دانلود Watch Dogs - بازی نگهبانان

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی نگهبانان برای کامپیوتر

بازی Watch Dogs جدید ترین محصول شرکت معتبر و خوش نام Ubisoft است و انتظار می رود که انقلابی جدید را در عرصه بازی های کامپیوتری رقم بزند. این بازی بیش از نود عنوان جایزه را در قسمت های مختلف از نمایشگاه E3 کسب کرده است و منتقدان آن را به عنوان یک بازی شگفت انگیز و یک استاندارد جدید در ساخت بازی معرفی کرده اند.
شما معمولا با تلفن هوشمند یا Smart Phone خود چه می کنید؟ با دوستان و خانواده ارتباط بر قرار می کنید،  چرخی در اینترنت می زنید، پیام های خود را چک می کنید، اخبار روز دنیا را بررسی می کنید، خرید های خود را انجام می دهید، قبض هایتان را پرداخت می کنید، بازی می کنید و ... برای انجام همه کارهای ذکر شده فقط کافی است که با انگشت یا انگشتان خود صفحه نمایش را لمس کنید. اما آیا با یک تلفن هوشمند فقط می توان چنین کارهایی را انجام داد؟! آیا نمی توان از این وسیله مفید به عنوان یک سلاح تمام عیار استفاده کرد؟
زمانی که شما کارهای عادی و روزانه خود را با تلفن هوشمند انجام می دهید، با هر تماس یا اتصال به اینترنت، یک رد دیجیتالی از خود به جای می گذارید که با بررسی این ردپای دیجیتالی می توان تمام حرکات شما، کارهایی که انجام داده اید، علایق و نفرت های شما را مشخص کرد و همه اطلاعات مربوط به شما را دریافت کرد. البته فقط مردم نیستند که از این فناوری برای راحت تر و سریع ترکردن کارهای خود بهره می برند، بلکه امروزه کلان شهرها را می توان یک شبکه کامپیوتری بزرگ دانست. تمامی زیربناهای شهری توسط سیستم عامل های قدرتمند و بسیار پیچیده، کنترل و نظارت می شوند. در بازی نگهبان ها این سیستم کنترل و نظارت، CTOS نامیده می شود. این عبارت مخفف سامانه اجرایی مرکزی می باشد. این سامانه تقریبا کنترل تمام فناوری های شهر را بر عهده دارد و اطلاعات کلیدی شهروندان را نگهداری می کند.

شما در این بازی در نقش ایدن پیرث بازی خواهید کرد. او یک هکر فوق العاده باهوش و کاردان است که قبلا تبهکار بوده است. زندگی همراه با فساد او در گذشته یک حادثه غم انگیز و خشونت بار را برای خانواده او رقم زده است. او می خواهد تمام کسانی که موجب آسیب رسیدن به خانواده اش بوده اند را شکار کند. شما باید به عنوان یک هکر بر روی تمام وسایلی که به سامانه شهری متصل هستند، نظارت داشته باشید و ابزار افراد مورد نظر خود را از این طریق هک کنید. به دوربین های امنیتی که در کل شهر وجود دارند، دسترسی پیدا کنید. اطلاعات شخصی افراد مورد نظر خود را دانلود کنید و موقعیت آن ها را کشف کنید. برای سد کردن دشمنان می توانید کنترل چراغ های راهنمایی شهر و سامانه حمل و نقل را در دست بگیرید و ...
سلاح های شما در این بازی به انواع سلاح های کمری و تفنگ های گوناگون محدود نمی شود بلکه سلاحی در اختیار شماست که بسیار جالب تر و بزرگ تر از سلاح های موجود در سایر بازی هاست، زیرا می توانید از شهر بزرگ شیکاگو به عنوان سلاح خود استفاده کنید و به شیوه ای کاملا جدید انتقام خانواده خود را بگیرید.


معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:
- افزونه :Bad Blood: با نصب این افزونه بازگشت دوباره ای به شیکاگو خواهید داشت اما این بار نه در نقش ایدن پیرث بزرگ! شما در ده مرحله موجود در این افزونه نقش یک هکر فوق العاده را بر عهده می گیرید که انسان متفاوت و عجیبی است. او که تی بون گریدی نام دارد از همراهان مورد اعتماد ایدن است. تی بون باید بین فرار از مکافاتی که در آن قرار دارد و ماندن در این مهلکه یکی را انتخاب نماید. اگر فرار کند می تواند یک زندگی جدید و بی سر و صدا را آغاز کند اما اگر بماند می تواند به یک دوست کمک کند. شما کدام راه را برای او انتخاب می کنید؟

با دانلود فعال کننده افزونه ها (DLC) می توانید افزونه های زیر را به بازی اضافه کنید:

- The Palace
- Signature Shot
- Breakthrough
- Exclusive Missions
- Untouchables
- Cyberpunk
- Dedsec Shadow
- Blume Agent
- Club Justive
- R-33B gun
- MP-412 gun

کلمات کلیدی: دانلود Watch Dogs, دانلود بازی Watch Dogs, دانلود بازی Watch Dogs با لینک مستقیم , دانلود بازی Watch Do, Ubisoft Montreal full game collection, عذهسخبف پخدفقثشم, عذهسخبف ئخدفقثشم, Download Watch Dogs Game, دانلود آخرین نسخه بازی Watch Dogs, دانلود جدیدترین نسخه بازی Watch Dogs, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Watch Dogs, Watch Dogs for windows, Watch Dogs for PC, full DLC, New, Watch Dogs Last Version, Watch Dogs Full Licensed, Free License, Watch Dogs Cracked, Direct Download Link, DDL, Watch Dogs Crack, Watch Dogs Keygen, Watch Dogs Patch, Watch Dogs Serial, Watch Dogs Update, Online, Trial, Edition, Watch Dogs Retail, Watch Dogs RePack, خرید بازی Watch Dogs, سریال بازی Watch Dogs, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, صشفزا یخلس, صشفزا یخلس, شرکت یوبی سافت شعبه مونترئال, d,fd shtj aufi l,kjvmhg, d,fd shtj aufi l,kjvئhg, آخرین نسخه بازی نگهبانان, جدیدترین ورژن بازی نگهبانان, نسخه نهایی بازی نگهبانان, بازی جدید نگهبانان, دانلود بازی نگهبانان, بازی نگهبانان برای ویندوز, بازی نگهبانان برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب نگهبانان, فول لایسنس, شماره سریال نگهبانان, دانلود رایگان نگهبانان, کرک بازی نگهبانان, شماره سریال بازی نگهبانان, کیجن نگهبانان, خرید بازی نگهبانان, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی نگهبانان با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی نگهبانان, اپدیت بازی نگهبانان, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, k"ifhkhk, k'ifhkhk,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Watch Dogs - بازی نگهبانان,
2023-01-12
18:22:00

دانلود Watch Dogs - بازی نگهبانان

🕹️ نام بازیWatch Dogs
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرUbisoft
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل22938 - 10000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/7/12
📊 تعداد دانلود188,948
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها