دانلود SimCity - بازی شبیه سازی شهر

دانلود بازی شبیه سازی شهر برای کامپیوتر

این بازی جدید ترین نسخه از سری بازی های SimCity است که در آن به صورت غیر قابل باور و غیر قابل پیش بینی، جزئیات بسیاری را خواهید یافت. توجه فراوان به جزئیات و دنیای بازی که از روی دنیای واقعی مدلسازی شده است، این نسخه را به بهترین نسخه از این سری از بازی ها تبدیل کرده است و باعث شده است که بتوانید تاثیر تمامی اعمال خود را مشاهده نمایید و شهر خود را نسبت به شهر های سایر بازیکنان کاملا منحصر به فرد و غیر تکراری بسازید. همچنین دنیای موجود در این بازی، وسیع ترین دنیا در میان تمام بازی های به این سبک می باشد به طوری که می توانید کنترل یک کشور را با چندین شهر به دست بگیرید و یا اینکه کنترل یک تا شانزده شهر را همزمان در دست گیرید و هر شهر می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد. از نکات جدید دیگر در این نسخه می توان به قسمت بازی چند نفره آن اشاره کرد. در این قسمت تصمیمات شما هم بر روی شهر خود و هم بر روی کل منطقه تاثیر گذار است، پس باید یا با همکاری با دوستانتان و یا با رقابت با آن ها به هدف های خود دست یابید.
به لطف موتور جدید موسوم به جعبه شیشه ای، هر چیزی را که در شهر می بینید از کلیات شهر تا کوچکترین جزئیات، شبیه سازی شده است. به سرعت نتایج تصمیمات خود را ببینید و هر چه بیشتر در بازی کند و کاو نمایید، بیشتر پی به چگونگی عملکرد آن خواهید برد. می توانید تاثیر کار خود بر روی شهروندان را با کلیک کردن بر روی هر یک مشاهده نمایید مثلا این که شغل هر یک چیست، تا چه اندازه ای ثروتمند است و یا اینکه از تصمیمات شما خوشحال است یا خیر! در این بازی باید با مسائلی چون انرژی، آب، مالیات، آموزش، بیکاری و غیره دست و پنجه نرم کنید و سختی کار مسئولین کشور ها را در یابید. سامانه جدید کنترل گرافیکی شهر هم طوری پیاده سازی شده است که بازیکن بتواند به سرعت و به راحتی تمام نکات ریز و درشت را بررسی کند.

کلمات کلیدی: دانلود SimCity, دانلود بازی SimCity, دانلود بازی SimCity با لینک مستقیم , دانلود بازی SimCity از سرور ا, Maxis full game collection, پشطهس, ئشطهس, Download SimCity Game, دانلود آخرین نسخه بازی SimCity, دانلود جدیدترین نسخه بازی SimCity, دانلود جدیدترین اپدیت بازی SimCity, SimCity for windows, SimCity for PC, full DLC, New, SimCity Last Version, SimCity Full Licensed, Free License, SimCity Cracked, Direct Download Link, DDL, SimCity Crack, SimCity Keygen, SimCity Patch, SimCity Serial, SimCity Update, Online, Trial, Edition, SimCity Retail, SimCity RePack, خرید بازی SimCity, سریال بازی SimCity, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, سهپزهفغ, سهئزهفغ, آخرین نسخه بازی شبیه سازی شهر, جدیدترین ورژن بازی شبیه سازی شهر, نسخه نهایی بازی شبیه سازی شهر, بازی جدید شبیه سازی شهر, دانلود بازی شبیه سازی شهر, بازی شبیه سازی شهر برای ویندوز, بازی شبیه سازی شهر برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب شبیه سازی شهر, فول لایسنس, شماره سریال شبیه سازی شهر, دانلود رایگان شبیه سازی شهر, کرک بازی شبیه سازی شهر, شماره سریال بازی شبیه سازی شهر, کیجن شبیه سازی شهر, خرید بازی شبیه سازی شهر, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی شبیه سازی شهر با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی شبیه سازی شهر, اپدیت بازی شبیه سازی شهر, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, afdi shcd aiv, afdi shcd aiv,simulation, شبیه سازی, Simulation, شبیه سازی, دانلود SimCity - بازی شبیه سازی شهر,
2023-01-12
21:06:22

دانلود SimCity - بازی شبیه سازی شهر

🕹️ نام بازیSimCity
📁 دسته بندیشبیه سازی
🏢 ناشرElectronic Arts
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل2990 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/29
📊 تعداد دانلود97,723
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها