دانلود Breach And Clear - بازی نابود کردن دشمنان
(1394/3/7) تغییرات:

نسخه دارای افزونه Frozen Synapse Pack اضافه شد.

دانلود بازی Breach And Clear برای کامپیوتر

Breach And Clear (به زور وارد شو و همه را بکش) یک بازی استراتژیک است و به صورت دقیقی استراتژی تاکتیک های نیروهای ویژه را شبیه سازی می کند. در این بازی می توانید نیروهای تیم  و سلاح های مورد پسند خود را انتخاب کنید و  توانایی ها و مهارت های نیروهای آنان را پرورش دهید و در نهایت تیم نیروهای ویژه خود را بسازید، با نقشه خود، آن ها را وارد عملیات کنید و ماموریت های پیشرفته ای را اجرا کنید و همه چز را در کنترل خود داشته باشید. بازیکن می تواند گروه ویژه خود را از میان نیروهای ویژه واقعی مثل رنجرهای ارتش ایالات متحده آمریکا، KSK آلمان، JTF2 کانادا، SAS بریتانیا و نیروهای دیگر انتخاب کند و گروه بیشماری از دشمنان را با توانایی ها و مهارت بالای این نیرو ها از پای در آورد. بیاموزید که چگونه به هدف نزدیک شوید،وارد عمل شوید و با تاکتیک های نظامی درست، زمان بندی مناسب و آموزش هایتان بر دشمن حکمفرمایی کنید.
ویژگی های بازی Breach And Clear:
زرادخانه خود را با تلفیقی از میان هزاران سلاح بسازید و هر یک از سربازان خود را با ترکیبی ار مهارت های خاص،تاکتیک ها، لباس های استتار کننده و زره هایی که مخصوص خود شماست، تا دندان مسلح کنید. همچنین می توانید از بمب های ضد درهای امن یا از هلکوپترهای کنترل از راه دور برای تغییر دادن برتری میدان جنگ به نفع خود، بهره ببرید. همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. وجود هر سربازی حیاتی است. هر تصمیمی پیامدی دارد. ماموریت خود را قدم به قدم برنامه ریز کنید. افراد تیم خود را تقسم کنید و از چند مسیر به هدف یورش ببرید.
این بازی با تاثیر از نیروهای یگان ویژه واقعی ساخته شده است و با نفرات این تیم ها برای ساخت بازی مشورت شده است تا عملکرد این نیروها را به طور کاملا واقعی شبیه سازی کنند و تمامی جنبه های بازی مثل زمان ها و سلاح های مورد استفاده کاملا از دنیای واقعی شبیه سازی شده است.

کلمات کلیدی: دانلود Breach And Clear, دانلود بازی Breach And Clear, دانلود بازی Breach And Clear با لینک مستقیم , دا, Gun full game collection, لعد, لعد, Download Breach And Clear Game, دانلود آخرین نسخه بازی Breach And Clear, دانلود جدیدترین نسخه بازی Breach And Clear, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Breach And Clear, Breach And Clear for windows, Breach And Clear for PC, full DLC, New, Breach And Clear Last Version, Breach And Clear Full Licensed, Free License, Breach And Clear Cracked, Direct Download Link, DDL, Breach And Clear Crack, Breach And Clear Keygen, Breach And Clear Patch, Breach And Clear Serial, Breach And Clear Update, Online, Trial, Edition, Breach And Clear Retail, Breach And Clear RePack, خرید بازی Breach And Clear, سریال بازی Breach And Clear, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ذقثشزا شدی زمثشق, ذقثشزا شدی زمثشق,Strategy, استراتژی, Strategy, استراتژی, دانلود Breach And Clear - بازی نابود کردن دشمنان,
2023-01-12
20:43:49

دانلود Breach And Clear - بازی نابود کردن دشمنان

🕹️ نام بازیBreach And Clear
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرMighty Rabbit Studios
💾 حجم فایل1270 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/3/7
📊 تعداد دانلود46,058
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها