دانلود Wolfenstein: The New Order - بازی ولفنشتاین: نظم نوین

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی ولفنشتاین: نظم نوین برای کامپیوتر

بازی پیش روی شما نسخه جدیدی از مجموعه بازی بسیار محبوب و مشهور Wolfenstein است. مطمئنا بازیکنان با تجربه بازی های کامپیوتری خاطرات شیرینی از این مجموعه بازی دارند و راجع به اطلاعاتی که در ادامه مطرح خواهد شد، مطلع هستند، اما برای آگاهی بازیکنانی که سن کمتری دارند و بازی های این مجموعه را با این نسخه تجربه خواهند کرد، می گوییم که محبوب ترین ژانر میان بازیکنان، ژانر محبوب و موفق تیر اندازی اول شخص است و جالب است بدانید که این ژانر با انتشار بازی ولفنشتاین ایجاد شد و شهرتی جهانی یافت. انقلاب و نوآوری هایی که سازندگان ولفنشتاین به وجود آوردند باعث به وجود آمدن این ژانر محبوب شد و بازی های محبوب و معروف این ژانر پرطرفدار مثل Call of Duty، Medal of Honor، Battlefield و ...، موفقیت خود را مدیون بازی هایی مثل ولفنشتاین هستند که از بهترین بازی های نسل های قبلی این ژانر است. این بازی فوق العاده و زیبا را به تمامی علاقه مندان به بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص، پیشنهاد می کنیم.

تا کنون هشت نسخه از این مجموعه بازی منتشر شده است. اولین نسخه از این بازی در سال 1981 و با نام قلعه ولفنشتاین منتشر شد. ماورای قلعه ولفنشتاین، ولفنشتاین سه بعدی، نیزه سرنوشت، بازگشت به قلعه ولفنشتاین، قلمرو دشمنان و ولفنشتاین نسخه 2009، نسخه های قبلی این مجموعه بازی هستند. این نسخه از بازی نسخه هشتم بازی به نام نظم نوین است که پس از پنج سال دوباره یاد و خاطره مجموعه موفق ولفنشتاین را زنده می کند و کمپانی Machine Games که ساخت و طراحی بازی را بر عهده داشته است، ادعا کرده است که این نسخه نه تنها به خوبی نسخه های قبل، بلکه بهتر و جذاب تر از آن ها است و دلیل آن را ادغام اکشن پر جنب و جوش و متفاوت به همراه بهره گیری از داستان سرایی و ماجرایی فوق العاده و مبارزات ناب ژانر تیر اندازی اول شخص دانسته اند. از دیگر عوامل موفقیت بازی، می توان به داشتن ناشری مشهور اشاره کرد. ناشر این نسخه از بازی ولفنشتاین، شرکت معتبر و مشهور Bethesda Softworks، خالق مجموعه بازی های حماسی و زیبایی چون Fallout و Elder Scrolls است. تمامی تصاویر و نورپردازی های بازی بسیار زیبا خلق شده اند و چنین قدرت بالایی را در خلق تصاویر و جلوه های ویژه حیرت انگیز را باید مدیون موتور جدید Tech Five، شرکت نرم افزاری ID دانست.
در این بازی به اروپا سفر می کنید تا جلوی قدرت بی کران نازی ها را بگیرید و مانع این شوید که آن ها تمام زمین و حتی ماورای آن را تصاحب کنند. وظیفه شما این است که با کمک اندک نیروهای مقاومتی، بزرگترین و سری ترین تاسیسات نظامی نازی ها را از بین ببرید و مانع از جهان سوزی آن ها شوید. همچنین در این راه می توانید سلاح های فوق مدرن و عجیب آلمان ها را سرقت کنید و از آن ها بر ضد خودشان استفاده کنید. سلاح های جالب، عجیب و صد البته قدرتمند از نکات کلیدی مجموعه بازی های ولفنشتاین است. همچنین این سلاح ها قابل شخصی سازی هستند و با توجه به سبک بازی خود می توانید آن ها را تغییر دهید. علاوه بر این یکی دیگر از عناصر کلیدی مجموعه بازی های ولفنشتاین که در این بازی هم رعایت شده است، این است که علاوه بر سرباز های آلمانی معمولی و اس اس ها با موجودات عجیب و ترسناک و ابر سرباز هایی رو به رو می شوید که دانشمندان نازی آن ها را به صورت مکانیکی و یا با تغییرات ژنتیکی به وجود آمده اند و بازیکن برای نابود کردن آن ها به چالش کشیده می شود. 

کلمات کلیدی: دانلود Wolfenstein: The New Order, دانلود بازی Wolfenstein: The New Order, دانلود بازی Wolfenstein: Th, Machine Games full game collection, پشزاهدث لشپثس, ئشزاهدث لشئثس, Download Wolfenstein Game, دانلود آخرین نسخه بازی Wolfenstein, دانلود جدیدترین نسخه بازی Wolfenstein, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Wolfenstein, Wolfenstein for windows, Wolfenstein for PC, full DLC, New, Wolfenstein Last Version, Wolfenstein Full Licensed, Free License, Wolfenstein Cracked, Direct Download Link, DDL, Wolfenstein Crack, Wolfenstein Keygen, Wolfenstein Patch, Wolfenstein Serial, Wolfenstein Update, Online, Trial, Edition, Wolfenstein Retail, Wolfenstein RePack, خرید بازی Wolfenstein, سریال بازی Wolfenstein, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, صخمبثدسفثهد, صخمبثدسفثهد, آخرین نسخه بازی ولفنشتاین: نظم نوین, جدیدترین ورژن بازی ولفنشتاین: نظم نوین, نسخه نهایی بازی ولفنشتاین: نظم نوین, بازی جدید ولفنشتاین: نظم نوین, دانلود بازی ولفنشتاین: نظم نوین, بازی ولفنشتاین: نظم نوین برای ویندوز, بازی ولفنشتاین: نظم نوین برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ولفنشتاین: نظم نوین, فول لایسنس, شماره سریال ولفنشتاین: نظم نوین, دانلود رایگان ولفنشتاین: نظم نوین, کرک بازی ولفنشتاین: نظم نوین, شماره سریال بازی ولفنشتاین: نظم نوین, کیجن ولفنشتاین: نظم نوین, خرید بازی ولفنشتاین: نظم نوین, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ولفنشتاین: نظم نوین با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ولفنشتاین: نظم نوین, اپدیت بازی ولفنشتاین: نظم نوین, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ,gtkajhdk: kzl k,dk, ,gtkajhdk: kzl k,dk,action, shooting, اکشن, تیر اندازی, Action, Shooting, اکشن, تیراندازی, دانلود Wolfenstein: The New Order - بازی ولفنشتاین: نظم نوین,
2023-01-12
19:03:53

دانلود Wolfenstein: The New Order - بازی ولفنشتاین: نظم نوین

🕹️ نام بازیWolfenstein
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرBethesda Softworks
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل45800 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/4/8
📊 تعداد دانلود121,930
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها