دانلود Minecraft - بازی ساختمان سازی
(1393/2/8) تغییرات:

نسخه 1.7.9 اضافه شد.

دانلود بازی ساختمان سازی برای کامپیوتر

Minecraft یک بازی دنیای باز است که هیچ گونه هدف خاصی را دنبال نمی کند و دست بازیکنان را برای انتخاب نوع بازی کاملا باز می گذارد. بازی در حالت پیش فرض به صورت اول شخص می باشد و بازیکن قادر است این حالت را به سوم شخص تغییر دهد. هسته اصلی بازی حول شکستن و قرار دادن اشیائی هندسی و سه بعدی است که غالبا مکعب هستند که در یک الگوی شبکه ای ثابت قرار گرفته اند و نشانگر مواد خاصی هستند. این مواد عبارتند از خاک، سنگ، سنگ های معدنی، آب و چوب درختان. در حالی که بازیکن می تواند به تمام نقاط دنیای بازی آزادانه سفر کند، اشیا و اقلام باید طبق شبکه در مکان ثابت خود قرار گیرند. بازیکنان می توانند مواد موردنیاز برای ساخت و ساز را جمع آوری نمایند و در جای دیگری قرار دهند که این امر باعث ایجاد بناهای متفاوت می شود.
در زمان شروع بازی شما در سطحی قرار می گیرید که می توانید دنیای بی نهایت وسیع بازی را ببینید و اگر بخواهید می توانید قدمی در آن بزنید و از دشت ها، کوه ها، جنگل ها و غار ها دیدن کنید. زیست بوم دنیا به سه قسمت صحرا، جنگل و زمین های برف زده تقسیم می شود و هر شبانه روز بازی بیست دقیقه طول می کشد. بازیکن در این بازی تنها نبوده و با موجودات دیگری برخورد می کند که عبارتند از حیوانات، روستاییان و موجوداتی که دشمن شما هستند. حیوانات رام بازی قابل شکار شدن هستند تا بتوانید از گوشت آن ها به عنوان غذا و از سایر اجزای بدنشان به عنوان موادی برای ساخت و ساز استفاده کنید. موجودات خبیث بازی در شب ها و نقاط تاریک ظاهر می شوند و به غیر از عنکبوت های غول پیکر، اسکلت های زنده و زامبی ها موجودات دیگری هم وجود دارند که بسیار جالب و خاص هستند و فقط مختص این بازی هستند مثل موجودی که خود را به بازیکن می رساند و ناگهان خود را منفجر می کند. همچنین بازی از چند بخش متنوع تشکیل شده است که عبارتند از بخش بقا، بخش ماجرایی و بخش خلاقیت. هر یک از این بخش ها سطح دسترسی به منابع مختلف و هدف مختلف و در کل شیوه بازی متفاوتی را در بر دارند.

کلمات کلیدی: دانلود Minecraft, دانلود بازی Minecraft, دانلود بازی Minecraft با لینک مستقیم , دانلود بازی Minecraft ا, mojang full game collection, پختشدل, ئختشدل, Download Minecraft Game, دانلود آخرین نسخه بازی Minecraft, دانلود جدیدترین نسخه بازی Minecraft, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Minecraft, Minecraft for windows, Minecraft for PC, full DLC, New, Minecraft Last Version, Minecraft Full Licensed, Free License, Minecraft Cracked, Direct Download Link, DDL, Minecraft Crack, Minecraft Keygen, Minecraft Patch, Minecraft Serial, Minecraft Update, Online, Trial, Edition, Minecraft Retail, Minecraft RePack, خرید بازی Minecraft, سریال بازی Minecraft, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, پهدثزقشبف, ئهدثزقشبف, آخرین نسخه بازی ساختمان سازی, جدیدترین ورژن بازی ساختمان سازی, نسخه نهایی بازی ساختمان سازی, بازی جدید ساختمان سازی, دانلود بازی ساختمان سازی, بازی ساختمان سازی برای ویندوز, بازی ساختمان سازی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ساختمان سازی, فول لایسنس, شماره سریال ساختمان سازی, دانلود رایگان ساختمان سازی, کرک بازی ساختمان سازی, شماره سریال بازی ساختمان سازی, کیجن ساختمان سازی, خرید بازی ساختمان سازی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ساختمان سازی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ساختمان سازی, اپدیت بازی ساختمان سازی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, shojlhk shcd, shojlhk shcd,action, adventure, Minecraft, Xbox Game Studios, بازی, بازی کامپیوتر, Adventure, ماجرایی, دانلود Minecraft - بازی ساختمان سازی,
2023-01-12
20:51:00

دانلود Minecraft - بازی ساختمان سازی

🕹️ نام بازیMinecraft
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرmojang
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل155 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/8
📊 تعداد دانلود116,729
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها