد. این تغییرات ظاهری عبارتند از: زمین دو، هالووین طولانی، شوالیه تاریکی، وحشت کش، شوالیه تاریکی میز گرد، تیم درک رابین کلاسیک.

- افزونه Initiation:
پس از افزودن این افزونه به بازی با بروس وین جوان قبل از مشهور شدنش به عنوان بتمن آشنا می شویم. او به سفری چند ساله در آسیا آمده است و برای آموختن هنر های رزمی شرقی، رنج سفر به کشور های مختلف را به دوش می کشد. در این سفر او به چین، ژاپن، تایلند و در نهایت کره سفر می کند. او در کره شمالی قلعه ای را می یابد که در آن یک استاد بزرگ هنر های رزمی زندگی می کند. استاد بزرگ که کریگی نام دارد، سبکی را به او معرفی می کند که شبیه به نینجوتسو ژاپنی است و برای چند سال زیر نظر استاد این هنر رزمی را آموزش می بیند. در نهایت پس از تمرین های بسیار، استاد او را در مقابل بهترین شاگردش که شیوا نام دارد، قرار می دهد و ...

- افزونه Cold Cold Heart:
با اضافه کردن افزونه قلب یخی به بازی خواهیم دید که بتمن برای جشن گرفتن سال نو به گاتهام باز می گردد. او متوجه می شود که مدیر عامل یک شرکت بسیار بزرگ و پیشتاز توسط یک تبهکار قدرتمند به نام مرد یخی ربوده شده است. شوالیه تاریکی برای دستگیری مرد یخی گام بر می دارد و می خواهد او را تحویل عدالت دهد. در ابتدا همه چیز برای او ساده به نظر می رسد و قضیه روشن است، او باید مرد یخی را دستگیر کند و تحویل قانون دهد اما پس از مدتی او از حوادث تلخی که برای مرد یخی اتفاق افتاده است با خبر می شود و تصمیم می گیرد که غیر ممکن را ممکن کند. او می خواهد هم گروگان را و هم گروگان گیر را نجات دهد!

محتویات بسته Batman: Arkham Origins - The Complete Edition:
- نسخه اصلی Batman: Arkham Origins
- افزونه Cold, Cold Heart DLC
- افزونه Initiation DLC
- افزونه New Millennium Skins Pack
- افزونه Infinite Earths Skin Pack
- افزونه Black Mask Challenge Pack
- افزونه Online Supply Drop 1
- افزونه Online Supply Drop 2

کلمات کلیدی: دانلود Batman: Arkham Origins, دانلود بازی Batman: Arkham Origins, دانلود بازی Batman Arkham Origins ب, Warner Bros. Games Montréal full game collection, صشقدثق ذقخس. لشپثس پخدفقéشم, صشقدثق ذقخس. لشئثس ئخدفقéشم, Download Batman: Arkham Origins Game, دانلود آخرین نسخه بازی Batman: Arkham Origins, دانلود جدیدترین نسخه بازی Batman: Arkham Origins, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Batman: Arkham Origins, Batman: Arkham Origins for windows, Batman: Arkham Origins for PC, full DLC, New, Batman: Arkham Origins Last Version, Batman: Arkham Origins Full Licensed, Free License, Batman: Arkham Origins Cracked, Direct Download Link, DDL, Batman: Arkham Origins Crack, Batman: Arkham Origins Keygen, Batman: Arkham Origins Patch, Batman: Arkham Origins Serial, Batman: Arkham Origins Update, Online, Trial, Edition, Batman: Arkham Origins Retail, Batman: Arkham Origins RePack, خرید بازی Batman: Arkham Origins, سریال بازی Batman: Arkham Origins, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ذشفپشد: شقناشپ خقهلهدس, ذشفئشد: شقناشئ خقهلهدس, آخرین نسخه بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, جدیدترین ورژن بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, نسخه نهایی بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, بازی جدید بتمن: خاستگاه آرکهام, دانلود بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, بازی بتمن: خاستگاه آرکهام برای ویندوز, بازی بتمن: خاستگاه آرکهام برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب بتمن: خاستگاه آرکهام, فول لایسنس, شماره سریال بتمن: خاستگاه آرکهام, دانلود رایگان بتمن: خاستگاه آرکهام, کرک بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, شماره سریال بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, کیجن بتمن: خاستگاه آرکهام, خرید بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی بتمن: خاستگاه آرکهام با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, اپدیت بازی بتمن: خاستگاه آرکهام, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, fjlk: ohsj"hi hv:ihl, fjlk: ohsj'hi hv:ihl,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Batman: Arkham Origins - The Complete Edition - بازی بتمن: خاستگاه آرکهام - ویرایش کامل,
2023-01-12
20:40:51

دانلود Batman: Arkham Origins - The Complete Edition - بازی بتمن: خاستگاه آرکهام - ویرایش کامل

🕹️ نام بازیBatman: Arkham Origins
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرWarner Bros. Games Montréal
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل30004 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/28
📊 تعداد دانلود207,073
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها