دانلود Revolution Ace - بازی انقلاب خلبان ماهر

دانلود بازی انقلاب خلبان ماهر برای کامپیوتر

بازی پیش روی شما یک بازی دو بعدی است که در نگاه اول ممکن است شما را به یاد بازی هواپیمای معروف و محبوب کنسول آتاری بیاندازد، بازی ای که بیشمار طرفدار به خود اختصاص داد و هنوز هم در خاطره ها جای دارد. روند بازی کاملا مشابه همان بازی قدیمی است و باید با هواپیمای خود به تمامی دشمنانی که بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، شلیک نمایید و همه را از بین ببرید. همچنین قابلیت چند نفره بازی کردن را هم دارد. شما باید با موج های بزرگ دشمنان که در آسمان، بر روی زمین و دریا هستند مقابله کنید. هواپیمای جت جنگنده شما کاملا قابل شخصی سازی و ارتقا دادن است و نسبت به پیشرفت شما در بازی، هواپیمایتان هم قوی تر و کارآمد تر می شود. سبک کلاسیک بازی با توانایی کنترل بالا و مدرن و قابلیت بازی چند نفره ادغام شده است. این بازی لذت تجربه دوباره یک بازی کلاسیک را با پیشرفت های گرافیکی امروزی به شما ارائه می کند.
ویژگی های بازی Revolution Ace:
تنوع بسیار زیاد دشمنان در آسمان، بر روی زمین و روی دریا همراه با بیست نوع سلاح برای نابود کردن دشمنان. با بالاتر رفتن سطح می توانید از سلاح های بیشتر و همچنین توانایی هایی چون نفوذ به سپر و دزدیدن سپر دشمنان بهره مند شوید.
زره و سپر شما با اولین تیرها از بین نمی روند، در نتیجه می توانید به جای مراقبت بیشتر از هواپیمایتان، از نابود کردن دشمنان لذت بیشتری ببرید. همچنین می توانید سپر و زره را برای قدرت دفاعی بیشتر ارتقاء دهید.
باز دو نفره متفاوت. شما می توانید این بازی را دو نفره انجام دهید و هر یک از بازیکنان صفحه بازی مخصوص به خود را خواهند داشت اما می توانند از روش های مختلف بر روی کار یکدیگر تاثیر گذارند. مثلا می توانید دشمنان بیشتری را به سوی حریفتان بفرستید و با این کار او را در معرض خطر بیشتری قرار دهید یا این که کشتی ها را مخفی و یا رویین تن سازید و هر چه می توانید حریف خود را آزار دهید تا امتیاز بیشتری نصیب شما گردد. البته می توانید با دوست خود همکاری هم بکنید.
سیستم زنجیره ای جنگ های چند نفره که شما را قادر می سازد در هر مرحله بازی سخت تری را انجام دهید. به این ترتیب که پس از بازی شما، حریفانتان آن را دوباره اما این بار سخت تر از قبل انجام می دهند و هر بار بازی برای حریف بعدی سخت تر از قبل می شود.

کلمات کلیدی: دانلود Revolution Ace, دانلود بازی Revolution Ace, دانلود بازی Revolution Ace با لینک مستقیم , دانلود ب, Laser Guided Games, LLC full game collection, مشسثق لعهیثی لشپثس, ممز, مشسثق لعهیثی لشئثس, ممز, Download Revolution Ace Game, دانلود آخرین نسخه بازی Revolution Ace, دانلود جدیدترین نسخه بازی Revolution Ace, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Revolution Ace, Revolution Ace for windows, Revolution Ace for PC, full DLC, New, Revolution Ace Last Version, Revolution Ace Full Licensed, Free License, Revolution Ace Cracked, Direct Download Link, DDL, Revolution Ace Crack, Revolution Ace Keygen, Revolution Ace Patch, Revolution Ace Serial, Revolution Ace Update, Online, Trial, Edition, Revolution Ace Retail, Revolution Ace RePack, خرید بازی Revolution Ace, سریال بازی Revolution Ace, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, قثرخمعفهخد شزث, قثرخمعفهخد شزث, آخرین نسخه بازی انقلاب خلبان ماهر, جدیدترین ورژن بازی انقلاب خلبان ماهر, نسخه نهایی بازی انقلاب خلبان ماهر, بازی جدید انقلاب خلبان ماهر, دانلود بازی انقلاب خلبان ماهر, بازی انقلاب خلبان ماهر برای ویندوز, بازی انقلاب خلبان ماهر برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب انقلاب خلبان ماهر, فول لایسنس, شماره سریال انقلاب خلبان ماهر, دانلود رایگان انقلاب خلبان ماهر, کرک بازی انقلاب خلبان ماهر, شماره سریال بازی انقلاب خلبان ماهر, کیجن انقلاب خلبان ماهر, خرید بازی انقلاب خلبان ماهر, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی انقلاب خلبان ماهر با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی انقلاب خلبان ماهر, اپدیت بازی انقلاب خلبان ماهر, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hkrghf ogfhk lhiv, hkrghf ogfhk lhiv,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود Revolution Ace - بازی انقلاب خلبان ماهر,
2023-01-12
20:59:37

دانلود Revolution Ace - بازی انقلاب خلبان ماهر

🕹️ نام بازیRevolution Ace
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرLaser Guided Games, LLC
💾 حجم فایل1570 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/1/4
📊 تعداد دانلود17,022
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها