دانلود Autodesk Products 2015 - محصولات اتودسک 2015

دانلود نرم افزارمحصولات اتودسک 2015 / Autodesk Products 2015

اتودسک (Autodesk) شرکتی آمریکایی است که تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات قرارداده است. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط جان والکر با عنوان تجاری کد ( CAD ) و اولین ورژن محصول خود به نام اتوکد ( AutoCad ) وارد بازار شد.
از نرم افزار های اتودسک تقریبا برای طراحی همه چیز از برج آزادی آمریکا در نیویورک گرفته تا ماشین های الکتریکی تسلا استفاده شده است. دفتر اصلی اتودسک در سن رافائل کالیفرنیا و گالری از کارهای مشتریان این شرکت در برجی در سن فرانسیسکوست. در مارس سال ۲۰۰۸ و در لیست ۵۰ شرکت برتر از لحاظ بیشترین تولید و ابداعات ، اتودسک در رده ۲۵ سریع ترین ها قرار گرفت.این شرکت را می توان پیش آهنگ پهنه وسیع اقتصاد دانست زیرا هرجا در این جهان پروژه ای در حال اجراست به نحوی نرم افزارهای تولیدی این شرکت شروع کننده آن و در آن دخیل بوده اند واین همچنان با گسترش نرم افزارهای این شرکت بیشتر و بیشتر به چشم میخورد.

بیشتر اتودسک را با خاطر اتوکد می شناسند اما این شرکت در حال حاضر در عرصه های وسیع مهندسی، طراحی و سرگرمی در حد بالایی قراردارد که گواه آن وجود ردی از این شرکت در Sketchbook،Homestyler و Pixlr است. شرکت ورژن های آموزشی از نرم افزارهای خود را به صورت رایگان برای معرفی و آشنایی دانش آموزان و علاقه مندان به بازار می دهد.

اتودسک همچنین در زمینه هنرهای دیجیتال برای فیلم های سینمایی و تلویزیونی نرم افزارهای مختلفی ارائه کرده است و در هر زمینه خلق جلوه های ویژه نرم افزاری در آستین خود دارد. دلیل این امر که این شرکت بهترین شرکت در زمینه ساخت نرم افزارهای خلق جلوه های ویژه است ،برد ۱۶ سال پیاپی جایزه بهترین ها در این زمینه است.

در حال حاضر حامیان مالی و سهامداران اصلی این شرکت جان والکر ( John Walker ) و دن دریک ( Dan Drake ) هستند.مدیر فعلی ، کراوفورد دبلیو بوریج ( Crawford W. Beveridge ) است. در آمد سالیانه اتودسک تا سال ۲۰۱۱ میلادی ۲٫۷۸۸ بیلیون دلار و درآمد خالص آن ۱٫۶۰۹ بیلیون دلار بوده است.در حال حاضر حدود ۶۸۰۰ پرسنل برای این شرکت کار می کنند.

این شرکت در سه دسته عمده به تولید نرم افزار پرداخته است که از جمله این نرم افزارهای ساخته شده می توان به گوشه ایی از آنها در زیر اشاره کرد:

دسته معماری، مهندسی و ساخت و ساز:
اتوکد آرشیتکت (AutoCad Architecture)
اتوکد ام ای پی (AutoCad MEP)
اتوکد سیویل تری دی (AutoCAD Civil 3D)
رویت آرشیتکت (Revit Architecture)
رویت استراکچر (Revit Structure)
رویت ام ای پی (Revit MEP)
اتوکد مپ تری دی (AutoCAD Map3D) و ...

دسته ساخت (تولیدی):
اتوکد مکانیکال (AutoCAD Mechanical )
اتودسک پروداکت دیزاین سوئیت (Autodesk Product Design Suite)
اتودسک فکتوری دیزاین سوئیت (Autodesk Factory Design Suite)
اتودسک اینونتور سوئیت (Autodesk Inventor Suite)
اتودسک وائول (Autodesk Vaul) و ...

شرکت هایی همچون ناسا از محصولات دسته ساخت (تولیدی) در پروژه های خودشان استفاده کرده اند.

دسته رسانه و سرگرمی:

تری دی مکس (۳dsMax)
سافت ایمیج (Softimage)
مایا (Maya)
مودباکس (Mudbox)
اسموک (Smoke)
فلیم (Flame)
لوستره (Lustre) و ...

از این دسته در ساخت فیلم های معروفی همچون آواتار، فصل یک هری پاتر، بنجامین باتون، آلیس در سرزمین عجایب، اینسپتیون، مرد آهنی ۲، کینگ کونگ، گلادیاتور و ...

همچنین شرکت های سازنده بازی بسیاری از این نرم افزار ها برای بهتر و طبیعی تر شدن بازی های خودشان استفاده کرده و می کنند همچون شرکت یو بی سافت (Ubisoft) که از تکنولوژی سه بعدی سازی این شرکت در ساخت بازی آساین کرید برادرهود ( Assassin's Creed BrotherHood ) استفاده کرد.