دانلود The Walking Dead - بازی مردگان متحرک

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی مردگان متحرک برای کامپیوتر

بازی The Walking Dead برای داستان هیجان انگیز، زیبا، تاثیر گذار و گاه حزن انگیزش بسیار مشهور است و از نظر داستان و نحوه روایت آن، از بهترین بازی های ماجرایی تاریخ است. در این بازی داستان بیشتر از قسمت های اکشن جلوه می کند و البته داستان بازی بزرگ ترین نقطه قوت آن است. داستان بازی کاملا به خوبی برنامه ریزی شده است و تصمیم های شما هستند که بازی را آن گونه که شما فکر می کنید درست است، به سمت جلو هدایت می کنند. گاهی باید بسیار سریع عمل کنید و یا تصمیم بگیرید و این سرعت در به جلو راندن شما باعث می شود که نه تنها هیجان حاصل از بازی بیشتر شود بلکه اتفاقات را در ذهن شما حک می کند و شما را بیشتر درگیر جریان داستان می کند. گاهی تصمیم های شما بر روی ذهنیت افراد نسبت به شما تاثیر می گذارند و گاهی دیگر تصمیمات شما می توانند برای انتخاب میان نجات جان یک نفر از میان چند نفر باشند. سبک بازی روایتی است و صحنه های هیجان انگیز و چگونگی برخورد با مشکلات و حوادث بیشتر از قسمت های اکشن در بازی دیده می شوند و این امر موجب شده است که این سبک بازی جدید حتی کسانی را هم که پیش از این به بازی های کامپیوتری علاقه مند نبودند را جذب این بازی کند زیرا یکی از دلایل دوری تعدادی از انسان ها از بازی های کامپیوتری نبودن داستان مناسب در بازی و نیاز به استفاده زیاد و مداوم از جنگ افزار ها است. نکاتی که در The Walking Dead به آن ها توجه شده است و می توان این بازی را به عنوان یک رهایی از ژانر های تکراری و یکنواخت دانست.
فصل اول:
در اولین فصل بازی که معرف سبک خاص بازی است با نحوه روایت ماجرای بازی آشنا می شویم. در ابتدا یک افسر پلیس و یک تبهکار را در که دستبند به دست دارد درون خودرو پلیس مشاهده می کنیم. پس از صحبت هایی خودرو پلیس به یک عابر برخورد می کند که در ادامه بازی می فهمیم که آن عابر یک مرده متحرک (زامبی) است. تبهکار مذکور که نقش اصلی بازی است و در ادامه بازی خواهیم دانست که نامش لی است برای بقا در دنیایی که کاملا زیر و رو شده است، تلاش می کند و سرپرستی دختر هشت ساله تنهایی به نام کلمنتاین را بر عهده می گیرد تا از جان کلمنتاین دوست داشتنی در برابر Walker ها (نام زامبی ها در سریال و بازی مردگان متحرک) حفاظت کند و ...

افزونه 400 Days:
افزونه چهارصد روز پس از پایان فصل اول بازی منتشر شد. این افزونه پنج داستان مرتبط به یکدیگر را در مورد بازماندگان روایت می کند. این داستان ها از همان روز اولی که بلای ویروس تبدیل کننده انسان به زامبی دامن گیر دنیا شد تا چهارصد روز پس از آن را شامل می شوند. لازم به ذکر است که تصمیم های که در فصل اول گرفتید بر روی بازی شما در افزونه چهارصد روز تاثیر می گذارند، همچنین تصمیماتی که در زمان بازی با این افزونه می گیرید هم بر روی فصل دوم بازی تاثیر می گذارند.

فصل دوم:
در فصل دوم ادامه داستان کلمنتاین روایت می شود، دختری که توسط مردگان متحرک و یا زامبی ها والیدن خود را از دست داده و تنها مانده است. کودکی که مراقبی جز خود ندارد و تنها پناهش خود اوست. این شرایط موجب شده است که او به تنهایی برای بقا در دنیایی که انسان هایش تبدیل به مردگان متحرک شده اند، تلاش کند و ناچارا راه های فرار،مقابله و زنده ماندن را بیاموزد. در این قسمت، ماه های زیادی از فصل یکم سپری شده است و کلمنتاین در جستجوی سرپناهی امن است. اما یک کودک ساده چه کاری می تواند از پیش ببرد، زمانی که زندگی کردن می تواند به بدی مرگ یا حتی بدتر از آن باشد. در نقش کلمنتاین بازی کنید و با موقعیت های خطرناک مواجه شوید و بر سر دوراهی ها تصمیم صحیح را برای نجات زندگی خود بگیرید. روحیه و غریزه خود برای بقا را آزمایش کنید. به یاد داشته باشید که اعمال و تصمیمات شما، در روند بازی تاثیر گذار هستند، پس برای نجات زندگی خود از شر مردگان متحرک، پیش از تصمیم گیری خوب بیاندیشید.

کلمات کلیدی: دانلود The Walking Dead, دانلود بازی The Walking Dead, دانلود بازی The Walking Dead با لینک مستقیم , دا, Telltale Games full game collection, فثممفشمث لشپثس, فثممفشمث لشئثس, Download The Walking Dead Game, دانلود آخرین نسخه بازی The Walking Dead, دانلود جدیدترین نسخه بازی The Walking Dead, دانلود جدیدترین اپدیت بازی The Walking Dead, The Walking Dead for windows, The Walking Dead for PC, full DLC, New, The Walking Dead Last Version, The Walking Dead Full Licensed, Free License, The Walking Dead Cracked, Direct Download Link, DDL, The Walking Dead Crack, The Walking Dead Keygen, The Walking Dead Patch, The Walking Dead Serial, The Walking Dead Update, Online, Trial, Edition, The Walking Dead Retail, The Walking Dead RePack, خرید بازی The Walking Dead, سریال بازی The Walking Dead, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, فاث صشمنهدل یثشی, فاث صشمنهدل یثشی, آخرین نسخه بازی مردگان متحرک, جدیدترین ورژن بازی مردگان متحرک, نسخه نهایی بازی مردگان متحرک, بازی جدید مردگان متحرک, دانلود بازی مردگان متحرک, بازی مردگان متحرک برای ویندوز, بازی مردگان متحرک برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب مردگان متحرک, فول لایسنس, شماره سریال مردگان متحرک, دانلود رایگان مردگان متحرک, کرک بازی مردگان متحرک, شماره سریال بازی مردگان متحرک, کیجن مردگان متحرک, خرید بازی مردگان متحرک, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی مردگان متحرک با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی مردگان متحرک, اپدیت بازی مردگان متحرک, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, lvn"hk ljpv:, lvn'hk ljpv:,adventure, ماجرایی, Adventure, ماجرایی, دانلود The Walking Dead - بازی مردگان متحرک,
2023-01-12
20:40:13

دانلود The Walking Dead - بازی مردگان متحرک

🕹️ نام بازیThe Walking Dead
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرTelltale Games
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل4150 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/7
📊 تعداد دانلود60,387
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها