دانلود Dead Space 3 XBOX 360, PS3, XBOX ONE - بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360, پلی استیشن 3 و ای
Console support XBOX360 icon Xbox One icon PS3 icon
(1392/10/14) تغییرات:

نسخه XBOX ONE اضافه شد!

دانلود بازی بازی فضای مرده 3

Dead Space یک بازی ترسناک در سبک اکشن و سوم شخص است که توانسته به خوبی در بین کاربران جای خود را باز کند. این بازی داستان شخصی است که بر اساس ماموریتی به فضا اعزام می شود و در آنجا یاران خود را از دست می دهد و با موجود فضایی و خونخوار مواجه می شود و مجبور می شود با آن ها بجنگد و جان خود را نجات دهد. Dead Space 3 سومین شماره از سری Dead Space است که توسط شرکت Visceral Games ساخته شده است. داستان این بازی در سیاره ای یخ زده به نام Tau Volantis رخ می دهد و داستان دو قهرمان به نام های Isaac Clarke و John Carver را دنبال می کند.
همچون گذشته سازندگان برای ایجاد تنوع لوکیشن، بازی را به کلی تغییر داده اند و حتی اتمسفر آن هم دستخوش تغییرات زیادی شده است. اینبار علاوه بر راهروها و اتاق های فلزی و ترسناک، محیط های یخ زده و برفی هم میزبان شما هستند. داستان بازی به صورت کامل مشخص نشده، اما می دانیم که سفینه آیزاک در این سیاره که Tau Volantis نام دارد سقوط می کند و او یکی از دوستان خود به نام Ellie را گم می کند و اکنون باید به دنبال او باشد.
اما با توجه به پیچ و خم های داستانی که در DS2 دیدیم، امکان اینکه جستجو برای پیدا کردن یک دوست تنها دلیل این همه مکافات باشد تقریباً صفر است و باید منتظر مشکلاتی حادتر از پیدا کردن یک دختر باشیم. اما مهمترین تحول بازی که تاثیر زیادی هم روی آن گذاشته است، اضافه شدن یک همراه و دوست است که علاوه بر قسمت های Co-Op در برخی قسمت های دیگر هم حضور خواهد داشت. نام او John Carver است و از نگاه برخی، نابود کننده یکی از آخرین بازمانده های سبک Horror! شاید سازندگان سعی کنند با اضافه کردن قسمت های شوک آور بیشتر به داستان بازی، آن را ترسناک تر کنند. اما به نظر می رسد این دوست تازه از راه رسیده و برخی موارد دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد کار آنها را خیلی سخت کنند. البته وجود او یک حسن هم دارد و آن ایجاد یک بستر خوب برای پردازش بهتر داستان است. کنترل اجسام از راه دور نیز یکی از قابلیت های قابل انجام است و از آن می توان برای انجام اموری همچون باز کردن درب ها و یا باز کردند سوپاپ ها استفاده کرد.  یکی از ویژگی های مثبت این سری که خوشبختانه در این شماره نیز حفظ شده، نورپردازی پر رنگ و لعاب ولی لحظه ای است که نمونه آنها را بارها در صحنه های سینمایی عناوین گذشته دیده ایم. اینبار هم این تلالو های نور دیده می شوند و جرقه های مته در حال چرخش، نور لیزر سلاح ها، چراغ های زره ایزاک و نور ضعیف خورشید نمونه های خوبی بر این مدعا هستند. محیط های بازی نیز نورپردازی مناسبی دارند و جدا از بحث حس ترسشان، با دقت نورپردازی شده اند. طراحی موسیقی های این سری همیشه خوب بوده و به نظر نمی رسد که اینبار نیز از این دایره خارج نباشد. آهنگ پخش شده در هنگام دست و پنجه نرم کردن با آن مته بزرگ کاملاً حس ترس مخلوط با هیجان را القا می کرد و حس خوبی دارد. موسیقی هایی هم که ناگهان شروع شده و ناگهان تمام می شوند هم بخشی از نمایش بازی بودند که مثل گذشته خوب بودند و برای مثال حس بودن در دل و روده یک هیولای چند هزار کیلویی را به خوبی نشان می دهند!

کلمات کلیدی: دانلود نسخه پلی استیشن 3 بازی Dead Space 3 , دانلود بازی فضای مرده 3 برای پلی استیشن 3, دانلود نسخه پل, Visceral Games full game collection, رهسزثقشم لشپثس, رهسزثقشم لشئثس, Download Dead Space 3 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Dead Space 3, دانلود جدیدترین نسخه بازی Dead Space 3, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Dead Space 3, Dead Space 3 for Console, Dead Space 3 PSP, Dead Space 3 PS2, Dead Space 3 PS3, Dead Space 3 PS4, Dead Space 3 PS5, Dead Space 3 XBOX, Dead Space 3 XBOX 360, Dead Space 3 XBOX ONE, Dead Space 3 XBOX X, Dead Space 3 XBOX S, Dead Space 3 Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Dead Space 3 Last Version, Dead Space 3 Full Licensed, Dead Space 3 Free License, Dead Space 3 Cracked, Dead Space 3 Direct Download Link, DDL, Crack Dead Space 3, Keygen, Patch Dead Space 3, Serial Dead Space 3, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, یثشی سحشزث 3, یثشی سحشزث 3, دانلود Dead Space 3 XBOX 360 PS3 XBOX ONE بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360 پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان, آخرین نسخه بازی بازی فضای مرده 3, جدیدترین ورژن بازی بازی فضای مرده 3, نسخه نهایی بازی بازی فضای مرده 3, بازی جدید بازی فضای مرده 3, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی فضای مرده 3, بازی بازی فضای مرده 3 برای کنسول, بازی بازی فضای مرده 3 برای پلی استیشن 2, بازی بازی فضای مرده 3 برای پلی استیشن 3, بازی بازی فضای مرده 3 برای پلی استیشن 4, بازی بازی فضای مرده 3 برای پلی استیشن 5, بازی بازی فضای مرده 3 برای پی اس پی, بازی بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360, بازی بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس وان, بازی بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی فضای مرده 3, دانلود رایگان بازی بازی فضای مرده 3 با لینک مستقیم, کرک بازی فضای مرده 3, شماره سریال بازی فضای مرده 3, کیجن, خرید بازی بازی فضای مرده 3, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی فضای مرده 3, دیتا بازی بازی فضای مرده 3, دانلود اپدیت بازی بازی فضای مرده 3, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd tqhd lvni 3, fhcd tqhd lvni 3,action, ps3, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, xbox one, ایکس باکس, ایکس باکس 360, ایکس باکس وان, اکشن, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, بازی ایکس باکس وان, Action, Action, دانلود Dead Space 3 XBOX 360, PS3, XBOX ONE - بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360, پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/49579/

2019-05-11
06:19:09

دانلود Dead Space 3 XBOX 360, PS3, XBOX ONE - بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360, پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان

🎮 نام بازیDead Space 3
📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, Xbox One, PS3
👦 رده بندی سنیM
📅 تاریخ به روزرسانی1392/10/14
📊 تعداد دانلود28,624
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها