دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم

مهدی مقدم، خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه می باشد. متولد سوم آبان ۱۳۶۰ در تهران است، فارغ التحصیل رشته گرافیک، خواننده، طراح داخلی و بازیگر است.
از ابتدا علاقه مند به بازیگری بود و تصمیمی برای خواننده شدن نداشت. به نقاشی نیز علاقه مند بود ولی با توجه به علاقه‌ای که به بازیگری داشت، ورود به این رشته را از طریق هنرستان صدا و سیما راحت تر دانست. اما در سالی که وی به این هنرستان وارد شد رشته بازیگری جزو رشته‌های ثبت نامی نبود و در نهایت به دلیل علاقه خود به گرافیک، این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. در کنار تحصیل در رشته گرافیک کار تاتر را هم از تاتر گلریز و کار "کلک نزن" به کارگردانی آقای سمسار زاده شروع کرد.
طی چندین سال وی تقریبآ هر شب علاوه بر بازیگری در تاتر‌های مختلف، آواز هم می‌خواند تا اینکه در سال ۸۰ تهیه آلبوم "خونسرد" را آغاز کرد و در سال ۸۳ این آلبوم روانه بازار شد. این آلبوم اولین فعالیت رسمی مهدی مقدم در موسیقی پاپ است.
در حال حاضر این هنرمند یکی از بهترین خوانندگان پاپ ایران می باشد و در اینجا سعی شده بهترین آهنگ های مهدی مقدم گردآوری شود.

این مجموعه آهنگ ها جمع آوری شده از سطح اینـترنت است و به منظور آشنایی بیشتر کاربران با آثار این خواننده گرامی بر روی سایت قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است و تقاضای حذف آن را دارد ما را مطلع سازد تا از روی سایت حذف گردد.

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم, مجموعه اهنگ های مهدی مقدم, دانلود اهنگ های مقدم, دانلود گلچین اهنگ های مقدم, دانلود تمام البوم های مهدی مقدم, مهدی مقدم, دانلود آهنگ ازم دوری از مهدی مقدم, دانلود آهنگ برگرد بیا از مهدی مقدم, دانلود آهنگ باورم نمیشه از مهدی مقدم , دانلود آهنگ دیگه رفتم از مهدی مقدم, دانلود آهنگ حس با تو بودن از مهدی مقدم, دانلود آهنگ ایران از مهدی مقدم, دانلود آهنگ جون منی از مهدی مقدم, دانلود آهنگ خوشی زده زیر دلت از مهدی مقدم, دانلود آهنگ میام سراغت از مهدی مقدم, دانلود آهنگ نازگل از مهدی مقدم, دانلود آهنگ ویتامین 3 از مهدی مقدم, Mehdi Moghadam full album collection, پثایه پخلاشیشپ, ئثایه ئخلاشیشئ, Download Mehdi Moghadam Selection, New, Full Album, Audio, mp3, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n w,j hik' hgf,l jvhki, پثایه پخلاشیشپ سثمثزفهخد, ئثایه ئخلاشیشئ سثمثزفهخد, دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم, دانلود آثار مهدی مقدم, lind lrnl, lind lrnl, دانلود صوت مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم, فایل صوتی, صدا, فول آلبوم, ام پی تری, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, آئودیو, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, l[l,ui hik" ihd lkjof lind lrnl, l[l,ui hik' ihd lkjof lind lrnl,موزیک باکلام, مجموعه اهنگ های منتخب, آهنگ باکلام, Song, Pop, دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم,
2014-02-09
18:58:49

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی مقدم

🎧 نامMehdi Moghadam Selection
📁 دسته بندیپاپ
💾 حجم فایل71.8 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/11/20
📊 تعداد دانلود52,872
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها