دانلود Warlock 2 The Exiled - بازی جادوگر 2  تبعید شده
(1393/3/22) تغییرات:

آپدیت نسخه 2.1.153 اضافه شد.

دانلود بازی جادوگر 2 تبعید شده برای کامپیوتر

شما از خانه و کاشانه خود تبعید شده اید، این سفر شماست. دنیا پاره پاره شده است و شما به یکی ار این قسمت ها تبعید شده اید. حال زمان آن فرا رسیده است که به اردنیا بازگردید و انتقام خود را از آنانی که شما را از خانه خویش بیرون راندند، بگیرید. برای این کار باید راه خود را در میان کشورهای به وجود آمده پیدا کنید و با ساکنان آن ها که جادوگران و موجودات وحشتناکی هستند که مانند خودتان تبعید شده اند، درگیر شوید. زمانی که به اردنیا رسیدید باید با بزرگترین تهدید برای جانتان یعنی چهار والی یک منطقه متحد، رو به رو شوید. جلوی تمام مخالفانتان بایستید، خانه تان را پس بگیرید و انتقام خود را از دشمنانتان بگیرید. این بازی یک بازی استراتژی نوبتی می باشد، یعنی به هر بازیکن برای انجام مدیریت بازی نوبتی داده می شود و سپس این نوبت به بازیکن یا بازیکنان دیگر می رسد. سلاح های بازی به صورت خیالی و منحصر به فرد و جدید می باشند. در این بازی با جادوگران قدرتمند رقابت می کنید، در جنگ های ژیان حضور پیدا می کنید، از قدرت های جادویی باستانی استفاده می کنید و همچنین می توانید از دیپلماسی های زیرکانه و ایمان به عنوان سلاح هایی قدرتمند استفاده نمایید.
ویژگی های بازی Warlock 2 The Exiled:
بازی جنگی خیالی که به مانند آن وجود ندارد: یک پیروزی سیاسی و دیپلماتیک جزو گزینه ها نیست، شما تا زمانی که دشمنانتان را زیر پاهایتان نکوبید نباید از پیروزی خود مطمئن باشید. نقشه سحر آمیز به شما این امکان را می دهد که زمان کافی برای تفکر بر روی حرکت بعدی خود داشته باشید و سپاه بزرگ خود را برای از سر راه برداشتن مخالفان به حرکت در آورید.
شما جادوگری بزرگ و قدرتمند هستید: شخصیت خود را از میان بیش از دوازده جادوگر انتخاب کنید. هر یک از آن ها توانایی های مختص به خود را داراست. همچنین می توانید افراد مورد نیاز خود و همراهانتان در مسیر پیروزی را انتخاب کنید. اگر هیچ کدام از جادوگران مورد انتخاب شما نبود، می توانید شخصیت خود را خودتان بسازید و از صفر شروع به ساخت آن نمایید.
قدرت های جادویی متنوع و قدرتمند
برای پیروزی در دنیاهای متفاوت نیاز به نگرش های متفاوتی دارید.
مراحل مهیج و گوناگون
استخدام قهرمانان برای کمک به شما
تشکیل ارتش های بسیار بزرگ

کلمات کلیدی: دانلود Warlock 2 The Exiled, دانلود بازی Warlock 2 The Exiled, دانلود بازی Warlock 2 The Exiled با لین, 1C: Ino-Co full game collection, 1ز: هدخ-زخ, 1ز: هدخ-زخ, Download Warlock Game, دانلود آخرین نسخه بازی Warlock, دانلود جدیدترین نسخه بازی Warlock, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Warlock, Warlock for windows, Warlock for PC, full DLC, New, Warlock Last Version, Warlock Full Licensed, Free License, Warlock Cracked, Direct Download Link, DDL, Warlock Crack, Warlock Keygen, Warlock Patch, Warlock Serial, Warlock Update, Online, Trial, Edition, Warlock Retail, Warlock RePack, خرید بازی Warlock, سریال بازی Warlock, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, صشقمخزن, صشقمخزن, آخرین نسخه بازی جادوگر 2 تبعید شده, جدیدترین ورژن بازی جادوگر 2 تبعید شده, نسخه نهایی بازی جادوگر 2 تبعید شده, بازی جدید جادوگر 2 تبعید شده, دانلود بازی جادوگر 2 تبعید شده, بازی جادوگر 2 تبعید شده برای ویندوز, بازی جادوگر 2 تبعید شده برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب جادوگر 2 تبعید شده, فول لایسنس, شماره سریال جادوگر 2 تبعید شده, دانلود رایگان جادوگر 2 تبعید شده, کرک بازی جادوگر 2 تبعید شده, شماره سریال بازی جادوگر 2 تبعید شده, کیجن جادوگر 2 تبعید شده, خرید بازی جادوگر 2 تبعید شده, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی جادوگر 2 تبعید شده با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی جادوگر 2 تبعید شده, اپدیت بازی جادوگر 2 تبعید شده, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, [hn,"v 2 jfudn ani, [hn,'v 2 jfudn ani,Strategy, استراتژی, Strategy, استراتژی, دانلود Warlock 2 The Exiled - بازی جادوگر 2 تبعید شده,
2023-01-12
20:35:42

دانلود Warlock 2 The Exiled - بازی جادوگر 2 تبعید شده

🕹️ نام بازیWarlock
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرParadox Interactive AB
💾 حجم فایل1310 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/3/22
📊 تعداد دانلود44,082
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها