دانلود Resident Evil 6 XBOX 360, PS3 - بازی رزیدنت اویل 6 ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
Console support XBOX360 icon PS3 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

تشکیل این سبک ترکیبی از اقدام پویا و جو متشنج از ژانر وحشت بقا است. شما دوباره با شخصیت های آشنا - لئون کندی و کریس Redfield و همچنین برای تازه واردین، از جمله، به عنوان مثال، جیک مولر دیدار خواهد کرد. همانطور که شما پیشرفت از طریق داستان به شمال امریکا، کشورهای اروپای شرقی و استان چینی از Edon Lanshyan مراجعه کنید.
ما را در سه داستان جداگانه، اما در هم تنیده است. هر کدام از آن ها دارای شخصیت های اصلی آن است، و هر فرض امکان بازی با هم - هر دو در شبکه و در همان کنسول است. لئون کندی باعث می شود که شرکت دولت آمریکا عامل هلنا هارپر. کریس Redfield پیوستن به نیروهای با کارمند APBT Nivensom پیرس، و پسر از معروف آلبرت Ueskera، مولر جیک مزدور، با حمایت از دانشمندان دختر "چتر" ویلیام و آنت Birkin - شری است این بازی ترکیبی از شخصیت های ترسناک است و همه آن ها باید به صورت یک تهدید جدید K ویروس مرگبار و مرموز، قادر به ایجاد جهش باور نکردنی است. بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.
این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.
این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

کلمات کلیدی: , directlink Resident Evil 6 cfw 3.55, Resident evil 6, Resident evil 6 برای PS3, تصاویر بازی Resident , Capcom full game collection, زشحزخپ, زشحزخئ, دانلود Resident Evil 6 XBOX 360 PS3 بازی رزیدنت اویل 6 ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3, action, ps3, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, اکشن, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, Action, Action, دانلود Resident Evil 6 XBOX 360, PS3 - بازی رزیدنت اویل 6 ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/49791/

2023-01-14
18:21:21

دانلود Resident Evil 6 XBOX 360, PS3 - بازی رزیدنت اویل 6 ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/10
📊 تعداد دانلود7,518
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها