دانلود Crysis 3 XBOX 360, PS3 - بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
Console support XBOX360 icon PS3 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی کرایسیس 3

Crysis همواره با گرافیکش زبانزد خاص و عام بوده، حتی سخت ترین منتقدان بازی هم گرافیک آن را فوق العاده می دانند و با گذشت حتی چندین سال از انتشار کرایسیس ۲ همواره بازی بازان و منتقدان گرافیک بازی ها را با آن مقایسه می کنند. شاید این بار واقعا قرار است کارت گرافیک شما ذوب شود! نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. ترکیب محیط طبیعی و بزرگ نسخه اول با فضای بسته و مدرن نسخه دوم به زیبایی در Crysis 3 مشاهده می شود. برگ ها و شاخه های بزرگ از درون ساختمان های بلند بیرون زده و بعضی وقت ها پیچیده شدن آن ها به دور ساختمان ها باعث شکست و یا فرو ریختن آن ها شده اند.
شما در دنیای بازی باید با بسیاری از دشمنان خود دست و پنجه نرم کنید. دشمنان شما انسان ها و موجودات فضایی هستند.
گروه Cell که در Crysis 2 هم دشمن شما بودند، بار دیگر به این سری بازگشته اند و راه شما را برای رسیدن به اهداف شوم خود سد کرده اند. Ceph ها (نام کامل: Cephalopods) هم دیگر دشمنان شما در بازی هستند که به کهکشانی به نام (Triangulum (M33در فاصله چهار میلیون سال نوری با زمین تعلق دارند. در این بار سازندگان گفته اند که :« این موجودات حداقل دو میلیون سال است که در زمین حضور دارند و اولین بار در سال ۱۹۱۹ میلادی طی حادثه ای و توسط ارتش جمهوری کره (Korea Republic)، از خواب طولانی مدت خود بیدار شده اند.» مبارزه با هر یک از دشمنان، استراتژی خاص خود را دارد و استفاده از تمامی قابلیت های خود برای زنده ماندن کاملا ضروری به نظر می رسد.
 پیشرفته ‌ترین تکنولوژی بشریت که حال در اختیار شما قرار گرفته است، NanoSuit شما مجهز به پیشرفته ترین سیستم های دفاعی و تهاجمی شده است، البته نباید از این نکته که بیگانگان هم در مقابل شما برگ های برنده ی خود را دارند و از ادوات جنگی جدیدی بهره می‌برند، غافل شد! ادواتی که نظیر آن در دیگر بازی ها انگشت شمار است! بر اساس اظهار نظرات بازیسازان کاربلد کرایتک، جنگ‌ها جای هیچ گونه غفلتی را باقی نمی‌گذارد، مسلما برای زنده ماندن در خرابه های نیویورک به ویرانه‌ای عجیب تبدیل شده است، به تاکتیک و استراتژی مخصوصی نیاز دارید؛ برای مثال به دلیل تبدیل شدن بخشی از بالای شهر نیویورک به یک باتلاق بزرگ نمی توانید از استراتژی خود در بخش های دیگر شهر استفاده کنید؛ وارد نبردهایی می‌شوید که فقط نمی توانید به قدرت خودتان متکی باشید، این هوش و ذکاوت شماست تا به کمک وسایلی که در اختیار دارید و ابزاری که محیط برای شما تعبیه می‌کند، دشمنان را شکار کنید.  NanoSuit بسیار در انجام ماموریت ها به کار شما می‌آید و کمکی بزرگ در طول بازی برای شما خواهد بود. برای مثال شما این توانایی را دارید که به کمک این تکنولوژی جسم‌های بسیار سنگین را بلند کنید و با وسیله ی آنها نقشه هایی برای قتل بیگانگان متجاوز به نیویورک بکشید. یکی از سلاح های جدید بازی کمان هست.  یک کمان مجهز که می تواند دشمنان مختلف را به راحتی از صفحه ی روزگار محو کند. با انواع تیر هایی که برای آن در نظر گرفته شده، احتمالا پرکاربردترین سلاح شما در بازی است. همچنین تیراندازی با کمان باعث نمی شود از حالت نامرئی خارج شوید، بنابراین برای حرکات تا حدی مخفیانه نیز بهترین گزینه خواهد بود. به صورت کلی این سلاح مجموعه ‌ای پیچیده از قطعات کوچک و ساده می باشد که در کنار یکدیگر اسلحه ای مرگبار را به وجود آورده اند.

کلمات کلیدی: , Crysis 3, Crysis 3 برای PS3, Crysis 3 برای پلی استیشن 3, download Crysis 3, download Crysis 3 for ps3, p, Download Crysis 3 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Crysis 3, دانلود جدیدترین نسخه بازی Crysis 3, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Crysis 3, Crysis 3 for Console, Crysis 3 PSP, Crysis 3 PS2, Crysis 3 PS3, Crysis 3 PS4, Crysis 3 PS5, Crysis 3 XBOX, Crysis 3 XBOX 360, Crysis 3 XBOX ONE, Crysis 3 XBOX X, Crysis 3 XBOX S, Crysis 3 Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Crysis 3 Last Version, Crysis 3 Full Licensed, Crysis 3 Free License, Crysis 3 Cracked, Crysis 3 Direct Download Link, DDL, Crack Crysis 3, Keygen, Patch Crysis 3, Serial Crysis 3, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, زقغسهس 3, زقغسهس 3, دانلود Crysis 3 XBOX 360 PS3 بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3, آخرین نسخه بازی کرایسیس 3, جدیدترین ورژن بازی کرایسیس 3, نسخه نهایی بازی کرایسیس 3, بازی جدید کرایسیس 3, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول کرایسیس 3, بازی کرایسیس 3 برای کنسول, بازی کرایسیس 3 برای پلی استیشن 2, بازی کرایسیس 3 برای پلی استیشن 3, بازی کرایسیس 3 برای پلی استیشن 4, بازی کرایسیس 3 برای پلی استیشن 5, بازی کرایسیس 3 برای پی اس پی, بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس 360, بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس وان, بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس ایکس, بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی کرایسیس 3, دانلود رایگان بازی کرایسیس 3 با لینک مستقیم, کرک کرایسیس 3, شماره سریال کرایسیس 3, کیجن, خرید بازی کرایسیس 3, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی کرایسیس 3, دیتا بازی کرایسیس 3, دانلود اپدیت بازی کرایسیس 3, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, :vhdsds 3, :vhdsds 3,action, ps3, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, اکشن, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, Action, Action, دانلود Crysis 3 XBOX 360, PS3 - بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/51798/

2023-01-14
18:11:42

دانلود Crysis 3 XBOX 360, PS3 - بازی کرایسیس 3 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

🎮 نام بازیCrysis 3
📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/23
📊 تعداد دانلود5,882
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها