دانلود Parnian Office v7.2.1 - نرم افزار پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس

دانلود نرم افزارپرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس / Parnian Office

پرنیان با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند. مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است، با این حال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود. مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است. از نسخه 97 این مجموعه پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی به این مجموعه اضافه شده است، با اینکه از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این مجموعه نرم افزاری بوجود آمده است، اما کماکان برای کاربران ایرانی مشکلاتی وجود دارد.بخش عمده ایی از این مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از تقویم شمسی است. درطول این مدت نرم افزار پرنیان با ارائه نسخه های مختلف سعی کرده است که نقاط ضعف و مشکلات این مجموعه را برای کاربران ایرانی پوشش دهد و کاربری آسان تری را برای آنها فراهم کند. ارائه این خدمات مستلزم انجام برخی تغییرات و اصلاحات لازم در برنامه های اجرایی آفیس است. برای این کار در طول 15 سال گذشته تکنیک ها و روش های گوناگونی در پرنیان مورد آزمایش و تجربه قرار گرفته است تا نهایتا در آخرین نسخه این مجموعه ماحصل این تجربیات محصولی شده است که اینک به بیش از 10هزار کاربر خدمت رسانی می کند براین اساس و با استفاده از آخرین فناوری ها، پرنیان 7 نه تنها در مجموعه آفیس بلکه در سایر نرم افزار های کاربردی نظیر: مایکروسافت شیرپوینت، پراجکت سرور، سی آر ام، اکسچنج سرور و ... نیز امکانات فارسی و تقویم شمسی را ارائه می کند. پرنیان برای آفیس، هدیه شرکت گستره نگار برای کاربران آفیس است که به صورت رایگان ارائه می شود.

پرنیان آفیس در ویرایش ۷ به شکل یک افزونه‌ی استاندارد برای آفیس طراحی شده است، که این نرم‌افزار را از وجوه مختلفی متمایز ساخته است:
- تقویم شمسی
پرنیان استفاده از تقویم شمسی را کاملاً مشابه با سایر تقویم ها فراهم می کند. به طوری که کاربر با همان روش استفاده از دیگر تقویم ها می تواند از تقویم شمسی استفاده کند.
- سبک
پرنیان سبک است، با حجم کم و بدون تحمیل بار زیاد به سیستم، کار خود را انجام می دهد.
- سازگاری
پرنیان نحوه سازگاری خود با نسخه های مختلف مجموعه آفیس را حفظ کرده است. به طوری که در حال حاضر پرنیان 7 روی نسخه های 2007 ، 2010، 2013 آفیس نصب می شود.
- کاربری آسان
نصب و استفاده از پرنیان بسیار ساده است و امکانات آن از طریق منوی پرنیان که به منوی آفیس اضافه می شود به سادگی قابل کنترل است.

دانلود Parnian Office v7.2.1 - نرم افزار پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس

💿 نام نرم افزارParnian Office
📌 شماره نسخهv7.2.1
📁 دسته بندیآفیس
💾 حجم فایل3.3 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/11/18
📊 تعداد دانلود195,248
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Parnian Office چیست؟

پرنیان با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند. مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است، با این حال هنوز...

آخرین ورژن نرم افزار Parnian Office را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Parnian Office به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Parnian Office: آفیس, فارسی ساز, فارسی ساز آفیس, تقویم, تقویم فارسی, افزونه, افزونه تقویم, دانلود فارسی ساز آفیس, دانلود تقویم فارسی آفیس, دانلود تقویم فارسی آفیس 2007, دانلود تقویم فارسی آفیس 2010, دانلود تقویم فارسی آفیس 2013, دانلود افزونه تقویم برای آفیس, دانلود تقویم برای Word, دانلود Parnian Office نرم افزار پرنیان تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, How to crack Parnian Office, طریقه/روش/راهنمای کرک Parnian Office, Torrent/Usnet/Buy Parnian Office, Setup Parnian Office, Install Parnian Office, دانلود رایگان نرم افزار Parnian Office, P30Download Parnian Office, Danlod/Danload/Donload Parnian Office, nhkg,n kvl htchv Parnian Office, Download Parnian Office Software, Parnian Office for windows, Parnian Office Trial, Parnian Office last Version/Edition, Parnian Office New Version, Parnian Office Update, Parnian Office Free Full Licensed, Parnian Office Repacked, Parnian Office Direct Download Link (DDL), Parnian Office Crack, Get Parnian Office, Parnian Office Keygen, Parnian Office Patch, Parnian Office Serial, Parnian Office Portable, برنامه Parnian Office, 7.2.1, فارسی ساز, فارسی ساز آفیس, نرم افزار, آفیس, افزونه, افزونه تقویم, تقویم, تقویم فارسی, حشقدهشد خببهزث, حشقدهشد خببهزث, خرید Parnian Office, به روز ترین ورژن Parnian Office, آخرین ورژن Parnian Office, آخرین نسخه Parnian Office, جدیدترین ورژن Parnian Office, جدیدترین نسخه Parnian Office, دانلود نرم افزار های شرکت شرکت گستره نگار, av:j "sjvi k"hv, av:j 'sjvi k'hv, خرید پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, به روز ترین نسخه پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, آخرین نسخه پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, آخرین ورژن پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, جدیدترین نسخه پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, اموزش راهنمای نصب پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, نسخه نهایی پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, ورژن جدید پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, \vkdhk، jr,dl i[vd alsd fvhd lhd:v,shtj htds, mvkdhk، jr,dl i[vd alsd fvhd lhd:v,shtj htds,7.2.1, داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس با ترافیک نیم بها, برنامه پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, برای ویندوز پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, فول لایسنس پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, شماره سریال پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, دانلود رایگان پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس با لینک مستقیم, کرک پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, کیجن پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, پچ پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس پرتابل, پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, آپدیت پرنیان، تقویم هجری شمسی برای مایکروسافت آفیس, پی سی, پی 30, بهترین Office Suite, بهترین Organizer/ Calendar, بهترین نرم افزار آفیس, بهترین نرم افزار سازمان دهنده و تقویم, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2015-02-07
10:42:57