دانلود Assassins Creed - بازی کیش قاتل حرفه ای

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی کیش قاتل حرفه ای برای کامپیوتر

بازی Assassins Creed 1 در سال ۲۰۱۲ آغاز می شود , جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) شخصیت بازی در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نامعلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی  DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد. به عبارت ساده تر شما شما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید. Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو ۱۷ فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این ۱۷ نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شیء ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است. Piece of Eden شیء ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد. 

داستان بازی با سوژه قرار دادن زندگی الطیر از جایی آغاز می شود که ریچارد شیردل توانسته طی نبردی سخت شهر ACRE از دست صلاح الدین پس بگیرد و حالا هدف آن حمله به اورشلیم و تصرف آن است. شاید بتوان گفت این بازی تمام خصوصیات بارز بازی های دیگر را در خود جمع کرده است، آزادی بی حد و اندازه ای که در GTA مشاهده کردیم، حرکات آکروباتیک بسیار حرفه ای که نمونه آن را در شاهزاده ایرانی دیده ایم، و مخفی کاری زیبایی که در بازی Hitman با آن مواجه شدیم. علاوه بر این ها این بازی تلفیقی از داستان پردازی، شخصیت پردازی و گرافیک خیره کننده است. در واقع این بازی شاهکار دیگری از طرف کمپانی Ubisoft Montreal می باشد. محیط بازی انقدر بزرگ و زیبا طراحی شده است که قادر خواهید بود پیاده یا با اسب به گشت و گذار در بازی بپردازید و با توجه به زمان مناسب اتمام بازی به هیچ عنوان برای شما تکراری نخواهد بود. اگر این بازی را تجربه نکرده اید به هیچ وجه این شاهکار سال ۲۰۰۷ را از دست ندهید.

کلمات کلیدی: دانلود Assassins Creed, دانلود بازی Assassins Creed, دانلود بازی Assassins Creed با لینک مستقیم , دانلو, Ubisoft Montreal full game collection, عذهسخبف پخدفقثشم, عذهسخبف ئخدفقثشم, Download Assassins Creed Game, دانلود آخرین نسخه بازی Assassins Creed, دانلود جدیدترین نسخه بازی Assassins Creed, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Assassins Creed, Assassins Creed for windows, Assassins Creed for PC, full DLC, New, Assassins Creed Last Version, Assassins Creed Full Licensed, Free License, Assassins Creed Cracked, Direct Download Link, DDL, Assassins Creed Crack, Assassins Creed Keygen, Assassins Creed Patch, Assassins Creed Serial, Assassins Creed Update, Online, Trial, Edition, Assassins Creed Retail, Assassins Creed RePack, خرید بازی Assassins Creed, سریال بازی Assassins Creed, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, شسسشسسهدس زقثثی, شسسشسسهدس زقثثی, آخرین نسخه بازی کیش قاتل حرفه ای, جدیدترین ورژن بازی کیش قاتل حرفه ای, نسخه نهایی بازی کیش قاتل حرفه ای, بازی جدید کیش قاتل حرفه ای, دانلود بازی کیش قاتل حرفه ای, بازی کیش قاتل حرفه ای برای ویندوز, بازی کیش قاتل حرفه ای برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب کیش قاتل حرفه ای, فول لایسنس, شماره سریال کیش قاتل حرفه ای, دانلود رایگان کیش قاتل حرفه ای, کرک بازی کیش قاتل حرفه ای, شماره سریال بازی کیش قاتل حرفه ای, کیجن کیش قاتل حرفه ای, خرید بازی کیش قاتل حرفه ای, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی کیش قاتل حرفه ای با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی کیش قاتل حرفه ای, اپدیت بازی کیش قاتل حرفه ای, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, :da rhjg pvti hd, :da rhjg pvti hd,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Assassins Creed - بازی کیش قاتل حرفه ای,
2023-01-12
19:58:57

دانلود Assassins Creed - بازی کیش قاتل حرفه ای

🕹️ نام بازیAssassins Creed
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرUbisoft
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل6740 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/10/11
📊 تعداد دانلود98,690
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها