دانلود Need for Speed: The Run WII, XBOX 360, PS3 - بازی جنون سرعت: فرار برای وی, ایکس باکس 360 و پل
Console support XBOX360 icon PS3 icon Vii icon
(1392/12/8) تغییرات:

نسخه Wii اضافه شد!

دانلود بازی بازی جنون سرعت: فرار

داستان بازی حول شخصیتی به نام Jack Rourke می چرخد، بازی از آن جایی شروع می شود که جک در ماشین خود، دستانش به فرمان بسته شده و ماشینش در دستگاه فشرده ساز زباله ها قرار گرفته و در حال له شدن قرار دارد، به این دلیل که گروهی مافیایی قصد نابودی او را دارد اما دلیلی تا پایان بازی برای درگیری این گروه با جک ذکر نمی شود. پس از این که جک می تواند از له شدن فرار کند، با زنی به نام Sam Harper ملاقات می کند. این شخصیت که درباره آن نیز هیچ چیز نخواهیم فهمید، به جک پیشنهاد شرکت در یک مسابقه غیر قانونی بزرگ از سن فرانسیسکو تا نیویورک می دهد و می گوید تنها ۱۰ درصد از جایزه به جک می رسد و مابقی حق خود سم است! وقتی جک اعتراض خود را اعلام می کند، سم می گوید جایزه ۲۵ میلیون دلارمی باشد، پس ۱۰ درصد آن نیز پول زیادی است و در نتیجه جک به همین راحتی متقاعد می شود؛ و این مسابقه بزرگ شروع می شود تا این که در نیویورک تمام شود و بار دیگر جک با سم ملاقات کند و بازی با هزاران سوال بی جواب که احتمالاً در ذهن نویسنده بازی نیز جوابی برای آن ها نیست، تمام می شود.
با توجه به اینکه موتور گرافیکی بازی frostbite 2 است گرافیک بسیار واقعی است و نور پردازی هم که به خوبی در بازی کار شده است جلوه خاصی دارد و بسیار زیباست که می توان گفت در سری nfs بهترین گرافیک متعلق به the run است. نورپردازی ها در بازی به شدت جذابیت می آفرینند. نور خورشید در مراحلی که در روزها جریان دارند به خوبی قابل دیدن است. رنگ بندی محیط ها نیز بسیار طبیعی تر از قبل است. یکی از جالبترین نکات، طراحی بهمن هاست. در برخی اوقات مراحل بازی در کوه های برفی جریان دارد.این بهمن ها هنگامی ایجاد می شوند که هلیکوپترهای پلیس به سمت کوه ها روانه می شوند و به دلیل صدای زیاد، قسمتی از برف قله سرآزیر می شود که بسیار طبیعی شکل می گیرند، گیمپلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید، این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. روند پیشروی مراحل بازی نسبت به قبل پیشرفته تر شده است. در نسخه قبلی شما با انجام دادن چند مسابقه به صورت متوالی و جمع آوری پوینت ها صاحب یک درجه رانندگی می شدید اما در این نسخه می توان به صورت لحظه ای سطح رانندگی را افزایش داد. این بدین معنیست که بازیباز می تواند با انجام حرکات نمایشی و همچنین دقت بیشتر در رانندگی، لول دست فرمان خود را افزایش بدهد. هوش مصنوعی رقیبان فرقی نکرده تا حدی ضعیف هم شده، در این نسخه برایTakedown کردن اتومبیل های رقیبان احتیاج به مراحل خاص ندارید و در هر مرحله از بازی می توانید این کار را انجام دهید. جالب اینجاست که اگر اتومبیل های رقیبان Takedown شود، دیگر نمی توانند به دور بازی برگردند.البته شایان ذکر است که این روند بر روی اتومبیل شما هم صورت می گیرد. در این نسخه هیچ گونه حد و مرزی برای اتومبیل های رقیبان تعیین نشده است؛ این بدین معنی است که امکان دارد در برخی مسابقات شما با یک اتومبیل حرفه ای حاضر شوید و دیگر رانندگان با اتومبیل های معمولی به رقابت بپردازند و عکس آن نیز امکان پذیر است. در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه.آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازی باز مزاحمت ایجاد می کنند.

کلمات کلیدی: دانلود بازی Need for Speed The Run برای XBOX360 با لینک مستقیم, دانلود بازی xbox360 با لینک مستقیم, دا, Firebrand Games full game collection, بهقثذقشدی لشپثس, بهقثذقشدی لشئثس, Download Need for Speed: The Run Game, دانلود آخرین نسخه بازی Need for Speed: The Run, دانلود جدیدترین نسخه بازی Need for Speed: The Run, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Need for Speed: The Run, Need for Speed: The Run for Console, Need for Speed: The Run PSP, Need for Speed: The Run PS2, Need for Speed: The Run PS3, Need for Speed: The Run PS4, Need for Speed: The Run PS5, Need for Speed: The Run XBOX, Need for Speed: The Run XBOX 360, Need for Speed: The Run XBOX ONE, Need for Speed: The Run XBOX X, Need for Speed: The Run XBOX S, Need for Speed: The Run Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Need for Speed: The Run Last Version, Need for Speed: The Run Full Licensed, Need for Speed: The Run Free License, Need for Speed: The Run Cracked, Need for Speed: The Run Direct Download Link, DDL, Crack Need for Speed: The Run, Keygen, Patch Need for Speed: The Run, Serial Need for Speed: The Run, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, دثثی بخق سحثثی: فاث قعد, دثثی بخق سحثثی: فاث قعد, دانلود Need for Speed The Run WII XBOX 360 PS3 بازی جنون سرعت فرار برای وی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3, آخرین نسخه بازی بازی جنون سرعت: فرار, جدیدترین ورژن بازی بازی جنون سرعت: فرار, نسخه نهایی بازی بازی جنون سرعت: فرار, بازی جدید بازی جنون سرعت: فرار, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی جنون سرعت: فرار, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای کنسول, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای پلی استیشن 2, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای پلی استیشن 3, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای پلی استیشن 4, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای پلی استیشن 5, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای پی اس پی, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای ایکس باکس 360, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای ایکس باکس وان, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی جنون سرعت: فرار برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی جنون سرعت: فرار, دانلود رایگان بازی بازی جنون سرعت: فرار با لینک مستقیم, کرک بازی جنون سرعت: فرار, شماره سریال بازی جنون سرعت: فرار, کیجن, خرید بازی بازی جنون سرعت: فرار, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی جنون سرعت: فرار, دیتا بازی بازی جنون سرعت: فرار, دانلود اپدیت بازی بازی جنون سرعت: فرار, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd [k,k svuj: tvhv, fhcd [k,k svuj: tvhv,ps3, racing, مسابقه ای, وی, پلی استیشن 3, wii, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, بازی, بازی وی, بازی کنسول, بازی کنسول وی, بازی پلی استیشن 3, بازی wii, بازی ایکس باکس 360, Racing, Racing, دانلود Need for Speed: The Run WII, XBOX 360, PS3 - بازی جنون سرعت: فرار برای وی, ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/49580/

2019-01-20
21:08:11

دانلود Need for Speed: The Run WII, XBOX 360, PS3 - بازی جنون سرعت: فرار برای وی, ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

🎮 نام بازیNeed for Speed: The Run
📁 دسته بندیمسابقه ای
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3, Wii
👦 رده بندی سنیT
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/8
📊 تعداد دانلود29,814
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها