دانلود Cloudbuilt - بازی ابرساز
(1393/4/19) تغییرات:

نسخه کرک شده Skidrow به همراه افزونه جدید through the fog، اضافه شد.

دانلود بازی ابرساز برای کامپیوتر

یک زن جوان، دنیایی رازآلود، ابر های تیره روی افق و ... به Cloudbuilt خوش آمدید. Cloudbuilt یک بازی سریع است و شما باید برای برد، حرکات سریعی داشته باشید. این حرکات سریع بهترین دوست شما خواهند بود زیرا در دنیایی سفر می کنید که باید مسیر خود را در میان خرابه های مرموز و معلق در هوا، جایی خیلی بالاتر از ابرها بیابید. این بازی بسیار پر سرعت، پر از آزادی و نیازمند دقت می باشد. با پوشش محافظ خودتان که مجهز به موشک است قوانین فیزیک را به چالش بکشید و خطرهای پیش رو را پشت سر بگذارید. جلوی روبات های دشمن بایستید و همین طور که در فکر رسیدن به پایان مراحل هستید به فکر رسیدن به بالاترین امتیاز میان سایر دوستانتان باشید. هر چه بیشتر در بازی جلوتر بروید مراحل سخت تر و سخت تر می شوند و همچنین باید سرعت خود را به تدریج بالاتر ببرید، این بازی حتی برای کسانی هم که سرعت بالایی دارند، چالش بر انگیز است و شما برای تکمیل کردن آن نیاز دارید سرعت واکنش های خود را بالا ببرید. نکته دیگر میان بر ها و رموز بازی است که اگر دقت کنید می توانید آن ها را بیابید.
ویژگی های بازی Cloudbuilt:
مناظر متحیر کننده - سبک جدید، خاص و بسیار زیبای بازی باعث می شود که تصاویری ببنید که هرگز در بازی های دیگر ندیده اید.
بدوید، بپرید و بجنگید - در این بازی می توانید حرکات آکروباتیک پارکور، اکشن جنگی و تیر اندازی و همچنین سرعت بازی های مسابقه ای را یکجا در یک بازی اعتیاد آور و چالش بر انگیز تجربه کنید.
راه باز کنید - سبک دنیای باز بازی به شما این امکان را می دهد که برای رسیدن به هدف خود از چند راه بتوانید اقدام کنید. مسیر خود را به سمت هدف هموار کنید و سپس دوباره آن را برای رسیدن به بیشترین سرعت ممکن، بهبود دهید.
مسیر خود را بروید - بازیکن می تواند مسیر خود را نه تنها در طول مراحل، بلکه در کل جریان بازی انتخاب کند. در 22 مرحله بازی می توانید به هفت دنیای مختلف بروید و چهار پایان مختلف را تجربه کنید.
بهتر از همه دوستانتان بجنگید و تا جایی که می توانید سعود کنید.

کلمات کلیدی: دانلود Cloudbuilt, دانلود بازی Cloudbuilt, دانلود بازی Cloudbuilt با لینک مستقیم , دانلود بازی Cloudbui, Coilworks full game collection, زخهمصخقنس, زخهمصخقنس, Download Cloudbuilt Game, دانلود آخرین نسخه بازی Cloudbuilt, دانلود جدیدترین نسخه بازی Cloudbuilt, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Cloudbuilt, Cloudbuilt for windows, Cloudbuilt for PC, full DLC, New, Cloudbuilt Last Version, Cloudbuilt Full Licensed, Free License, Cloudbuilt Cracked, Direct Download Link, DDL, Cloudbuilt Crack, Cloudbuilt Keygen, Cloudbuilt Patch, Cloudbuilt Serial, Cloudbuilt Update, Online, Trial, Edition, Cloudbuilt Retail, Cloudbuilt RePack, خرید بازی Cloudbuilt, سریال بازی Cloudbuilt, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, زمخعیذعهمف, زمخعیذعهمف, آخرین نسخه بازی ابرساز, جدیدترین ورژن بازی ابرساز, نسخه نهایی بازی ابرساز, بازی جدید ابرساز, دانلود بازی ابرساز, بازی ابرساز برای ویندوز, بازی ابرساز برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ابرساز, فول لایسنس, شماره سریال ابرساز, دانلود رایگان ابرساز, کرک بازی ابرساز, شماره سریال بازی ابرساز, کیجن ابرساز, خرید بازی ابرساز, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ابرساز با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ابرساز, اپدیت بازی ابرساز, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hfvshc, hfvshc,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود Cloudbuilt - بازی ابرساز,
2023-01-12
20:36:36

دانلود Cloudbuilt - بازی ابرساز

🕹️ نام بازیCloudbuilt
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرRising Star Games
💾 حجم فایل1560 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/4/19
📊 تعداد دانلود24,512
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها