دانلود Learn & Master Painting - فیلم آموزش نقاشی

دانلود فیلم آموزش نقاشی

بسیاری از مردم خواهان یادگیری نقاشی هستند اما تنها تعداد کمی از آن ها می دانند که از کجا و چگونه شروع کنند. بدون شک نقاشی یکی از هنر های آرامش بخش است که با شخصیت شما گره می خورد و خلاقیت شما را بالا می برد و یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی بشمار می رود که قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری است.  Learn & Master Painting یکی از بهترین و جامع ترین دوره های آموزش نقاشی است که در آن Gayle Levee (یکی از برجسته ترین هنرمندان و اساتید این رشته) تمام اصول و تکنیک های نقاشی را از مبتدی ترین سطح تا سطح حرفه ای، به شما آموزش می دهد تا پس از طی کردن این دوره آموزشی بتوانید جهان را از چشم یک هنرمند دیده و آثار تحسین برانگیزی خلق کنید. این دوره آموزشی شامل 20 فصل مجزا (حدود 30 ساعت ویدیو آموزشی) و فایل پی دی اف می باشد که برای علاقمندان این رشته با هر سطح مهارتی مناسب خواهد بود.

در این دوره آموزش نقاشی، ابتدا اصول اولیه طراحی مانند شناخت خطوط و رنگ ها، شناخت نور و سایه، ترسیم شکل های ساده برای شروع کار، ترکیب رنگ ها، و پرسپکتیو آموزش داده می شود. سپس هنر آموزان با تکنیک های مهم برای پایه ریزی نقاشی مانند قلم مو های مختلف و نحوه استفاده از آن ها  آشنا می شوند و در فصل های پایانی، روی یک نقاشی کامل و حرفه ای کار می شود و نکاتی  مانند این که از کجا باید شروع کرد و چطور باید نقاشی را به انتها رساند، ترسیم سایه ها و تاثیر نور در رنگ اجسام و ... آموزش داده می شود. تکنیک های آموزش داده شده در این دوره را می توان در طراحی، نقاشی با مداد، نقاشی با آبرنگ، نقاشی با پاستل، نقاشی با رنگ روغن و ... استفاده کرد.

کلمات کلیدی: آموزش ویدیویی نقاشی, آموزش تصویری نقاشی, دانلود مجموعه آموزشی Learn & Master Painting, لرن مستر پینتینگ, دانلود فیلم آموزش نقاشی, دانلود آموزش نقاشی, دانلود آموزش طراحی, دانلود آموزش حرفه ای نقاشی, دانلود آموزش تصویری نقاشی, آموزش نقاشی به صورت فیلم, دانلود فیلم آموزشی نقاشی, دانلود آموزش تصویری اصول نقاشی, آموزش نقاشی از مقدماتی تا پیشرفته, آموزش نقاشی با آبرنگ, آموزش نقاشی با پاستل, آموزش نقاشی با قلم مو, آموزش نقاشی حرفه ای, آموزش نقاشی رنگ روغن, دانلود Learn and Master Painting, , Download Learn & Master Painting Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, مثشقد & پشسفثق حشهدفهدل, مثشقد & ئشسفثق حشهدفهدل, دانلود Learn and Master Painting فیلم آموزش نقاشی, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم فیلم آموزش نقاشی, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, tdgl hl,ca krhad, tdgl hl,ca krhad,Educational, نقاشی, آموزشی, Educational, Lifestyle, دانلود Learn & Master Painting - فیلم آموزش نقاشی,
2015-01-20
16:08:26

دانلود Learn & Master Painting - فیلم آموزش نقاشی

📺 نامLearn & Master Painting
📁 دسته بندیسبک زندگی
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل25082 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/10/12
📊 تعداد دانلود85,656
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها