دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان

همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزندِ محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. از سن ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فرا گرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور بصورت گوشی پرداخت.

اولین آلبوم همایون شجریان تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت «نسیم وصل» نام دارد که آهنگ‌سازی آن را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشته‌است در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. این سرآغازی بود بر اجرای کنسرت‌ها و آلبوم‌های مستقل او. وی پس از آن در سال ۱۳۸۳ دو آلبوم شوق دوست و ناشکیبا را منتشر کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش خیال را به آهنگ‌سازی علی قمصری به بازار عرضه کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد.
در مجموعه حاضر سعی شده آهنگ های منتخب این هنرمند گردآوری شود.

این مجموعه آهنگ ها جمع آوری شده از سطح اینـترنت است و به منظور آشنایی بیشتر کاربران با آثار این خواننده گرامی بر روی سایت قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است و تقاضای حذف آن را دارد ما را مطلع سازد تا از روی سایت حذف گردد.

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه اهنگ های همایون شجریان, همایون شجریان, استاد شجریان, مجموعه البوم های استاد شجریان, دانلود اهنگ های شجریان, دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان, دانلود آهنگ گناه عشق از همایون شجریان , دانلود آهنگ با ستاره ها از همایون شجریان, دانلود آهنگ بی من مرو از همایون شجریان, دانلود آهنگ دست بنه بر دلم از همایون شجریان, دانلود آهنگ هوای گریه از همایون شجریان, دانلود آهنگ ناشکیبا از همایون شجریان, دانلود آهنگ ساز و آواز راست پنجگاه از همایون شجریان, دانلود آهنگ ساز و آواز از همایون شجریان, دانلود آهنگ طرب منم از همایون شجریان, دانلود آهنگ چه آتش ها از همایون شجریان, دانلود آهنگ آب،نان،آواز از همایون شجریان, دانلود آهنگ آتش جاودان از همایون شجریان, دانلود آهنگ دل شده از همایون شجریان, دانلود آهنگ می عشق از همایون شجریان, دانلود آهنگ زهی عشق از همایون شجریان, Homayoun Shajarian full album collection, اخپشغخعد ساشتشقهشد, اخئشغخعد ساشتشقهشد, Download Homayoun Shajarian, New, Full Album, Audio, mp3, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n w,j hik' hgf,l jvhki, اخپشغخعد ساشتشقهشد, اخئشغخعد ساشتشقهشد, دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان, دانلود آثار همایون شجریان, ilhd,k a[vdhk, ilhd,k a[vdhk, دانلود صوت مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان, فایل صوتی, صدا, فول آلبوم, ام پی تری, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, آئودیو, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, l[l,ui hik" ihd lkjof ilhd,k a[vdhk, l[l,ui hik' ihd lkjof ilhd,k a[vdhk,مجموعه اهنگ, اهنگ های منتخب, اهنگ های باکلام, سنتی, Song, Song, Song, Traditional, دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان,
2014-02-16
21:04:44

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان

🎧 نامHomayoun Shajarian
📁 دسته بندیترانه
💾 حجم فایل92.6 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/11/27
📊 تعداد دانلود825,201
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها