دانلود Trials Fusion - بازی مهارت موتور سواری
(1393/7/28) تغییرات:

نسخه جدید بازی شامل افزونه Welcome to the Abyss اضافه شد.

دانلود بازی مهارت موتور سواری برای کامپیوتر

این بازی را می توان به عنوان استاندارد طلایی جدیدی در بازی های نسل بعدی مسابقه ای موتور سواری دانست. در دنیای خیالی با انواع جاده ها و سکو ها برای موتور سواری گردش کنید. با حرکات نمایشی خود از موانع و سراشیبی ها بالا روید و به زمان رکورد خود توجه کنید، زیرا باید با بهترین های جهان مسابقه دهید. چه تنها، چه با دوستان و چه در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کنید، همه جا و همیشه باید رقابت کنید و از انواع سکوهای کلاسیک و مدرن پرش کنید. ممکن است پرش از روی بعضی از موانع، آسان به نظر رسد اما آیا هنگامی که در حین پرش از ارتفاعات بسیار بلند مشغول انجام حرکات آکروباتیک بر روی موتور هستید، باز هم همین قدر پرش ها آسان خواهند بود؟! این مسابقات نه تنها در جاده های مطرح جهان صورت می گیرد، بلکه عده ای از بهترین محتوا سازان بازی های کامپیوتری دنیا، جاده هایی خلق کرده اند که بسیار زیبا و البته چالش برانگیز هستند و انجام حرکات مختلف در آن ها نیازمند مهارت بالایی است.
ویژگی های بازی Trials Fusion:
این بازی بهترین بازی در دسته بند بازی های سبک موتور سواری بر روی پلت فرم و جاده های مختلف است. موتور ها از نظر فیزیکی به صورت بی نقص و کاملی طراحی و مدلسازی شده اند و جاده ها به صورت کاملا واقعی شبیه سازی شده اند. نتیجه این کارها، ایجاد بهترین تجربه بازی نسبت به سایر بازی های هم سبک است. هدف نهایی شما در این بازی نقطه پایان است، اما مهم این است که با تمامی چالش های موجود قبل از رسیدن به نقطه پایان  چگونه رو به رو خواهید شد.
همیشه رقابتی در جریان است. این بازی را می توانید به صورت تک نفره، چند نفره و به صورت جام جهانی بازی کنید. عمق و تنوع رقابت ها باعث می شود که همیشه حس رقابت طلبی در شما بیدار شود.
با حالت ساخت جاده و سکو می توانید بیشمار مسیر جدید خلق کنید و با به اشتراک گذاری آن ها می توانید از بی نهایت مسیر جالب و خلاقانه که توسط خودتان و سایر بازیکنان ساخته شده است، لذت ببرید.

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:
- افزونه Riders of the Rustlands: با اضافه شدن این افزونه به بازی شما می توانید از شهر خارج شوید و مهارت خود را به دنیای بیرون از شهر هم نشان دهید. مردم خارج از شهر مردمی تهیدست هستند که در فقر زندگی می کنند و مردم شهر نه تنها به آن ها کمک نمی کنند بلکه آن ها را کاملا فراموش کرده اند. البته فقط مردم شهر نسبت به آن ها بی توجه نیستند بلکه دولت هم آن ها را به حال خود رها کرده است تا در فقر بمیرند. این وضعیت زندگی باعث شده است که مردم خارج از شهر از هر کاری که در توانشان است را انجام دهند تا زندگی خود را حفظ کنند. آن ها باید از داشته ها استفاده کنند، بسازند و یا غارت کنند! پس در این سرزمین بی نظم و قانون بیشتر مراقب خود باشید! این افزونه ده جاده جدید، هجده مسابقه جدید و پنج عنوان قابل تصاحب را به بازی اضافه می کند. علاوه بر این امکانات جدیدی را به قسمت ساخت پیست اضافه می کند.

- افزونه Empire of the Sky: باز هم ثروتمندان با ثروت خود باعث به وجود آمدن مکان اعجاب آور جدیدی شده اند. این مکان که در آسمان شناور است، یک آرمان شهر فوق العاده، زیبا، کامل و محافظت شده است. حال که این شهر ساخته شده است شما فرصت دارید مهارت های موتور سواری خود را به رخ ساکنان ثروتمند این شهر بکشید. اما آیا می توانید در یک ابر شهر که با آخرین فناوری ها ساخته شده است و در ارتفاعی به این بلندی، مسابقه دهید؟

- افزونه Welcome to the Abyss: این افزونه سومین افزونه منتشر شده برای بازی Trials Fusion است و شما را از گوشه ای در آسمان به سرزمین های پست در نزدیکی دریا می برد. گویی زمانی در این مکان یک تمدن ناشناخته می زیسته است که هم اکنون بقایای تمدن آن ها و خرابه های محل سکونت آنان به جای مانده است. حال باید دید که هنوز در این مکان چیزی زندگی می کند یا خیر!

کلمات کلیدی: دانلود Trials Fusion, دانلود بازی Trials Fusion, دانلود بازی Trials Fusion با لینک مستقیم , دانلود بازی, RedLynx full game collection, قثیمغدط, قثیمغدط, Download Trials Fusion Game, دانلود آخرین نسخه بازی Trials Fusion, دانلود جدیدترین نسخه بازی Trials Fusion, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Trials Fusion, Trials Fusion for windows, Trials Fusion for PC, full DLC, New, Trials Fusion Last Version, Trials Fusion Full Licensed, Free License, Trials Fusion Cracked, Direct Download Link, DDL, Trials Fusion Crack, Trials Fusion Keygen, Trials Fusion Patch, Trials Fusion Serial, Trials Fusion Update, Online, Trial, Edition, Trials Fusion Retail, Trials Fusion RePack, خرید بازی Trials Fusion, سریال بازی Trials Fusion, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, فقهشمس بعسهخد, فقهشمس بعسهخد, آخرین نسخه بازی مهارت موتور سواری, جدیدترین ورژن بازی مهارت موتور سواری, نسخه نهایی بازی مهارت موتور سواری, بازی جدید مهارت موتور سواری, دانلود بازی مهارت موتور سواری, بازی مهارت موتور سواری برای ویندوز, بازی مهارت موتور سواری برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب مهارت موتور سواری, فول لایسنس, شماره سریال مهارت موتور سواری, دانلود رایگان مهارت موتور سواری, کرک بازی مهارت موتور سواری, شماره سریال بازی مهارت موتور سواری, کیجن مهارت موتور سواری, خرید بازی مهارت موتور سواری, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی مهارت موتور سواری با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی مهارت موتور سواری, اپدیت بازی مهارت موتور سواری, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, lihvj l,j,v s,hvd, lihvj l,j,v s,hvd,racing, مسابقه ای, Racing, مسابقه ای, دانلود Trials Fusion - بازی مهارت موتور سواری,
2023-01-12
20:42:33

دانلود Trials Fusion - بازی مهارت موتور سواری

🕹️ نام بازیTrials Fusion
📁 دسته بندیمسابقه ای
🏢 ناشرUbisoft
👦 رده بندی سنیE10+
💾 حجم فایل7200 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/7/28
📊 تعداد دانلود81,779
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها