دانلود Bound by Flame XBOX 360, PS3 - بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
Console support XBOX360 icon PS3 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی بازی مقابله با آتش

انسان ها در حال انقراض اند. هیولا های بزرگ جثه و غول پیکر در زمین فرمانروایی می کنند. هیچ انسانی توانایی مقابله با آن ها را ندارد. بهتر است بگوییم هیچ انسانی زنده نیست که با آن ها مقابله کند. فقط گروه اندکی باقی مانده اند که برای بقا می جنگند. گروهی که چاره ای جز غلبه بر ترس خود و مقابله با دشمن ندارند. تنها سلاحی که می تواند آن ها را نجات دهد قدرت ماورایی است. بازی Bound By Flame از جایی آغاز می شود که تیرگی و تاریکی کل دنیا را در برگرفته است و ساحره های شیطانی به همراه هفت Icelords (پروردگاران یخی) این جهان را تحت سلطه ی خود قرار دادند. آن ها ارتشی از مردگان گردآوری کردند و به وسیله ی آن ها قصد دارن تمامی زندگان را طلسم و یا نابود سازند. شخصیت اصلی بازی که Vulcan نام دارد، قربانی یک جادوی شیطانی است که تمامی ذات او را دربرگرفته است. او باید دو راه که در میان او قرار داده شده است را انتخاب کند.
اولین راهی که پیش روی شما قرار می گیرد، این است که به ارتش شیاطین بپیوندید و با کمک آن ها تمامی انسان ها را نابود سازید. راه دیگری نیز برای شما در نظر گرفته شده است که به عنوان یک قهرمان، در مقابل ارتش شیاطین بایستید و آن ها را تار و مار کنید . اگر شما آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید با دشمنان خود به صورت تن به تن بجنگید، سلاح های سنگین و متنوع زیادی برای شما طراحی شده است که قادر هستید به وسیله ی آن ها جمجمه ی دشمنان خود را بترکانید. سیستمی در این بازی حضور دارد که تحت عنوان Breaking Attack شناخته می شود. در هنگام مبارزه نواری در بالای تصویر شروع به پر شدن می کند و زمانی که این نوار کامل شد، شما قادر هستید که ضربات دشمنان خود را دفع یا به اصطلاح بلاک کنید. نکته ی قابل توجه این است که در هنگام خالی بودن نوار، دشمنان می توانند که ضربات شما را بلاک کنند و حتی قادر هستند که از ویژگی Parry نیز استفاده کنند. موتوری که برای ساخت این بازی به کار برده شده است Silk Engine نام دارد که از آن در گذشته تیم سازنده برای ساخت عنوان Mars: War Logs استفاده کرده بود که باعث شده انیمیشن ها و فیزیک شخصیت ها نیز نرم و قابل قبول باشند.

کلمات کلیدی: دانلود بازی Bound by Flame برای پلی استیشن, دانلود بازی Bound by Flame برای PS3 با لینک مستقیم, دانلو, Download Bound by Flame Game, دانلود آخرین نسخه بازی Bound by Flame, دانلود جدیدترین نسخه بازی Bound by Flame, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Bound by Flame, Bound by Flame for Console, Bound by Flame PSP, Bound by Flame PS2, Bound by Flame PS3, Bound by Flame PS4, Bound by Flame PS5, Bound by Flame XBOX, Bound by Flame XBOX 360, Bound by Flame XBOX ONE, Bound by Flame XBOX X, Bound by Flame XBOX S, Bound by Flame Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Bound by Flame Last Version, Bound by Flame Full Licensed, Bound by Flame Free License, Bound by Flame Cracked, Bound by Flame Direct Download Link, DDL, Crack Bound by Flame, Keygen, Patch Bound by Flame, Serial Bound by Flame, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, ذخعدی ذغ بمشپث, ذخعدی ذغ بمشئث, دانلود Bound by Flame XBOX 360 PS3 بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3, آخرین نسخه بازی بازی مقابله با آتش, جدیدترین ورژن بازی بازی مقابله با آتش, نسخه نهایی بازی بازی مقابله با آتش, بازی جدید بازی مقابله با آتش, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی مقابله با آتش, بازی بازی مقابله با آتش برای کنسول, بازی بازی مقابله با آتش برای پلی استیشن 2, بازی بازی مقابله با آتش برای پلی استیشن 3, بازی بازی مقابله با آتش برای پلی استیشن 4, بازی بازی مقابله با آتش برای پلی استیشن 5, بازی بازی مقابله با آتش برای پی اس پی, بازی بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس 360, بازی بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس وان, بازی بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی مقابله با آتش, دانلود رایگان بازی بازی مقابله با آتش با لینک مستقیم, کرک بازی مقابله با آتش, شماره سریال بازی مقابله با آتش, کیجن, خرید بازی بازی مقابله با آتش, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی مقابله با آتش, دیتا بازی بازی مقابله با آتش, دانلود اپدیت بازی بازی مقابله با آتش, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd lrhfgi fh hja, fhcd lrhfgi fh hja,action, ps3, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, اکشن, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, Action, Action, دانلود Bound by Flame XBOX 360, PS3 - بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/52083/

2023-01-14
18:12:21

دانلود Bound by Flame XBOX 360, PS3 - بازی مقابله با آتش برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

🎮 نام بازیBound by Flame
📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/15
📊 تعداد دانلود3,315
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها