دانلود Banished - بازی تبعید

دانلود بازی تبعید برای کامپیوتر

Banished یک بازی شهرسازی استراتژیک است. در این بازی شما کنترل مردمانی را به دست دارید که از شهر خویش تبعید شده اند و به امید بر پا کردن یک شهر جدید ، قدم به این مکان نهاده اند. تنها سرمایه آن ها لباس هاییست که بر تن دارند و البته یک گاری پر از منابع مورد نیاز برای ساخت شهر که از محل زندگی سابق خود، همراه آورده اند. هدف بازی این است که بتوانید مردم خود را زنده نگه دارید و از یک مکان خالی از سکنه، یک تمدن عظیم به وجود آورید. راه های تغذیه مردم عبارت است از شکار، جمع آوری خرمن،کشاورزی، تجارت و ماهی گیری. مردم سرمایه اصلی شما هستند و روال زندگی آن ها طبیعی است. برای شما کار می کنند، کودکانی به دنیا می آورند و سرانجام دوران پیری و مرگ آن ها فرا می رسد. پس از تکمیل ساخت و سازها، حاصل دسترنج خود را مشاهده نمایید و از آبادانی که خود در یک سرزمین بکر به وجود آورده اید، لذت ببرید.

مطمئنا علاقه مندان به بازی های سبک استراتژی پیش از این بازی، بازی های بسیاری را که حول محور آبادانی یک منطقه طراحی و ساخته شده اند، بازی کرده اند، اما این بازی نکات و ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث می شود از گذراندن وقت خود به آبادانی کشور تبعید شدگان، لذت ببرید. در ادامه برخی از این نکات که در سایر بازی های به این سبک کمتر به آن ها توجه شده بود، را مورد بررسی قرار می دهیم.

: banished ویژگی های بازی 

در این بازی از تصاویر بسیار زیبا با گرافیک بالایی استفاده شده است و این در حالی است که به نسبت داشتن چنین گرافیک بالایی از حجم کمی برخوردار می باشد.
ویژگی های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده است که در بازی های پیشین موجود نبود، مثلا شما می توانید دستور دهید که ساکنان شهر، درختان ،سنگ ها و سایر قسمت های زمین را که مزاحم ساخت و ساز شما هستند، از سر راه بردارند.

نکته قابل توجه دیگر امکان تنظیم و کشیدن راه توسط بازیکن است. بازیکن می تواند راه های جدیدی احداث کند و آن ها را مدیریت نماید.

بازیکن باید خود را برای مدیریت حوادث غیر قابل پیش بینی آماده کند. مثلا ممکن است آتش همه دسترنج شما را تبدیل به خاکستر نماید.

 

کلمات کلیدی: دانلود Banished, دانلود بازی Banished, دانلود بازی Banished با لینک مستقیم , دانلود بازی Banished از سر, shining rock software full game collection, ساهدهدل قخزن سخبفصشقث, ساهدهدل قخزن سخبفصشقث, Download Banished Game, دانلود آخرین نسخه بازی Banished, دانلود جدیدترین نسخه بازی Banished, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Banished, Banished for windows, Banished for PC, full DLC, New, Banished Last Version, Banished Full Licensed, Free License, Banished Cracked, Direct Download Link, DDL, Banished Crack, Banished Keygen, Banished Patch, Banished Serial, Banished Update, Online, Trial, Edition, Banished Retail, Banished RePack, خرید بازی Banished, سریال بازی Banished, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ذشدهساثی, ذشدهساثی, آخرین نسخه بازی تبعید, جدیدترین ورژن بازی تبعید, نسخه نهایی بازی تبعید, بازی جدید تبعید, دانلود بازی تبعید, بازی تبعید برای ویندوز, بازی تبعید برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تبعید, فول لایسنس, شماره سریال تبعید, دانلود رایگان تبعید, کرک بازی تبعید, شماره سریال بازی تبعید, کیجن تبعید, خرید بازی تبعید, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تبعید با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تبعید, اپدیت بازی تبعید, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jfudn, jfudn,Strategy, استراتژی, Strategy, استراتژی, دانلود Banished - بازی تبعید,
2014-03-03
17:04:01

دانلود Banished - بازی تبعید

🕹️ نام بازیBanished
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرshining rock software
💾 حجم فایل105 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/12
📊 تعداد دانلود40,150
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها